Mä kerroin jo aiemmin mut luulin, et leikkaus riitti ja kerroin et enää ei ole sitä. Nyt kuitenkin levinnyt ja pitää kertoa uusiksi. Aiemmin vertasin et mä en kuole, koska mun syöpä ei oo levinnyt, heidän isänsä kuoli koska syöpä oli levinnyt. Siis jos sanon että se onkin levinnyt, he luultavasti alkavat pelätä et minäkin kuolen.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Mitä syöpää sairastat, minkä ikäisiä lapsia. Saatko hoitoa tällä hetkellä?
Levyepiteelikarsinooma, leikattiin jo kertaalleen, mutta patologilta tuli tulokset. On mikroskooppisen pieniä pahanlaatuisia muutoksia. Pitää leikata lisää. Kuvaus on parin päivän päästä, josta selviää enemmän, miten pitkälle levinnyt. Lapset 1- 15v monen ikäisiä.
- Anonyymi
Onko siis levinnyt vai oliko lääkäri ottanut liian pienellä marginaalilla tervettä kudosta pois. Joskus ei tule leikattua tarpeeksi isolta alueelta ja näytteissä näkyy edelleen syöpäsolukkoa joten käsittääkseni varmistavat leikkaamalla lisää.
Leikataan lisää ja kuvataan mihin kaikkialle levinnyt, ennen leikkausta. Mulla hoitoon meno pitkittyi vuosia... Sitten miettinyt voiko olla kainalossa, kun kipua tai jotain jomotusta siellä tuntunut jo pidemmän aikaa.
- Anonyymi
ymmärtääkö alle 7 vuotias asiaa vielä, vanhemmille voi ehkä kertoa, kannattaisi kysyä neuvoa vakka syöpäsäätiön tukipuhelimesta koska jos monta lasta ja kaikki ovat eri ikäisiä niin ymmärryskin on eri tasolla. pyydä tukea j apua vaikeaan tilanteseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri651772- 641170
- 931058
Koska tulet minulle näkyväksi
Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi45844Nainen, olet ihanin maan päällä
Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa41810Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven
Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviilipoliisiauton oven Mies kuvasi keskiviikkoiltana bus284799Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?
Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,260723- 55687
" Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?
Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied102674Nyt aletaan terveydenhuollossa karsimaan "turhista" operaatioista
Eräitä toimia ei enää tehdä, vaan yritetään korvata halvemmilla. Nykyään esimerkiksi polven tähystysleikkaukset lähes l114610