Miksi ette mene vaikka tuonne treffit24 sivulle ja yritä hakea sieltä itsellenne kumppania?
Täällä on monta yksinäistä ja ihmistä kaipaavaa.
Anonyymi
26238
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
- Alette alas tulla sieltäMissä oletkin, täällä hidastuu koko palstan väki ilman sinua. Tarinaa ei narinaa. 🍃😆 https://youtu.be/4W4DIgbBbsk?is=Vdbj3wnuTGMchXVC
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
Vastaukset 26
Vanhimmat
Miksi luulet ettei ne ole jo sitä kokeillu?
Samat ihmiset on käyny kaikki läpi, nii tinderit ku treffit ja muut palvelut.
Täällä kirjoitellaan enemmän sen takia et käydään läpi tunteita, ei siks et olis takotus löytää joku.
En ole yksinäinen enkä kaipaa ketä vaan. Kaipaan yhtä tiettyä ihmistä. Siinä ei treffipalstat paljon auta.
Miksei se yks tietty voi sieltä löytyä? Vai kuvitteleks et se vaa odottaa sinua kotona kunnes suvaitset koputtaa ovelle? Vai onks se yks tietty jo taivaassa? Jos on niin silloin tulette tapaamaan kun sinne pääset, eiks nii. Mut ei se tarkota et sä et vois elää täyttä elämää täällä sen aikaa kunnes hänet löydät.
En minä sellaista halua, joka on suomi24 treffeissä haku päällä.
Ajattelin että ihastui minuun kuten minä häneen ja kyllä odottaa minua. Muuten ottakoot jonkun muun.
Jatkan vielä, että elämäni on ihan täyttä ilman treffejäkin. Se on vaan niin jotenkin vaivaannuttavaa jonkin täysin sopimattoman ihmisen kanssa treffeillä. En tarvitse sitä enkä halua sitä. Jos sun elämän tekee täydeksi vain suhteet, niin älä oleta muiden olevan samanlaisia.
Miten se suhde mahtuis sun elämään kun se jo nyt on täynnä täydellistä elämää.
En tiedä miksi vaivaannut treffeillä. En ole ikinä ollut treffeillä mistä tullut vaivaantunut olo.
Itse kysyn treffeille vain sellaisia ihmisiä mistä olen kiinnostunut. Sellaisia kenen kanssa on kiva viettää aikaa yhdessä.
Hyvää täydellistä elämää sinulle.
En sanonut että elän täydellistä elämää. Sanoin, että se on täyttä ilman treffejäkin. Ja hän mahtuu hyvin elämääni. Minä en pidä siitä , että tapailen romanttisessa mielessä ihmisiä, jotka ei vaan sytytä. Sytyn harvoista. Kukin tavallaan. Hänet huolin, muita vaan kaverimielessä kiitos.
Et sinä voi suomi24 treffeissä tietää mitä sieltä on tulossa. Vaihdat aihetta lennosta.
Eli elämäsi on täyttä ilman treffejä? Mutta kuitenkin ei ole täyttä koska hän mahtuisi elämääsi? Joutuisithan treffailemaan jollakin tapaa hänenkin kanssaan? Vai oletatko, että hän olisi vain siinä vierelläsi ilman minkäänlaista tutustumista sinuun. Tulisi vain luoksesi ja se olisi siinä? Aika nopeaa toimintaa...
Huoh. unohda koko juttu. En pidä vänkääjistä livessäkään :D
Töihinkin menisi.
Sielläkö, miksi olette yksinäisiä, vaikka teitä on monta siellä?
En löydä häntä mistään treffisivuilta. Löysin hänet jo kerran ja rakastuin. Odotan että tiemme kohtaavat uudelleen. Ehkä hän on myös täällä aina välillä. Näin uskon. -mies.
Elämänsä ihmisen voi löytää monesta paikasta.
Hyvää joulua.
Toivottavasti kohtaatte. Joskus voi käydä niin et toinen löytää jotain ja päädyt ikuisen odottajan paikalle. Hyvä jos uskot hänen olevan täällä. Täällä kohtsmisiin en luottais.
liika sekoja sekoittamassa pakkaa.
Niin voi ja yleensä kun sitä vähiten odottaa. Hyvää joulua! :)
Totta näin. Ei täällä kannattais kovin pitkään olla, just noitten sekoittajien takia.
Taitaa kuitenkin täällä palstalla olla suurin osa aivan tavallisia ihmisiä.
Syitä on monia, miksi täällä kirjoittelee ja hyvä niin.
Hyvää ja rauhallista joulun aikaa kaikille!
En minä voi vain jotakuta etsiä. Kaltaiseni mies tarvitsee erään tietyn naisen rakkautta. Yhdessäolo vain että ei olisi yksin, on huono lähtökohta. Ihminen ei kasva aikuiseksi jos keskittyy tilkitsemään pahaa oloa. Sen kanssa on opittava elämään ja sitä on osattava sietää.
Olisin luullut tuon luvun olevan paljon isompi...nettideititkään ei siis mitään peruskauraa.
Suomalaiset ovat reippaita treffailijoita, sillä käymme keskimäärin 13 deiteillä elämämme aikana. Ja 5 prosenttia meistä on käynyt jopa 50:llä tärskyillä.
– Erään tutkimuksen mukaan amerikkalaiset käyvät keskimäärin 50:llä treffeillä elämänsä aikana, mutta siellä treffikulttuuri on myös hyvin erilainen kuin Suomessa.
https://www.metropoli.net/lifestyle/parisuhteet/nettitreffit-yllattavan-suosittuja-suomessa-joka-kolmas-alle-45-vuotias-jo-kokeillut
Ällöä. Onneksi en ole käynyt.
Ei kiinnosta netti-ihmiset!
Jaa, ei ole tarvetta vaikkapa parisuhteelle!
Yritetty on monet kerrat,tuloksetta.
Ei ole ulkoista kauneutta suotu, niin vaikeaa löytää.
Demokraatit usein on vähän sellaisia mammonanpalvelijoita että oksat pois.
Eroni pitkäaikaisesta suhteesta oli selvä jo 2.5v sitten ja tuo oli jo moneen kertana puitu kun ero oli edes selvä. Kuitenkin rakastuin kollegaan, vaikka se ei edennyt syvempään tutustumiseen, emmekä enää edes näe, mutta silti mietin olenko vielä valmis uuteen. Tuo mies sai elämäni raiteiltaan, vaikka mitään ei tapahtunut. Ei treffailussa ole mitään järkeä, jos ei vielä ole valmis.
Olen kyllä jo kirjoittanut esittelytekstin kännykän muistiin, ja miettinyt pitäisikö miettiä seuranhakua, mutta en silti ole sitä halunnut tehdä. Sen ainakin tiedän etten jaksa lähteä mihinkään sarjatreffailuun ja olen vähän kyyninen mitä tuolta voi löytää. Enkä halua käyttää isoa osaa vapaa-aikaani treffailuun . Minulla on lapsia eikä kokopäivätreffailu olisi mahdollista, ilman että jäkikasvu kärsii. Siihen ole valmis.
Sitten kun treffailu alkaa tuntua kokonaisvaltaisesti hyvältä vaihtoehdolta, siirryn siihen vaihtoehtoon.