Täällä on monta yksinäistä ja ihmistä kaipaavaa.

Anonyymi

Miksi ette mene vaikka tuonne treffit24 sivulle ja yritä hakea sieltä itsellenne kumppania?

26

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi luulet ettei ne ole jo sitä kokeillu?
      Samat ihmiset on käyny kaikki läpi, nii tinderit ku treffit ja muut palvelut.

      Täällä kirjoitellaan enemmän sen takia et käydään läpi tunteita, ei siks et olis takotus löytää joku.

    • Anonyymi

      En ole yksinäinen enkä kaipaa ketä vaan. Kaipaan yhtä tiettyä ihmistä. Siinä ei treffipalstat paljon auta.

      • Anonyymi

        Miksei se yks tietty voi sieltä löytyä? Vai kuvitteleks et se vaa odottaa sinua kotona kunnes suvaitset koputtaa ovelle? Vai onks se yks tietty jo taivaassa? Jos on niin silloin tulette tapaamaan kun sinne pääset, eiks nii. Mut ei se tarkota et sä et vois elää täyttä elämää täällä sen aikaa kunnes hänet löydät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se yks tietty voi sieltä löytyä? Vai kuvitteleks et se vaa odottaa sinua kotona kunnes suvaitset koputtaa ovelle? Vai onks se yks tietty jo taivaassa? Jos on niin silloin tulette tapaamaan kun sinne pääset, eiks nii. Mut ei se tarkota et sä et vois elää täyttä elämää täällä sen aikaa kunnes hänet löydät.

        En minä sellaista halua, joka on suomi24 treffeissä haku päällä.
        Ajattelin että ihastui minuun kuten minä häneen ja kyllä odottaa minua. Muuten ottakoot jonkun muun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksei se yks tietty voi sieltä löytyä? Vai kuvitteleks et se vaa odottaa sinua kotona kunnes suvaitset koputtaa ovelle? Vai onks se yks tietty jo taivaassa? Jos on niin silloin tulette tapaamaan kun sinne pääset, eiks nii. Mut ei se tarkota et sä et vois elää täyttä elämää täällä sen aikaa kunnes hänet löydät.

        Jatkan vielä, että elämäni on ihan täyttä ilman treffejäkin. Se on vaan niin jotenkin vaivaannuttavaa jonkin täysin sopimattoman ihmisen kanssa treffeillä. En tarvitse sitä enkä halua sitä. Jos sun elämän tekee täydeksi vain suhteet, niin älä oleta muiden olevan samanlaisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä, että elämäni on ihan täyttä ilman treffejäkin. Se on vaan niin jotenkin vaivaannuttavaa jonkin täysin sopimattoman ihmisen kanssa treffeillä. En tarvitse sitä enkä halua sitä. Jos sun elämän tekee täydeksi vain suhteet, niin älä oleta muiden olevan samanlaisia.

        Miten se suhde mahtuis sun elämään kun se jo nyt on täynnä täydellistä elämää.
        En tiedä miksi vaivaannut treffeillä. En ole ikinä ollut treffeillä mistä tullut vaivaantunut olo.
        Itse kysyn treffeille vain sellaisia ihmisiä mistä olen kiinnostunut. Sellaisia kenen kanssa on kiva viettää aikaa yhdessä.

        Hyvää täydellistä elämää sinulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se suhde mahtuis sun elämään kun se jo nyt on täynnä täydellistä elämää.
        En tiedä miksi vaivaannut treffeillä. En ole ikinä ollut treffeillä mistä tullut vaivaantunut olo.
        Itse kysyn treffeille vain sellaisia ihmisiä mistä olen kiinnostunut. Sellaisia kenen kanssa on kiva viettää aikaa yhdessä.

        Hyvää täydellistä elämää sinulle.

        En sanonut että elän täydellistä elämää. Sanoin, että se on täyttä ilman treffejäkin. Ja hän mahtuu hyvin elämääni. Minä en pidä siitä , että tapailen romanttisessa mielessä ihmisiä, jotka ei vaan sytytä. Sytyn harvoista. Kukin tavallaan. Hänet huolin, muita vaan kaverimielessä kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten se suhde mahtuis sun elämään kun se jo nyt on täynnä täydellistä elämää.
        En tiedä miksi vaivaannut treffeillä. En ole ikinä ollut treffeillä mistä tullut vaivaantunut olo.
        Itse kysyn treffeille vain sellaisia ihmisiä mistä olen kiinnostunut. Sellaisia kenen kanssa on kiva viettää aikaa yhdessä.

        Hyvää täydellistä elämää sinulle.

        Et sinä voi suomi24 treffeissä tietää mitä sieltä on tulossa. Vaihdat aihetta lennosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En sanonut että elän täydellistä elämää. Sanoin, että se on täyttä ilman treffejäkin. Ja hän mahtuu hyvin elämääni. Minä en pidä siitä , että tapailen romanttisessa mielessä ihmisiä, jotka ei vaan sytytä. Sytyn harvoista. Kukin tavallaan. Hänet huolin, muita vaan kaverimielessä kiitos.

