Ei pitänyt enää

Anonyymi

Tänne mitään kirjoitella, mut johonkin nyt purkaudun 😁, tää on hyvä paikka , ku oon LESBO 🙂❤. Työpaikallani on nyt niin IIISO pomo, johtaa varmaan koko firmaa 😂, en "vähään " aikaan ole kokenut, taas mitään noin naurettavaa käytöstä, mut joteskiiiiiiiii sitä olematonta itsetuntoaan pitää korostaa !!! Minulle sanotaan, et älä välitä, pekasta, mikosta....mikä lie hänen nimensä nyt olikaan 😂. No joo, en välitä, kun ei ees nimi oo jääny mielee 😂. Mut käsittämätöntä, et TÄLLÄSET tyypit saa sabotoida työyhteisöö, ja sit vaa sanotaa, et hei : älä välitä ! Jumlauta...mun työasioihin ei enää puutu, ainoostaan jos alkaa maksaa palkkani omasta pussistaan 🙂

0

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
        Maailman menoa
        37
        9291
      2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
        Tampere
        32
        3821
      3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
        Maailman menoa
        80
        2413
      4. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
        Maailman menoa
        118
        2360
      5. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
        Maailman menoa
        25
        1925
      6. Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?

Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.
        Ikävä
        36
        1794
      7. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
        Ikävä
        15
        1590
      8. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
        Maailman menoa
        31
        1406
      9. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
        Ikävä
        71
        1247
      10. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
        Kotimaiset julkkisjuorut
        171