NEITI JULIUS CESARILLE LUOTTOKELPOISUUDESTA JA KUNNIOITUKSESTA.

Havaita saattaa kun rakkaan kirjoituksia lukee, että sanoisinko .... no sanon ..... hieman rönsyilee laidasta laitaan ja taasen takaisin tämä päätelmä että minä olen Numban mielikuvitusta ja sitten kuitenkin rakas keskustelee minusta ja esittää kysymyksiä mitä mieltä Numba on minusta, sekä saatuaan vastauksen niin jatkaa kommentointejaan minusta.
No eihän idiootti huomaa omaa toimintaansa.

Puheena mitä minä tiedän ja en tiedä on hauskaa luettavaa, minä siis en tiedä mikä on luottokortti, no onhan se hyvä että tällä Pattayan matkailupalstalla vihdoin tuonkin asian suhteen opin jotain.

Minun luottokelpoisuutenikin on selvitetty, hienoa, kiitos, seuraavaksi varmaankin ilmoitetaan junttilasta voutilistaa.

Kunnioitus oli hauska, tällä palstalla siis harjoitetaan kunnioittamista ja täytyy ansaita kunnioitus, muuten ei saa kunnioitusta Pattayan rakkaalta.

Olkaa huoleti, en minä kaipaa kenenkään idiootin kunnioittamista tällä palstalla, antakaa kaikki kunnioituksenne ..... kuten annattekin 24/7 .... VuosilukuNeidille.
En pane pahakseni, kunnioittakaa Neitiä, mielistelkää Neitiä, nuolkaa Neitiä, hän kaipaa sitä ja pitää siitä.

Tuosta luottokelpoisuudestakin kommenttia hieman ristiriitaista, kun nyt eräät hehkuttaa luottokelpoisuuttaan väittäen että muiden luottokelpoisuus on negatiivinen, mutta samaan hengenvetoon puolustelee, että ei konkurssit ole pahasta, mutta kun varsin usein tämä luottokelpoisuus ja konkurssi keskenään on varsin läheisiä käsitteitä keskenään käytännössä.

Velkatilanteesta muistan tämän Neidin yötyöläiskloonin maininneen talolainansa aikoinaan, ymmärrän tarpeen alituiseen yötyöhön ja niihin haaveveloituksiin joita myös aikanaan toisit alituiseen.

Neiti miljonääri kirjoitti vippilainoista matkakassan tueksi ja alituisesta finnairin bisneksessä lentämisestä koska hänellä luottokortti, taitaa Neidillä vipata kaalissa, kun elämänkerran mukaan ei nyt kovin paljoa ole finnairilla ilmakitkaa halkonut ....... OLKAA VARUILLANNE KUN TILAATTE LANTOPILETTIÄ ...... KATSOKAAS NEITI SE FUNTSII TURVAA JOS VAIKKA FINSKI MENEE NURIN ENNEN HÄNEN LENTOAAN.

7

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Terve vaan sinne chaing maihin, tota noin, minusta yleissivistykseen jo kuuluu kunnioittaa itseään vanhempia, oli sitten oikeassa tai ei, en minä kaikesta ole kanssasi samaa mieltä mutta en lähde sinua oikaisemaan, koska olet minua vanhempi, sinulla on oikeus mielipiteisiin kuten kaikilla muillakin.

      NumBall HHN 61v.

      • Kiitän toki saamastani kunnioituksesta, eikä tämän palstan anti olisikaan niin hauska mikäli kaikki olisivat samaa mieltä keskenään kuten tämä Pattayan rakkaiden kloonijoukkohan on kaikesta, aivan kaikesta keskenään samaa mieltä.

        Minä annan kunnioitustani sinulle mm. siitä että toimit kuten toimit vastapuolenasi ollen tämä Neitonen jolla rohkeutta anonyyminä naamailla alituiseen keksien nimeesi viittaavia hiekkalaatikkotason nimittelyjä tarinoineen.

        Mitä tulee mielipiteisiini ym. niin on tullut sanottua että korkoa korolle ja se korko näyttänee olevan rakkaalle elämän tappiinsa asti minun ajatteleminen ja minun arvosteluni hänen huomaamatta, että toimii juuri tavalla joka etäaivopesuni tarkoitus onkin.