        Eli elämäsi on täyttä ilman treffejä? Mutta kuitenkin ei ole täyttä koska hän mahtuisi elämääsi? Joutuisithan treffailemaan jollakin tapaa hänenkin kanssaan? Vai oletatko, että hän olisi vain siinä vierelläsi ilman minkäänlaista tutustumista sinuun. Tulisi vain luoksesi ja se olisi siinä? Aika nopeaa toimintaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli elämäsi on täyttä ilman treffejä? Mutta kuitenkin ei ole täyttä koska hän mahtuisi elämääsi? Joutuisithan treffailemaan jollakin tapaa hänenkin kanssaan? Vai oletatko, että hän olisi vain siinä vierelläsi ilman minkäänlaista tutustumista sinuun. Tulisi vain luoksesi ja se olisi siinä? Aika nopeaa toimintaa...

        Huoh. unohda koko juttu. En pidä vänkääjistä livessäkään :D


    • Anonyymi

      Töihinkin menisi.

    • Anonyymi

      Sielläkö, miksi olette yksinäisiä, vaikka teitä on monta siellä?

    • Anonyymi

      En löydä häntä mistään treffisivuilta. Löysin hänet jo kerran ja rakastuin. Odotan että tiemme kohtaavat uudelleen. Ehkä hän on myös täällä aina välillä. Näin uskon. -mies.

      • Anonyymi

        Elämänsä ihmisen voi löytää monesta paikasta.
        Hyvää joulua.


      • Anonyymi

        Toivottavasti kohtaatte. Joskus voi käydä niin et toinen löytää jotain ja päädyt ikuisen odottajan paikalle. Hyvä jos uskot hänen olevan täällä. Täällä kohtsmisiin en luottais.
        liika sekoja sekoittamassa pakkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänsä ihmisen voi löytää monesta paikasta.
        Hyvää joulua.

        Niin voi ja yleensä kun sitä vähiten odottaa. Hyvää joulua! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti kohtaatte. Joskus voi käydä niin et toinen löytää jotain ja päädyt ikuisen odottajan paikalle. Hyvä jos uskot hänen olevan täällä. Täällä kohtsmisiin en luottais.
        liika sekoja sekoittamassa pakkaa.

        Totta näin. Ei täällä kannattais kovin pitkään olla, just noitten sekoittajien takia.


    • Anonyymi

      Taitaa kuitenkin täällä palstalla olla suurin osa aivan tavallisia ihmisiä.
      Syitä on monia, miksi täällä kirjoittelee ja hyvä niin.

      Hyvää ja rauhallista joulun aikaa kaikille!

    • Anonyymi

      En minä voi vain jotakuta etsiä. Kaltaiseni mies tarvitsee erään tietyn naisen rakkautta. Yhdessäolo vain että ei olisi yksin, on huono lähtökohta. Ihminen ei kasva aikuiseksi jos keskittyy tilkitsemään pahaa oloa. Sen kanssa on opittava elämään ja sitä on osattava sietää.

    • Anonyymi

      Olisin luullut tuon luvun olevan paljon isompi...nettideititkään ei siis mitään peruskauraa.
      Suomalaiset ovat reippaita treffailijoita, sillä käymme keskimäärin 13 deiteillä elämämme aikana. Ja 5 prosenttia meistä on käynyt jopa 50:llä tärskyillä.
      – Erään tutkimuksen mukaan amerikkalaiset käyvät keskimäärin 50:llä treffeillä elämänsä aikana, mutta siellä treffikulttuuri on myös hyvin erilainen kuin Suomessa.

      https://www.metropoli.net/lifestyle/parisuhteet/nettitreffit-yllattavan-suosittuja-suomessa-joka-kolmas-alle-45-vuotias-jo-kokeillut

      • Anonyymi

        Ällöä. Onneksi en ole käynyt.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta netti-ihmiset!

    • Anonyymi

      Jaa, ei ole tarvetta vaikkapa parisuhteelle!

    • Yritetty on monet kerrat,tuloksetta.

      Ei ole ulkoista kauneutta suotu, niin vaikeaa löytää.

    • Anonyymi

      Demokraatit usein on vähän sellaisia mammonanpalvelijoita että oksat pois.

    • Anonyymi

      Eroni pitkäaikaisesta suhteesta oli selvä jo 2.5v sitten ja tuo oli jo moneen kertana puitu kun ero oli edes selvä. Kuitenkin rakastuin kollegaan, vaikka se ei edennyt syvempään tutustumiseen, emmekä enää edes näe, mutta silti mietin olenko vielä valmis uuteen. Tuo mies sai elämäni raiteiltaan, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei treffailussa ole mitään järkeä, jos ei vielä ole valmis.

      Olen kyllä jo kirjoittanut esittelytekstin kännykän muistiin, ja miettinyt pitäisikö miettiä seuranhakua, mutta en silti ole sitä halunnut tehdä. Sen ainakin tiedän etten jaksa lähteä mihinkään sarjatreffailuun ja olen vähän kyyninen mitä tuolta voi löytää. Enkä halua käyttää isoa osaa vapaa-aikaani treffailuun . Minulla on lapsia eikä kokopäivätreffailu olisi mahdollista, ilman että jäkikasvu kärsii. Siihen ole valmis.

      Sitten kun treffailu alkaa tuntua kokonaisvaltaisesti hyvältä vaihtoehdolta, siirryn siihen vaihtoehtoon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6283
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4016
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2436
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1423
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe