Ville Valo on paska jätkä. Yritti kähmiä minua takahuoneessa.
Ville Valo
17
4545
Vastaukset
- nekku
Mitä helvettiä sä teit toisen keikalla takahuoneessa?
- konttori-rotta1
mitäs ihmeellistä siinä on? kyllä se muaki yritti...
- Nimetön
Hah! Vittu miten neidit kusettaa taas jälleen kerran :) Hankikaa elämä!!!
- Kättelijä
Nimetön kirjoitti:
Hah! Vittu miten neidit kusettaa taas jälleen kerran :) Hankikaa elämä!!!
Ville Valo ei yrittäis ketään teistä! xD on tainnut käydä toisinpäin, vai kuinka!
- Lady in black
ai jaa..epäilen..kateellinen olisin jos olis oikeasti yrittänyt..:)
- Hot baby!
Vai on Ville Valo koittanut kähmiä sua! enpä usko! On sillä muutakin tekemistä kun "Kähmiä"
pikku hutsuja! älä kuseta ei ole totta! - johanna
säälittävää, joku vissiin nähny unta=D sitä paitsi ku se on sen yli kauniin jonnan kans yhessä niin tuskinpa se es ikinä tekis mitää tuommosta... varmasti tuonki kirjottaja joku yli läski, akne naama jolla on rauat ja ei oo mitään elämää=D saa ainaki nauraa ku näitä juttuja lukee... muahahaaa...
- nily
hahahahaa....ei elämä..yliläski...juupajuu.
ja jos tota olis joku ville valo kähminyt, niin eipä se paljon YRITTÄMISEKS olis jääny. ville valo saa kenet haluaa, hänen ei tarvitse YRITTÄÄ KÄHMIÄ. kyllä on neiti itte roikkunu jossain housunpuntissa kiinni ja poraa täällä kun ville potki takiaisen kimpusta. hoh
- Nimetön
varmasti juu ville kähminy sua.
enpä kuule ihan heti usko.onhan se hienoo et on hyvä mielikuvitus ja osaa haaveilla mut älä syötä tollasta paskaa muille. - no yks vaan
En usko....
- ^dark^girl^
Ville ei todellakaan oo paska jätkä..!
Vittu miks se sua muka ois kähminy..?
Tollast ei usko kukaan..!! Vittu sä oot kyl kans yks vitun kempo..!! - bonnieh
Vitun pervo....xDDD Älä usko unelmiis.
- CircleOfFear
Muahahaha.. Kuka uskoo tollasta paskaa...?! Villellähän oli tuoho aikaan naisystävä.. Ja Ville on kunnon mies eikä se pikku tyttöjä ala kähmimään..
- ent.fani
Onhan tuossa valon lapsessa pimeäkin puolensa.
- VaariValoPää
Luultavasti Villen järjenvalo oli hetkeksi sammahtanut...sitä sattuu noille taiteilijoille silloin tällöin...
- hoom
oisit antanut, vile valo on herrasmies
- Anonyymi
EerKulmala on villen uusin rakkaus. Suhde on kuulema elinikäinen. Christel Karhu on vain kullissi rakkaussuhteeseta Californiaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602