Seikkailumatkalle Gambiaan

Anonyymi

Lähdemme heti loppiaisen jälkeen noin 3 viikon matkalle Gambiaan. Edessä on monta epävarmuustekijää, mutta ne antavatkin matkalle suolan. Matkaseura olisi kiva juttu, lähtö Helsingistä klo 6,05. matkustajina eläkeläispariskunta.

5

824

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hello.En pääse mukaan,tuttu maa 7 krt käyneenä tunnen maata ja ihmisiä hyvin.Kysykää JOS jotain kysyttävää on.Gambiaan olen muuttamassa lähivuosina.I love Gambia.

      • Anonyymi

        kiitos, mekin olemme käyneet Gambiassa yli 20 kertaa viime vuosien aikana. nyt on ollut 2 vuoden tauko, emme ole päässeet Gambian kotikylässä käymään. Itse matka on seikkailu, ei sen päämäärä, korona säännökset näyttävät mutkistavan matkantekoa,

        tv aloittaja


    • Anonyymi

      Ok,7krt oon käyny mut vähän on liikuttu,Kotu ,Bakoteh ja noiden välillä vaan,kerran Bwiamissa yks päivä eli paljon on näkemättä vaikka maa onkin pieni.

    • Anonyymi

      Mites Gambiassa,onko siellä ketään?

      • Anonyymi

        täällä on lämmintä, vain vähän turisteja, hyvä lomapaikka tällä hetkellä. matkat ja muut koronaan liittyvät asiat ja vaatimukset ovat olleet ainakin vielä helppoja.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4479
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1488
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1288
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe