Yhä edelleen voimissaan 🙂❤. Mut kun muilla enemmän tarpeita sekoilla, niin jaksan ootella 🙂, mulla ei tarpeita sekoiluun !!!! 🙂. Tarpeita ja TUNTEITA ❤, SINUA kohtaan ihan hitosti !!!!❤, mut elämä on, jaksan ootella...🙂. Kunhan noi muut saa tarpeensa tyydytettyy...😂😂😂😂😂, kateus...ny vaiks päällimmäisenä, sit viel ne 6 muuta 🙂
Kosintani kyllä
12
186
Vastaukset
- Anonyymi
Olit sitä mieltä, että avioliitto on vain instutaatio tai jotai 😂, minä olen sitä mieltä, et kirkko on instutaatio !!! Minulle olisi liitto kanssasi tärkeää, myös rekisteröityynenä, luottamuspula 😢❤
- Anonyymi
No oon lapsellinen, mut sit kokisin et oot oikeesti mun, vaikka niitä ihailijoita ois pilvin pimein 🙂. Enkä tarkoita et omistaisin, ei ketään voi omistaa 🙂❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oon lapsellinen, mut sit kokisin et oot oikeesti mun, vaikka niitä ihailijoita ois pilvin pimein 🙂. Enkä tarkoita et omistaisin, ei ketään voi omistaa 🙂❤
Suurella RAKKAUDELLA sinua kohtaan 😘. No en palvomaan sentään ala 😂😂😂😂, aina sinun 🙂❤😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurella RAKKAUDELLA sinua kohtaan 😘. No en palvomaan sentään ala 😂😂😂😂, aina sinun 🙂❤😘
Voitko vielä vastata kosintaani ? Siihen on vain kaksi vaihtoehtoa 🙂. Sit voisin lopettaa tän unelmissa elämisen, tai jatkaa sitä 🙂❤😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitko vielä vastata kosintaani ? Siihen on vain kaksi vaihtoehtoa 🙂. Sit voisin lopettaa tän unelmissa elämisen, tai jatkaa sitä 🙂❤😘
Vastaus on kyl
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on kyl
En elämäni tragerioita syliisi kaada, ainostaan itseni, täysin paljaana ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on kyl
😢, ok toivottavasti vastaus tuli sinulta, epäilen kyllä...mut aika näyttää 🙂. Sulle rakkain ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😢, ok toivottavasti vastaus tuli sinulta, epäilen kyllä...mut aika näyttää 🙂. Sulle rakkain ❤
No en epäile..ehkä ? Mut .... varmaan ymmärrät 😢❤❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastaus on kyl
❤🤔❤😘
- Anonyymi
"Häämme" tulevat halvaksi 😂, mul pari ihmistä jotka voin kutsuu mukaan, sinusta en tiiä, monikohan läheisistäsi hyväksyy liiton mun kanssani ?🙂. Mut eiköhän pääasia ole, ME kaksi !!!!!!!!!❤❤
- Anonyymi
Sinä & minä = me. Et voi ? sanoo mulle et ostin meille liput, kelle meille ? Ku olit just ilmottanut olevas parisuhteessa...???!!! No, minä oon ain kuiteskii aina MINÄ !!!!❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä & minä = me. Et voi ? sanoo mulle et ostin meille liput, kelle meille ? Ku olit just ilmottanut olevas parisuhteessa...???!!! No, minä oon ain kuiteskii aina MINÄ !!!!❤
Sydämeni 🤕
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maailman suurin sanomalehti: Sanna Marin on coolein poliitikko
Sanna saa taas ylistystä maailmalla. Ja mikäs siinä, onhan hän ylivoimaisesti paras pääministeri Suomen historiassa. https://www.iltalehti.fi/ulkomaa6765738Sanna Marinin UUSI sähellysvideo julki. Iljettävää ja kuvottavaa katseltavaa
En olisi uskonut että näen maamme pääministeristä näin puistattavan videon. Jos jäljellä oli vielä ripaus arvovaltaa ja kunnioitusta pääministeriä koh7315550Mihin aikaan tulee Marinin eroilmoitus huomenna?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cc979c9c-c331-42f5-afe6-d30bdb869e3a Yksityiset pikku bileet, taustalla kuuluu: v*ttu tästä tulee hyvä olo. Jau2993650Sanna Marin juhlii humalassa haarat levällään
Kuvat tulivat vihdoin julki. Melkoinen pienen lapsen äiti.3303220Petteri Orpo väläyttää leikkauksia: 'Me joudumme säästöihin ja sopeutukseen'
Jätti-inflaatio sähkö, polttoaineet, ruoka ym. kallistuu hurjasti ja Petterin kokoomus haluaa leikata, ja kokoomuksen tuntien leikkauksien painotus ni2972721"Bile-Sanna" lempinimen saanut Sanna Marin selittelee: "Tiesin kyllä, että minua kuvataan, mutta..."
Bile-Sannan bailuvideo on saanut pääministerin myrskyn silmään. Mitä mieltä olet, pitäisikö pääministerin saada olla ihan tavallinen ihminen ja juhlij3312279Parveketupakointi
Tupakoija on itsekäs ja piittaamaton muista asukkaista, parvekkeella tupakoijan savu kulkeutuu useisiin lähistöllä oleviin asuntoihin. Ei ole mukavaa2351892- 2071597
- 581426