Tänne mitään kirjoitella, mut johonkin nyt purkaudun 😁, tää on hyvä paikka , ku oon LESBO 🙂❤. Työpaikallani on nyt niin IIISO pomo, johtaa varmaan koko firmaa 😂, en "vähään " aikaan ole kokenut, taas mitään noin naurettavaa käytöstä, mut joteskiiiiiiiii sitä olematonta itsetuntoaan pitää korostaa !!! Minulle sanotaan, et älä välitä, pekasta, mikosta....mikä lie hänen nimensä nyt olikaan 😂. No joo, en välitä, kun ei ees nimi oo jääny mielee 😂. Mut käsittämätöntä, et TÄLLÄSET tyypit saa sabotoida työyhteisöö, ja sit vaa sanotaa, et hei : älä välitä ! Jumlauta...mun työasioihin ei enää puutu, ainoostaan jos alkaa maksaa palkkani omasta pussistaan 🙂
Ei pitänyt enää
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."
Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja554280- 1853664
Martinan vastenmielinen menneisyys
Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t2842637Vesa-Matti Loirin some hiljeni pahaenteisesti - Nyt tuhansilla suomalaisilla vain tämä yksi viesti
Mikä on sinun suosikkimuistosi Vesa-Matti "Vesku" Loirista? Meneekö se Uuno Turhapuro osastolle, Eino Leinon tulkintaan vai onko se aivan jotain muuta621979Miksi Martina puhuu kirjassaan
…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko1451709Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi
Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun721698Loiri oli minusta vastenmielinen
Loirin kaikkea tekemistä leimaa hänen Uuno Turhapuro filminsä. Uuno filmit ovat olleet minulle aina todella vastenmielisiä. Tuo poru2051140Parisuhdeodotukset
Ajattelin ohittaa tämän päiväisen palstahärdellin ja viedä keskustelua alueelle, joka kovasti mietityttää ja joka saa tuntemaan suurehkoa rakkauden va146923Martina - Taistelija (WSOY) on menestyskirja
Mukavaa luettavaa ja paljon kauniita kuvia Martinasta. Loppukesä menee tämän kirjan parissa.132858