Kosintani kyllä

Anonyymi

Yhä edelleen voimissaan 🙂❤. Mut kun muilla enemmän tarpeita sekoilla, niin jaksan ootella 🙂, mulla ei tarpeita sekoiluun !!!! 🙂. Tarpeita ja TUNTEITA ❤, SINUA kohtaan ihan hitosti !!!!❤, mut elämä on, jaksan ootella...🙂. Kunhan noi muut saa tarpeensa tyydytettyy...😂😂😂😂😂, kateus...ny vaiks päällimmäisenä, sit viel ne 6 muuta 🙂

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olit sitä mieltä, että avioliitto on vain instutaatio tai jotai 😂, minä olen sitä mieltä, et kirkko on instutaatio !!! Minulle olisi liitto kanssasi tärkeää, myös rekisteröityynenä, luottamuspula 😢❤

      • Anonyymi

        No oon lapsellinen, mut sit kokisin et oot oikeesti mun, vaikka niitä ihailijoita ois pilvin pimein 🙂. Enkä tarkoita et omistaisin, ei ketään voi omistaa 🙂❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No oon lapsellinen, mut sit kokisin et oot oikeesti mun, vaikka niitä ihailijoita ois pilvin pimein 🙂. Enkä tarkoita et omistaisin, ei ketään voi omistaa 🙂❤

        Suurella RAKKAUDELLA sinua kohtaan 😘. No en palvomaan sentään ala 😂😂😂😂, aina sinun 🙂❤😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suurella RAKKAUDELLA sinua kohtaan 😘. No en palvomaan sentään ala 😂😂😂😂, aina sinun 🙂❤😘

        Voitko vielä vastata kosintaani ? Siihen on vain kaksi vaihtoehtoa 🙂. Sit voisin lopettaa tän unelmissa elämisen, tai jatkaa sitä 🙂❤😘


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vielä vastata kosintaani ? Siihen on vain kaksi vaihtoehtoa 🙂. Sit voisin lopettaa tän unelmissa elämisen, tai jatkaa sitä 🙂❤😘

        Vastaus on kyl


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus on kyl

        En elämäni tragerioita syliisi kaada, ainostaan itseni, täysin paljaana ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus on kyl

        😢, ok toivottavasti vastaus tuli sinulta, epäilen kyllä...mut aika näyttää 🙂. Sulle rakkain ❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😢, ok toivottavasti vastaus tuli sinulta, epäilen kyllä...mut aika näyttää 🙂. Sulle rakkain ❤

        No en epäile..ehkä ? Mut .... varmaan ymmärrät 😢❤❤❤❤❤❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus on kyl

        ❤🤔❤😘


    • Anonyymi

      "Häämme" tulevat halvaksi 😂, mul pari ihmistä jotka voin kutsuu mukaan, sinusta en tiiä, monikohan läheisistäsi hyväksyy liiton mun kanssani ?🙂. Mut eiköhän pääasia ole, ME kaksi !!!!!!!!!❤❤

      • Anonyymi

        Sinä & minä = me. Et voi ? sanoo mulle et ostin meille liput, kelle meille ? Ku olit just ilmottanut olevas parisuhteessa...???!!! No, minä oon ain kuiteskii aina MINÄ !!!!❤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä & minä = me. Et voi ? sanoo mulle et ostin meille liput, kelle meille ? Ku olit just ilmottanut olevas parisuhteessa...???!!! No, minä oon ain kuiteskii aina MINÄ !!!!❤

        Sydämeni 🤕


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1515
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1305
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1102
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1035
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      990
    Aihe