Mies antoi mulle kivan joululahjan

Anonyymi

Minusta tuli hänen lastensa äitipuoli! Nyt on 12 lasta mun perheessä, voitte uskoo että on hulinaa! Varsinkin miehen lapset on aivan hukassa ja villejä ja sottaisia. Tämä äiti saa olla valppaana että osaa kasvattaa miehen lapset, omien kanssa pääsee tosi helpolla, erittäin siitejä ja kohteliaita ja osaavia.
Ovat esimerkillisiä ihmisiä miehen lapsille, toivottavasti oppivat heistä jotain.
Älkää ryhtykö äidiksi jos ette omaa hermoja hyviä, hulinaa on ja kaikkee ettei heikot pärjää.
Miehen eksä ei osannu kasvattaa jotenmies valitsi mut äitipuoleksi ja on tosi haastavaa ja rankkaa, mutta en voi pois lähtä koska lapset jäisi hunningolle. Olen heille tosi tärkee ja ihana.
Saanko komentaa heitä ja vaatia tekemään ktotiötiä, niitä on. Mies elättää meidät enhän minä ehdi töihin kun lapsia on kauheesti. Hyvääjoulu ja älkää rytykö jos ette halua, tämä on perheen pyörittämistä jatkuvasti, tosi rankkaa, huh huh laittakaa mulle tsemppiviestejä, olette ihnaia, nauttikaa olostanne.

10

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaksi lestaa löytänyt toisensa , molempien exät erosi yhteisöstä , tsemppiä vaan ja lisää lapsia tekemään 😂😂

      • Anonyymi

        Tunnetko tuon tyypin joka kirjotti? Vai miten voit puhua heidän puolestaan mitä he ovat tai ei ole???

        Nämä arvuuttelijat on kaikista ikävämpiä ihmisiä täällä.

        Millon olet alkoholisti, millon mielisairas, nyt lestadiolainen, millon olet työtön luuseri, millon rahaton pummi..... Ihan päättömiä jutuja.

        Jos tiedät nii okei, mutta sitten sen täytyy olla sinä itse, sillä et voi tietää tuntemattomien asioista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko tuon tyypin joka kirjotti? Vai miten voit puhua heidän puolestaan mitä he ovat tai ei ole???

        Nämä arvuuttelijat on kaikista ikävämpiä ihmisiä täällä.

        Millon olet alkoholisti, millon mielisairas, nyt lestadiolainen, millon olet työtön luuseri, millon rahaton pummi..... Ihan päättömiä jutuja.

        Jos tiedät nii okei, mutta sitten sen täytyy olla sinä itse, sillä et voi tietää tuntemattomien asioista.

        Lissun tuntee täällä kaikki, hän täällä mikä milloinkin, vaihtaa roolia mielensä mukaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnetko tuon tyypin joka kirjotti? Vai miten voit puhua heidän puolestaan mitä he ovat tai ei ole???

        Nämä arvuuttelijat on kaikista ikävämpiä ihmisiä täällä.

        Millon olet alkoholisti, millon mielisairas, nyt lestadiolainen, millon olet työtön luuseri, millon rahaton pummi..... Ihan päättömiä jutuja.

        Jos tiedät nii okei, mutta sitten sen täytyy olla sinä itse, sillä et voi tietää tuntemattomien asioista.

        Et sinä ole mikään tuntematon, kirjoittelet tänne joka päivä miehen lapsista ja sutturoista , ja olet nuo maitsemasi asioista kaikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä ole mikään tuntematon, kirjoittelet tänne joka päivä miehen lapsista ja sutturoista , ja olet nuo maitsemasi asioista kaikki.

        Oi voi, lissuja ollaan täällä kaikki joiden jutut ei joitainmielytä, Täällä kun pitää kirjoittaa sitä yhtä ja samaa jokaisen, jos sanot poikkeavaa olet lissu????? Aikas korni juttu. Omat mielipiteet ja jutut on kielletty, vaan kun olet KAIKKIEN kanssa samaa mieltä olet fiksu ja ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi voi, lissuja ollaan täällä kaikki joiden jutut ei joitainmielytä, Täällä kun pitää kirjoittaa sitä yhtä ja samaa jokaisen, jos sanot poikkeavaa olet lissu????? Aikas korni juttu. Omat mielipiteet ja jutut on kielletty, vaan kun olet KAIKKIEN kanssa samaa mieltä olet fiksu ja ihminen.

        Sinä ainoastaan olet Lissu ja sun mielipiteet ei täällä ketään kiinnosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi voi, lissuja ollaan täällä kaikki joiden jutut ei joitainmielytä, Täällä kun pitää kirjoittaa sitä yhtä ja samaa jokaisen, jos sanot poikkeavaa olet lissu????? Aikas korni juttu. Omat mielipiteet ja jutut on kielletty, vaan kun olet KAIKKIEN kanssa samaa mieltä olet fiksu ja ihminen.

        Oliski jotain mielipiteitä, mutta kaikki on idiootteja satuja miehen lapsista ja sutturoista .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi voi, lissuja ollaan täällä kaikki joiden jutut ei joitainmielytä, Täällä kun pitää kirjoittaa sitä yhtä ja samaa jokaisen, jos sanot poikkeavaa olet lissu????? Aikas korni juttu. Omat mielipiteet ja jutut on kielletty, vaan kun olet KAIKKIEN kanssa samaa mieltä olet fiksu ja ihminen.

        Sinä just kirjoitat tuota yhtä ja samaa , aina kirjoittelet oletetun miehen lapsista , sutturoista ja naikkosista , joka ainut päivä.
        Ketä nyt miellyttää mielivaltaiset idiootit jutut, ei ketään.


    • Anonyymi

      Trolli, sinulla on joko lukihäiriö, tai olet monen promillen humalassa.

    • Anonyymi

      Itse valitsit suhten eli miehesi.Hyvin tiesit hänen lapsista.Turha valitaa tai hakea epatiaa.Sinä teit itse päätöksesi.Otit miehen jolla liuta lapsia.Samasta äidistä vai eri äidistä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe