Tällä hetkellä eniten himoa, haluaisin päästä syliisi istumaan. Tekis mieli pitää susta hyvää huolta myös muuten.
Olisit voinut jatkaa keskustelua. En halua tyrkyttää itseäni.
Mietin mitä tunnen sinua kohtaan mies
89
3218
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, aivan ihanaa! Syliin vaan. Pylly edellä istumaan. Sitä tilannetta ei voita mikään.
- Anonyymi
👍Muttaaa, olo on joka aamu ollut kuin juuri sylistä päässeellä.. 😮
- Anonyymi
Eeeeks g nh mmh joo, niin elämä on🎇
- Anonyymi
Ei tässä ole kukaan tyrkyttänyt mitään mun mielestä?
- Anonyymi
Syliin olis kiva päästä, mut minä vuonna se tapahtuu...
- Anonyymi
Ei koskaan, älä edes yritä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei koskaan, älä edes yritä.
Kyllä yritän!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä yritän!
Koitappas, saatana!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koitappas, saatana!
Niin koitankin, mutta olen kyllä kaukana saatanasta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin koitankin, mutta olen kyllä kaukana saatanasta...
Painat liikaa😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painat liikaa😆
100 kiloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Painat liikaa😆
En paina, hoikka olen.
- Anonyymi
Ottaisin yhden ihanan naisen aina syliin istumaan kun hän tahtoisi. 😍 Oli sitten hyvä pelisessio, lueskelu tai muuta menossa. Aina olisi aikaa hänelle sylihalin verran ja muutenkin.
- Anonyymi
Voinko tulla istumaan sun syliin 24/7?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voinko tulla istumaan sun syliin 24/7?
Voit tulla, jos olisit hän. 🤗 Anna joku tunniste. 😉
- Anonyymi
Missä me tavattiin viimeksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä me tavattiin viimeksi?
Kirkossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkossa.
Sitten ei osunut. En ole kirkossa käynyt sitten 10 vuoteen. 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit tulla, jos olisit hän. 🤗 Anna joku tunniste. 😉
Noi muut ei ollu mun vastauksia. Ne oli ehkä sun omia? Me nähtiin viimeksi pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noi muut ei ollu mun vastauksia. Ne oli ehkä sun omia? Me nähtiin viimeksi pihalla.
Pihalla on aika suurmittainen kuvaus. Esim: Olen aina ihan pihalla. :D Voisitko tarkentaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pihalla on aika suurmittainen kuvaus. Esim: Olen aina ihan pihalla. :D Voisitko tarkentaa?
No siellä sun pihalla juteltiin vähän aikaa. Olit just lähdössä. Mä olen myös vähän pihalla sun takia :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö huomannut miten pihalla mä olen susta kulta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomasin kyllä että olit ihan pihalla pihalla.
- Anonyymi
Eiole s!!!!!,!, vaan jasum.
- Anonyymi
Arvoisa anonyymi 25.12. 2021 12:09 Käytitte hyvin suositeltavaa termiä > sylihali <
OK! Mielellään pystö paljaana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyttääkkö sä sitä naapurin miestä koko ajan yritäppä ymmärtää, ett tää mies on varsttu ja asuu vaimonsa kaa, eivät varmaan sinua halua sinne kolmanneksipyöräksä. Tollanenon rikollistatoimintaa yrittää väkisellä puskeutua toisten väliin! Entäpä jos joku oikasti kaunis nainen tai komee mies yrittäis sun ja miehes väliin väkisellä?
- Anonyymi
Tuu vaan istumaan..
- Anonyymi
"höpönassu" ja silleen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"höpönassu" ja silleen.
Äläpäs nyt nassu yhtään. Väärä kulta hassuttelee.
- Anonyymi
Mä en koskaan halunnut lopettaa ollenkaan juttelua ja aina yritän pitkittää, mutta jossain vaiheessa musta alkaa tuntumaan, että alan haisemaan epätoivoiselta ja sitten mun täytyy säädyllisyyden nimissä päästää sut.
En mäkään haluaisi tyrkyttää, varsinkin kun mä olen ehkä ollut kuitenkin innokkaampi. Ettet alkaisi pitämään mua inhottavana limasikana ja perskärpäsenä.
Voih! 🥺 Kunpa voisinkin pitää sinua sylissäni! Saisi luvan kanssa nuuhkia sun hiuksia! Ja silittää!!!- Anonyymi
Kun olisin vaan tiennyt että tykkäät musta, niin olisin jäänyt pidemmäksi aikaa. Olin vaan aina niin pulassa ja yritin selviytyä siitä niin että näyttäisin mahdollisimman normaalilta. Olin niin ihastunut sinuun. En ole ikinä kokenut sua mitenkään ahdistavana.
- Anonyymi
Ei sua kukaan pidä limasikana eikä perskärpäsenä. Älä sitä pelkää. Sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sua kukaan pidä limasikana eikä perskärpäsenä. Älä sitä pelkää. Sivusta.
No en minäkään pitänyt limasikana tai perskärpäsenä. Luulin että se käy ilmi tosta kun kirjoitin etten pitänyt sinua ahdistavana. Sä olet mies niiiiiin ihana ja suloinen ihan joka tavalla!
- Anonyymi
Voi elämä, kandee varoo ettei ole pelimies likaisissa kalsareissa :O )) vai miten se hymiö tehtiinkään.....??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en minäkään pitänyt limasikana tai perskärpäsenä. Luulin että se käy ilmi tosta kun kirjoitin etten pitänyt sinua ahdistavana. Sä olet mies niiiiiin ihana ja suloinen ihan joka tavalla!
Trollin tarinaa, tuuleen huutelet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopetahan toi paskanjauhaminen ja yksin keskusyelu!
- Anonyymi
Itse mietin samoja asioita.
- Anonyymi
Sama. Haluaisin nyt tuntea miehen kovettuvan, olisin sitten sylissä tai painautuneena kiinni häneen.
- Anonyymi
No tulihan se sieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tulihan se sieltä.
En tullut vielä. Kirjoitin tuon sivusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitit. Jatka vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Sanot vaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣 Sanot vaan.
No joskus, en tänään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvin kirjoitit. Jatka vain.
Se on haaveeni. Hän kovana ja tunnen sen.
- Anonyymi
Helvetin kaunis nainen https://youtu.be/dsat-3PpYBc
- Anonyymi
Niin kyllä olisin voinut jatkaa,,,annoin tylyn kuvan kyllä itsestäni,,harmittaa ihan vietävävästi. Toivotaan että saisin vielä jonkun tilaisuuden siihen?
- Anonyymi
Ehkä nainen ajattelee itsestään samalla tavalla? Mietin vaan sivusta.
- Anonyymi
Kyllä tilaisuuksia tulee vielä. 🙂
- Anonyymi
Koska sellainen keskusteleminen oli tapahtunut?
- Anonyymi
Oikeastaan viestittely, joulun toivotukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan viestittely, joulun toivotukset.
Psst. Kuiskaan,,,kerro mitä se mies teki keskustelun päätyttyä?
- Anonyymi
Ole hyvä vaan vaikka mies olisi varattu kuten ehkä sinäkin, vaimo mielelään luovuttaa pienimunaisen alkkisloisijan eteenpäin....
- Anonyymi
Joku saattaa rakastua siihen pienimukaiseen alkkiskeen ja sitten on vaimolla paha mieli, kun sammakosta kuoriutuu se prinssi. Onhan noita nähty. Sitten vaimot itkee perään..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku saattaa rakastua siihen pienimukaiseen alkkiskeen ja sitten on vaimolla paha mieli, kun sammakosta kuoriutuu se prinssi. Onhan noita nähty. Sitten vaimot itkee perään..
Varmasti joku rakastuukin....kunnes ajan kuluuttua totuus valkenee ja mies "pääsee" jälleen kiertoon. Sammakosta prinssiksi ja prinssistä sammakoksi....ei tuu itkua vaikka reviiri vaihtuisi.
- Anonyymi
Rakas! Pitäskö meidän vetää tää auto neulansilmään ja saataa oikeaan. Nii saatas tän kissan häntä laskemaan:)
- Anonyymi
joo
- Anonyymi
Eli mitä ehdotat?
- Anonyymi
Et taida olla hän...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et taida olla hän...
Pitäis tavata että saatais halata ja supattaa toistemme korviin mukavia asioita. Olen varma, että siitä tulis meille pysyvä onni. m>n
- Anonyymi
Sopii. Koska ehtisit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäis tavata että saatais halata ja supattaa toistemme korviin mukavia asioita. Olen varma, että siitä tulis meille pysyvä onni. m>n
Sopii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii.
Mies miehelle noloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopii.
Miksi tänne saa kirjoittaa tuota samaa paskaa, ei oikeesti rakastuneet tänne kirjoittela, vaan jälkeen jääneet trollit!
- Anonyymi
Olen tuntenut intohimoa sinua kohtaan alusta lähtien.
- Anonyymi
Samoin mies minä sua. Olet sytyttänyt mut enemmän kuin kukaan koskaan ennen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin mies minä sua. Olet sytyttänyt mut enemmän kuin kukaan koskaan ennen.
Jännä huomio tuokin. Jotakin erikoista siinä miehessä.
- Anonyymi
Haluatko nuolla tikkariani?
Senkin pikkulikka! 🤣 - Anonyymi
Haluaako kukaan poju päästä jälkiliukkaille?
Mielellään pelkän kielen kanssa sillä sain juuri mahtavaa melaa eikä pienet enää tunnu missään.- Anonyymi
Uskin olet koskaan saanut mitään!
- Anonyymi
Kommentti 26.12 2021 04:47
Segertvarma, että tämä kirjoittaja on henkisesti nyrjähtänyt isoisä. Murehtii kun lapsenlapsi pitää isoisäänsä etäisyyttä. Ihan terve reaktio häneltä.
Kun mies vanhoilla päivillään kirjoittaa joka viikko olevansa moderni nainen, niin peli on menetetty siinä vaiheessa.
Tosiasia lienee, että hän naisnikillä kirjoittaissaan uskoo olevansa turvassa tunnistajilta. Väärä luulo. Pölhokustaan imbesilli poikakin tunnistaisi äijän tekstin kaikkine tunnuspiirteineen.
- Anonyymi
Mulla kans haluttais pitää yhdestä ihanasta naisesta hyvää huolta ja kaikesta siitä, mitä siihen liittyy. Se olis tosi mukavaa! m>n
- Anonyymi
Onko tällä naisella vihreät silmät?
- Anonyymi
No mitä siihen liittyy? Onko blondi vai brunetti? Oletko yli vai alle 40 ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitä siihen liittyy? Onko blondi vai brunetti? Oletko yli vai alle 40 ?
Vastaa sinä nyt ensin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaa sinä nyt ensin.
Naimem on blondi ja 40-50v. Upea ilmestys, lähetin joulutervehdyksen ja vastasi, nyt vain odotan, että hänenkin kiinnostus herää ja päästäisiin suudelma etäisyydelle kaksin, ilman ympärillä pyöriviä ihmisiä. J
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naimem on blondi ja 40-50v. Upea ilmestys, lähetin joulutervehdyksen ja vastasi, nyt vain odotan, että hänenkin kiinnostus herää ja päästäisiin suudelma etäisyydelle kaksin, ilman ympärillä pyöriviä ihmisiä. J
Just...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielikuvitusta, ei kukaan lähettele joulutervehdyksiä jos ei tuon tarkemmin ees ikää tiedä? Ei silloin ole edes päässyt keskusteluyhteyteen....taivaanrannan haalari näköjään😉ja täällä kuvittelee että blondi vastailee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellekkö kirjoitit jasum!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellekkö kirjoitit jasum!
Ja vaihdoit hatun väriä!
- Anonyymi
Onko hän osoittanut kiinnostusta sinua kohtaan? Miehiäkin saa kyllä lähestyä, eikä se ole tyrkyttämistä.
- Anonyymi
Haluathan.
- Anonyymi
Ei kiitos, pärjään itsekin
- Anonyymi
=)
Siis, kaikesta, tästä kaikesta, asioista, joita, olen,
keksinyt, niin, niistä säästetään niin tajuttomia, summia, joka vuosi,
että, se, on jokaisen, kehittyneen valtion, sanotaan, velvollisuus,
että autetaan toisia, kehittyneitä valtiota, jotka ajattelevat,
kilttiä, ja, hyvää, kuten, lukemattomat, muutkin kehittyneet valtiot,
sillä, jos, rahaa säästyy joka vuosi tolkuttomia, summia,
miksi, emme käyttäisi, sitä maailman parantamiseen, ja, se, alkaa,
panostamalla rahamme ja aikamme kiltteihin ja hyviin, ihmisiin,
kuten, vietnamin kansalaisiin,
joten, kun, säästämme ja tienaamme, silloin, meidän kaikkein kehittyneiden,
valtioiden, velvollisuus, on auttaa muita, lukemattomia, kehittyneitä,
valtiota, olemaan mahdollisimman pian paras versio, itsestään sekä
valtio, että kansalaiset,
ja, se, on 1. prioriteetti, edes tiede, ei ole niin tärkeä,
ja, jos, minun kunnioitusta, tätä, että olen pelastanut lukemattomia,
ihmisiä kuolemaa kammottavammalta kohtalolta,
niin, osoittakaa se kunnioitus, vietnamin kansalaisille,
ja, pelastakaamme heidät, se, ei muuta vaadi,
niin, helppoa, ja, niin yksin, kertaista,
rakastaa, ja, välittää, toisesta kehittyneestä valtiosta ja sen asukkaista,
ja, se, vaatii vain rakkautta ja välittämistä,
ja, sen, uskon Amerikalla, löytyvän,
jos, Amerikka, todellakin arvostaa, tekojani, elämää ja ihmiskuntaa,
suurempia, vain,
N,
eli, PAKSU PEKKA,
=)- Anonyymi
Paksu pekka on yksiapn hahmoista, eihän tääl monet muut kirjoittele kuin ap hahmoineen!
Eihän näitä tiedä kelle nää on tarkotettu,mut jos oli meidän jutustelusta eilen kyse s.postin välitykselä niin,en jaksa ootela vastausta vartista puoleen tuntiin,joten se siitä.
- Anonyymi
Missä tämmösiä naisia on. En ole eläissäni tavannut yhtäkään. Haku on ollut kuitenkin päällä koko ajan. Olen ilmeisesti poikkeuksellisen huono ihminen.
- Anonyymi
ehkä se on vain telepaattista. jotain jää väliin jos istuu
- Anonyymi
En oikein keksi mitä jutella sulle.
- Anonyymi
Voit kysyä mitä kuuluu sinulle?
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .563141Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472901Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242699Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541807- 711094
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193961- 44819
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101812Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26810