Hull, Englanti

Anonyymi

Olen opiskellut maisterin tutkinnon koulussa nimeltä university of hull vuosina 2007-2008. Paikkaa kutsutaan myös nimellä kingston upon hull. En suosittele tätä paikkaa. On huonoja kokemuksia.

Paikalliset, toiset oppilaat, joskus jopa henkilökunta ja ehkä yksi opettaja on solvanneet homokammoisilla nimillä kuten "gay boy" ja "faggot". En ole homo.
Asuin rivitalossa lähellä koulua, sellainen missä asuu viisi samassa, samassa rivitalossa asui myös muita opiskelijoita kadun verran ja toisella puolella samanlainen. Eräs intialainen samassa talossa kielsi käyttämästä toista vessaa aggressiivisesti huutaen huoneesta, en tiedä miksi. Siinä ei ollut lämmitystä. Sama arvosteli ruokaa mitä valmistin keittiössä sen huoneesta ja huusi keittiöstä homokammoisella nimellä kun olen ollut huoneessa. Tämä on yksi syy miksi en voinut olla talossa päivisin ja laittaa ruokaa, ostin noutoruokaa ja söin muualla, sellaisessa rakennuksessa joka on tarkoitettu maisterin tutkintoa opiskeleville ja tohtorin tutkintoa opiskeleville.

Eräs toinen kiinalainen nainen joka asui samassa talossa pilkkasi ääntäni kun puhuin puhelimessa vanhempani kanssa keittiöstä kun olen ollut huoneessa ja potki ovea ennen muuttoa pois ja sanoi jotain kiinaksi. Tai sitten ne on ollut tämän kiinalaisen kiinalaisia kavereita.

Ensimmäisinä päivinä huoneen ikkunaan eteen ilmeisesti kokoontui joitakin henkilöitä jotka huusivat lujaa solvauksia, erotin vain sanan "huora". En tiedä miksi se kohdistui minuun. Pelottavaa se oli tietenkin.

Kun olin lukemassa ylimmässä kerroksessa koulun kirjastossa joku, ilmeisesti britti huusi noin kahden minuutin ajan homokammoisella nimellä kirjaston edessä katsoen ylös sinne missä olen ollut lukemassa. Kirjaston henkilökunta, nainen, taisi vain virnuilla, nauraa ja sanoi hinttariksi kun kävelin ohi. Samassa kirjastossa joku kiinalainen oli lyönyt etelä-korealaista naamaan, syynä se että hän tapaili kiinalaista naista, kuulemma. Karua että kirjastossa lyödään.

Minua on pidetty myös itä-eurooppalaisena ja jotenkin pilkkaavaan sävyyn on sanottu se minulle. En tiedä onko suomi edes osa itä-eurooppaa. Jostain syystä jotkut britit eivät pidä juuri itä-eurooppalaisista.

Koululla taitaa olla oma yökerho, kun illalla kävelin sen ohi, jotkut, ilmeisesti britit huusivat "gay goggles" ja tämän jälkeen matkivat kanan ääntä.

Lähellä yliopistoa käveli vastaan mies ja nainen, mies katsoi vihaisesti ja sanoi hinttariksi.

Kerran kun olen ollut suihkussa, joku huusi ulkoa homokammoisella nimellä, toistaen nimittelyä monta kertaa. Hän taisi nähdä sisään koska vessassa on ikkuna. Se on voinut olla tämä sama joka on toisenkin kerran huudellut yöllä. On sanottu että paikassa voi olla varkaita, ehkä hän on sellainen tai sitten ei.
Asuin kahdessa paikassa lähellä koulua. Ensimmäisessä graffiti maalattiin huoneen seinän ulkopuolelle, joku naisen nimi. En tiedä mitä tarkoitti. Toisessa sen jälkeen kun olin käynyt toisessa asunnossa, puisen vajan seinään ilmestyi graffiti "suck a donkey's dick" ja "dirty bastard". Siihen oli myös piirretty penis josta tuli jotain ulos, varmaan siemennestettä. Muutama lauta oli myös rikottu, potkittu sisään. Kun olin viemässä laukkua tähän taloon, muutama poika/mies seisoi rivissä tai lähes ringissä kaikki katsoen minua. Ehkä nämä olivat ne jotka sen teki. Yöllä noin 2 aamuyöllä kuulin jotain huutoa siltä suunnalta missä se toinen talo on.

En tiedä oliko vain vahinko että yhtenä yönä joskus ehkä talvella kylmänä päivänä, niin kylmänä että huurua tuli suusta, lämmitys ei toiminut vain minun huoneessa.
Briteistä on minulle yritetty luoda mielikuva että he ovat "kohteliaita". Ei ainakaan paikassa hull.

Tässä paikassa on pahoinpidelty eräs mies, ilmeisesti koska hän on oletettu olevan homo, ennen hyökkäystä häntä on kutsuttu homokammisella nimellä. Myös toista joka on näyttänyt "ihmis keniltä" on pahoinpidelty ja nimitelty homokammisella nimellä.

https://www.pinknews.co.uk/2018/05/29/man-called-faggot-smashed-face/

https://metro.co.uk/2021/06/02/hull-human-ken-doll-left-with-broken-nose-after-homophobic-attack-14696448/

3

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinäpä jonkun homon unelma siitä, kuinka kiinnostava hän olisi ulkomailla.

      Meillä ei paljon kiinnitetä huomiota, vaikka joku kuinka pöyhkeilisi homoudellaan. Pitäisikö?

    • Anonyymi

      Aloitus ei ole maisteritason tekstiä. Korkeintaan vähän keskitasoa huonomman lukiolaisen mielikuvituksen tuotos.

      • Anonyymi

        Englannissa sen nimi on master of arts, muun muassa. Kyllä homoviha on todellisuutta britanniassa kuten linkeistäkin voi lukea.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      136
      3752
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      115
      1474
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      271
      1340
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      69
      1289
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1164
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1101
    7. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      45
      1068
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      58
      1044
    9. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1036
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      56
      977
    Aihe