Ostin joululahjaksi Nedis SmartLife led nauhan lapsille. Lednauha paketissa ei ollut tavallista kauko-ohjainta vaan ohjaus tapahtuu ainoastaan Wifi verkon kautta kännykällä ja se ei toiminut, vaikka ohjeet hyvin yksinkertaiset. 2 tuntia testattiin jouluaattona iphonella/andoidilla ja ei kummallakaan toiminut.
KUN OSTATTE LEDNAUHOJA NIIN KATSOKAA ETTÄ MUKANA ON KAUKO-OHJAIN. SITTEN VASTA LIITTÄÄ KÄNNYKKÄOHJAUKSEN.
Nedis SmartLife led nauha
5
5195
Vastaukset
- Anonyymi
Minun Led nauha toimii bluetooth ja kauko-ohjaimella. En ikinä ostais pelkkää wifi versiota!!!!
- Anonyymi
Palautin Nedis nauhan Motonettiin. Plussat Motonetin asiakaspalvelulle, ei löytynyt Led nauhaa joka toimisi myös kauko-ohjaimella joten rahat palautuivat asiakastilille.
Löysin Puuilosta aivan mahtavan Led nauhan (Bergen RGB 5m). Lapsi osasi ihan itse laittaa toimimaan on kauko-ohjain ja nauhassa vielä ohjainyksikkö sekä toimii kännykällä ja puheella. 11v tyttö mailman onnellisin. HUIPPULÖYTÖ!!! - Anonyymi
Huh mitä säätämistä. Ostin Tokmannilta jotain valoja (á-hinta 1,49) AA patterit niihin. Toimii erittäin hyvin. Eivät tarvii verkkoo, ei bluutuuttia, ei kännykkää eikä kaukosäädintä. Senkun napsauttaa yhdestä napista päälle ja pois.
- Anonyymi
Minulla on Nedis valosarja, koska vaikutti kätevältä. Ei ollut.
Sitä voi ohjata vain wifin kautta kännykällä ja minulla ei ole wifiä. En huomannut asiaa nauhaa ostaessa. Kirjautuminen ja yhteyden muodostaminen nauhaan joka kerta on hirveän epäkäytännöllistä ja työlästä. Säätöjä sovelluksessa on todella vähän. Kaikki niistä ovat vilkkuvia, nauhaan ei saa määritettyä pysyvää moniväristä valoa. Yksivärisen saa, mutta väri pysyy siinä vain jonkin aikaa. Ajastimella ei tee mitään. Sovelluksesta ei saa säädettyä päättymisaikaa.
Ensi kerralla ostan vain kaukosäätimellä toimivan led-valosarjan. - Anonyymi
Nedis Smartlife on takoitettu hieman järeämpään käyttöön esim olkkarin kattovaloksi tai seinien yläreunaan. Lisäät vain yhdyskäytävän ja seinäkytkimen, niin johan toimii. Mutta joo tarviit toki wifi/bluetooth yhteyden ja kännykkäsovelluksella sitten säädät mitä toimintoja haluat seinäkytkimen nappuloista tapahtuvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1211042
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36802
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713