        Kunhan tästä nämä ajat vähän rauhoittuu niin syödään kuules vaikka ranskalaiset ketsupilla sitten siellä Huassa kun piipahdamme Amissa.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Kiitän toki saamastani kunnioituksesta, eikä tämän palstan anti olisikaan niin hauska mikäli kaikki olisivat samaa mieltä keskenään kuten tämä Pattayan rakkaiden kloonijoukkohan on kaikesta, aivan kaikesta keskenään samaa mieltä.

        Minä annan kunnioitustani sinulle mm. siitä että toimit kuten toimit vastapuolenasi ollen tämä Neitonen jolla rohkeutta anonyyminä naamailla alituiseen keksien nimeesi viittaavia hiekkalaatikkotason nimittelyjä tarinoineen.

        Mitä tulee mielipiteisiini ym. niin on tullut sanottua että korkoa korolle ja se korko näyttänee olevan rakkaalle elämän tappiinsa asti minun ajatteleminen ja minun arvosteluni hänen huomaamatta, että toimii juuri tavalla joka etäaivopesuni tarkoitus onkin.

        Kunhan tästä nämä ajat vähän rauhoittuu niin syödään kuules vaikka ranskalaiset ketsupilla sitten siellä Huassa kun piipahdamme Amissa.

        Näin teemme, tuo 2010 ei ole ymmärtänyt onkimiensa tietojen vuotamisen vakavuutta, se katsoi nimeni thai immigrationin 90 vrk online-palvelusta, käyttöehdoissa on maininta että jokainen saa katsoa ainoastaan omia tietojaan, tämä hyväksytään valitsemalla ok painiketta, kaikki tallentuvat logiin, josta viranomaiset näkevät mistä tietoja on pyydetty...
        kävin muutama kuukausi sitten immigrationissa bangkokissa kertomassa asiasta, olivat kovasti kiinnostuneita, parin viikon päästä ohjelmaan oli muutettu... niin että pitää rekisteröidä itsensä että pääsee tietojaan katsomaan, siksi palvelu on päiviä suljettu.
        Odotellaan ja katsellaan mitä asiassa tapahtuu, en ole esittänyt mitään vaatimuksia, mutta immigration virkailija piti urkintaa varsin vakavana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin teemme, tuo 2010 ei ole ymmärtänyt onkimiensa tietojen vuotamisen vakavuutta, se katsoi nimeni thai immigrationin 90 vrk online-palvelusta, käyttöehdoissa on maininta että jokainen saa katsoa ainoastaan omia tietojaan, tämä hyväksytään valitsemalla ok painiketta, kaikki tallentuvat logiin, josta viranomaiset näkevät mistä tietoja on pyydetty...
        kävin muutama kuukausi sitten immigrationissa bangkokissa kertomassa asiasta, olivat kovasti kiinnostuneita, parin viikon päästä ohjelmaan oli muutettu... niin että pitää rekisteröidä itsensä että pääsee tietojaan katsomaan, siksi palvelu on päiviä suljettu.
        Odotellaan ja katsellaan mitä asiassa tapahtuu, en ole esittänyt mitään vaatimuksia, mutta immigration virkailija piti urkintaa varsin vakavana.

        Hienoa, siinäpä voi käydä niin että Eedeni autioituu, kun isukki saatetaan finskin bisnekseen viimeisen kerran.


      • Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

        Hienoa, siinäpä voi käydä niin että Eedeni autioituu, kun isukki saatetaan finskin bisnekseen viimeisen kerran.

        En tosiaan tiedä mutta virkailija totesi että on heidän vika että ohjelmassa on tuollainen virhe että sieltä pystyy lukemaan toisten tietoja, jos passin numero on tiedossa, sinänsä henkilötiedot eivät ole julkisia, varsinkin jos ne on laittomasti saatu, aika näyttää...

        Jos puskajussi olisi ollut mies, mitä se ei ole kova uhoamaan ei muuta olisi välttänyt kaikki mahdolliset ongelmat laittamalla minulle kaveripyyntö, mutta ei uskaltanut... mutta uhkailu on ollut kovaa, kalanruuaksi ja krapujakaan unohtamatta, looseri mikä looseri..


    • Anonyymi

      Ihan kuin hiekkalaatikolla Jakomäessä räkänokat koettaisivat kehua toistensa muovikuormuri ja todeta että meillä on kyllä paremmat kuin muilla.

      • Anonyymi

        Joo ja kaikki asuvat vuokralla ja jalostaja tekee hernekeitot jokaiselle, suomen savossa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe