Lähdemme heti loppiaisen jälkeen noin 3 viikon matkalle Gambiaan. Edessä on monta epävarmuustekijää, mutta ne antavatkin matkalle suolan. Matkaseura olisi kiva juttu, lähtö Helsingistä klo 6,05. matkustajina eläkeläispariskunta.
Seikkailumatkalle Gambiaan
5
884
Vastaukset
- Anonyymi
Hello.En pääse mukaan,tuttu maa 7 krt käyneenä tunnen maata ja ihmisiä hyvin.Kysykää JOS jotain kysyttävää on.Gambiaan olen muuttamassa lähivuosina.I love Gambia.
- Anonyymi
kiitos, mekin olemme käyneet Gambiassa yli 20 kertaa viime vuosien aikana. nyt on ollut 2 vuoden tauko, emme ole päässeet Gambian kotikylässä käymään. Itse matka on seikkailu, ei sen päämäärä, korona säännökset näyttävät mutkistavan matkantekoa,
tv aloittaja
- Anonyymi
Ok,7krt oon käyny mut vähän on liikuttu,Kotu ,Bakoteh ja noiden välillä vaan,kerran Bwiamissa yks päivä eli paljon on näkemättä vaikka maa onkin pieni.
- Anonyymi
Mites Gambiassa,onko siellä ketään?
- Anonyymi
täällä on lämmintä, vain vähän turisteja, hyvä lomapaikka tällä hetkellä. matkat ja muut koronaan liittyvät asiat ja vaatimukset ovat olleet ainakin vielä helppoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 467655
- 334243
- 573725
- 503200
- 172886
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons652591- 562445
- 512388
- 402339
- 162286