Ottakaa korona tosissanne

Anonyymi

Hävytöntä menoa Kipparissa. Ei mitään väliä turvaväleistä. Eikö osata jonottaa niin, että turvavälit säilyy. Röyhkeää!

32

784

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä kuhmoislaiset olis voinu oppia jonottamaan?

    • Anonyymi

      kyllä kaupassa voi halailla ja corollan takapenkillä voikin jo vaikka suudella.

    • Anonyymi

      Kaupassa käyneenä havainnoisin, että paikalliset pitiu maskia ja turvavälit, mutta kiireiset kaupunkilaiset...huh, huh,.....

      • Anonyymi

        Mielenkiintoista - itse kävin viikonlopun aikana 3 kertaa kaupassa - ainoat maskittomat olivat paikallisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista - itse kävin viikonlopun aikana 3 kertaa kaupassa - ainoat maskittomat olivat paikallisia.

        Täsmälleen. Kaupunkilaiset ovat tottuneet koronatoimiin, maalaiset eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielenkiintoista - itse kävin viikonlopun aikana 3 kertaa kaupassa - ainoat maskittomat olivat paikallisia.

        Mistä tunnistaa paikallisen - kaupunkilaisen?

        Hajustako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tunnistaa paikallisen - kaupunkilaisen?

        Hajustako?

        sahti pieru on varma merkki siitä ,että nyt ollaan ihmisissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä tunnistaa paikallisen - kaupunkilaisen?

        Hajustako?

        Koska satun tuntemaan paikalliset, luultavasti kaikki yli 10 vuotiaat.


    • Anonyymi

      Kyllä me otetaan korona tosissamme.

      Senpä takia me laitettiin omatoimikirjastokin kiinni kahdeksi viikoksi koska...

      • Anonyymi

        Kannattaisko sammuttaa valot kirjastosta jos ei se ole moneen viikkoon auki?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaisko sammuttaa valot kirjastosta jos ei se ole moneen viikkoon auki?

        Tänään Aamulehdessä:

        "Museot ja kirjastot

        Avi ei rajoita museoiden aukioloa. Tampereella on tehty linjaus, että kaupungissa olevien museoiden opastukset ja yleisötapahtumat perutaan, mutta museoon voidaan ottaa sisään 10 henkilöä näyttelytilaa kohden.

        Kirjastoista voi lainata edelleen normaalisti. Kirjastojen yleisötapahtumat on kuitenkin peruttu."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Aamulehdessä:

        "Museot ja kirjastot

        Avi ei rajoita museoiden aukioloa. Tampereella on tehty linjaus, että kaupungissa olevien museoiden opastukset ja yleisötapahtumat perutaan, mutta museoon voidaan ottaa sisään 10 henkilöä näyttelytilaa kohden.

        Kirjastoista voi lainata edelleen normaalisti. Kirjastojen yleisötapahtumat on kuitenkin peruttu."

        10 ihmistä ottaa sisään,eikö ne ole jo seksijuhlat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään Aamulehdessä:

        "Museot ja kirjastot

        Avi ei rajoita museoiden aukioloa. Tampereella on tehty linjaus, että kaupungissa olevien museoiden opastukset ja yleisötapahtumat perutaan, mutta museoon voidaan ottaa sisään 10 henkilöä näyttelytilaa kohden.

        Kirjastoista voi lainata edelleen normaalisti. Kirjastojen yleisötapahtumat on kuitenkin peruttu."

        "museoon voidaan ottaa sisään 10 henkilöä"

        Ei koske Kuhmoista


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "museoon voidaan ottaa sisään 10 henkilöä"

        Ei koske Kuhmoista

        Hyvä kun meillä ei ole museoita - ei tarvii sulkea.


    • Anonyymi

      Minä minä etuilen. Minulla minulla kiire postipaketille. Minä minä näen tuossa pienen raon, sinne voin mennä.

    • Anonyymi

      Kyllä olisi moralisoitu, jos joku muu kuin VV olisi sairastunut?

      • Anonyymi

        Kuinka niin?
        Toki - jokaisen omalla vastuulla missä ja miten ”heiluu”?
        Ja heilui tai ei, koronan voi saada vaikka kauppareissulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka niin?
        Toki - jokaisen omalla vastuulla missä ja miten ”heiluu”?
        Ja heilui tai ei, koronan voi saada vaikka kauppareissulla.

