Tänne mitään kirjoitella, mut johonkin nyt purkaudun 😁, tää on hyvä paikka , ku oon LESBO 🙂❤. Työpaikallani on nyt niin IIISO pomo, johtaa varmaan koko firmaa 😂, en "vähään " aikaan ole kokenut, taas mitään noin naurettavaa käytöstä, mut joteskiiiiiiiii sitä olematonta itsetuntoaan pitää korostaa !!! Minulle sanotaan, et älä välitä, pekasta, mikosta....mikä lie hänen nimensä nyt olikaan 😂. No joo, en välitä, kun ei ees nimi oo jääny mielee 😂. Mut käsittämätöntä, et TÄLLÄSET tyypit saa sabotoida työyhteisöö, ja sit vaa sanotaa, et hei : älä välitä ! Jumlauta...mun työasioihin ei enää puutu, ainoostaan jos alkaa maksaa palkkani omasta pussistaan 🙂
Luetuimmat keskustelut
- 851166
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut153868- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.181624- 43615
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4606Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t145606- 30602
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61575