Juu mul on tollanen piiggio fly skootteri josta hävisi tehot ja ei käynnisty muuten kun 1h sahaamalla laturilla käynistys polinta ei ole. Voisiko mopon läpät olla vauriotunut tai mäntä koska kaikki muu on korjattu kaasari on vaihdettu. Sittenkun mopo käynnistyy pitää painaa koko ajan kaasua muuten sammuu oli mitkä säädöt tahansa tai suutin. Ja mopo ei kule kun 35km rullat sut uudet ja kytkin eikö nuo vaikuta käyntiin.
2t skootteri ei käynnisty eikä ole vääntöä
2
485
Vastaukset
- Anonyymi
Jooh tarttis nyt vähä syynätä sylinteriä et miten jakselee??🤩🤩
- Anonyymi
Ilmavuoto voisi olla. Itselläni on kokemusta lähinnä vähän isommista (n. 400cc) kaksitahdeista ja tämän sorttiset ongelmat tuntuvat yleensä liittyvän ilman ja bensan suhteeseen.
Toinen voisi hyvinkin olla vika männässä tai sylinterissä. kertaalleen sain reissussa koneen leikkaamaan kevyesti. Matka jatkui, mutta pysähdyksen jälkeen ei käynnistynyt sitten millään. tarkastelu kotona paljasti, että sylinterissä oli iso naarmu. palotapahtuma tarvitsee painetta. jos sylinterissä ei ole puristuksia niin kone ei lähde käymään. ja jos lähtee niin käy huonosti.
Itse ottaisin sylinterin irti ja tarkistaisin sen kunnon. Jos on ok niin kasaisin ilmavuodot tarkkaan eliminoiden. jos ne eivät auttaisi niin sitten etenisin muihin mahdollisuuksiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 235138
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34587- 1031352
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19971viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61813- 37779