        Koronaa ei voi saada kauppareissulla, jos toimii vastuullisesti. EI VOI! Sä saat koronan kun vietät ihmisjoukoissa liian tiiviisti liian pitkään aikaa. Eli töissä, bileissä, lätkämatsissa, ravintolassa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronaa ei voi saada kauppareissulla, jos toimii vastuullisesti. EI VOI! Sä saat koronan kun vietät ihmisjoukoissa liian tiiviisti liian pitkään aikaa. Eli töissä, bileissä, lätkämatsissa, ravintolassa...

        Kun ei se riitä, että itse toimii vastuullisesti - kun siellä saattaa olla niitä, ketkä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronaa ei voi saada kauppareissulla, jos toimii vastuullisesti. EI VOI! Sä saat koronan kun vietät ihmisjoukoissa liian tiiviisti liian pitkään aikaa. Eli töissä, bileissä, lätkämatsissa, ravintolassa...

        Töissä??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun ei se riitä, että itse toimii vastuullisesti - kun siellä saattaa olla niitä, ketkä ei.

        Sä välttelet ihmisiä siellä kaupassa. Kuhmoisten tapaisessa pikkukunnassa se on vieläpä helppoa. Kunhan ihmiset osaisvat jonottaa turvaväleillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koronaa ei voi saada kauppareissulla, jos toimii vastuullisesti. EI VOI! Sä saat koronan kun vietät ihmisjoukoissa liian tiiviisti liian pitkään aikaa. Eli töissä, bileissä, lätkämatsissa, ravintolassa...

        Kerro tuo heille, jotka eivät kodin lisäksi käyneet muualla kuin kaupassa - ja saivat tartunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro tuo heille, jotka eivät kodin lisäksi käyneet muualla kuin kaupassa - ja saivat tartunnan.

        He ovat toimineet huolimattomasti. Olleet liian lähellä ihmisiä, jutelleet tutuille liian lähellä. Vanha 80cm ei käy lainkaan. 2 metriäkin on aika vähän. Vähintään 2,5m väliä, jos puhuu toisen kanssa pisempään! Sitten niitä sormia ei naamaan ennen kuin on kädet pesty!!!


    • Anonyymi

      Tosissaan otetaan huvikseen vain välinpitämättömyydessä. Demokraattiset huvit yhdessä.

    • Anonyymi

      Jos oletuksena on, että maapallo ei kestä 7 miljardia vaan esim. 5 miljardia ihmistä ja sen takia luonto lyö takaisin, niin kysyn, että minkä takia kuhmoislaiset olisivat niitä, joiden olisi hyvä jäädä henkiin esim. jos tulisi joku kulkutauti?

      • Anonyymi

        Hölmölän pitää säilyä😇


    • Anonyymi

      Kyllä meitä on liikaa maapallolla. Edesmennyt Pentti Linkola jo sanoi, että ihmiset pilaa elinmahdollisuuden omilla hälläväliä tyylillään.

      • Anonyymi

        Linkola oli viisas mies. Ainoastaan sitä ihmettelin, että hän oletti itse kuuluvansa siihen eliittiin, jolla oli oikeus jäädä henkiin vaikka kaikilla toislla ei hänen mielestään ollut.


      • Anonyymi

        Liiallinen matkustaminen eri maanosiin kuormittaa liikaa luontoa ja levittää sairauksia.

        Kaikkihan sen tietää, mutta matkustetaan, kun siihen on varaa. Sitten valitetaan ja tullaan ärtyisäksi, kun joudutaan noudattamaan rajoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liiallinen matkustaminen eri maanosiin kuormittaa liikaa luontoa ja levittää sairauksia.

        Kaikkihan sen tietää, mutta matkustetaan, kun siihen on varaa. Sitten valitetaan ja tullaan ärtyisäksi, kun joudutaan noudattamaan rajoituksia.

        Matkailu avartaa. Tekee ihan hyvää edes kerran käydä Pippurin sillan eteläpuolella - jollei muuten, niin todetakseen että sivistystä on muuallakin kuin Kuhmoisissa.


    • Anonyymi

      Kyllä lentokoneliikenne on lisääntynyt hurjasti viime vuosikymmeninä. Ennen ei esim. Kanarialle päässyt, kun varakkaat. Viime vuosina tavalliset duunarit, mut onneksi ei nyt näitten virusten myötä.

    • Anonyymi

      Presidentti Niinistön uudenvuodenpuhetta laintakseni: "Turhia jakolinjoja ei kannata tahallaan synnyttää esimerkiksi leimaamalla jotkut ihmisryhmät pahoiksi ja taudinlevittäjiksi. Sitähän he eivät ole, vaan heillä on toinen käsitys siitä asiasta."

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe