Poraamalla reikiä ja täyttämällä alhaalta ylöspäin. