Tänne mitään kirjoitella, mut johonkin nyt purkaudun 😁, tää on hyvä paikka , ku oon LESBO 🙂❤. Työpaikallani on nyt niin IIISO pomo, johtaa varmaan koko firmaa 😂, en "vähään " aikaan ole kokenut, taas mitään noin naurettavaa käytöstä, mut joteskiiiiiiiii sitä olematonta itsetuntoaan pitää korostaa !!! Minulle sanotaan, et älä välitä, pekasta, mikosta....mikä lie hänen nimensä nyt olikaan 😂. No joo, en välitä, kun ei ees nimi oo jääny mielee 😂. Mut käsittämätöntä, et TÄLLÄSET tyypit saa sabotoida työyhteisöö, ja sit vaa sanotaa, et hei : älä välitä ! Jumlauta...mun työasioihin ei enää puutu, ainoostaan jos alkaa maksaa palkkani omasta pussistaan 🙂
Ei pitänyt enää
Anonyymi
0
108
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-237386Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite956051Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1134110- 1544105
- 1631863
- 611721
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1311600- 381421
- 451382
- 281381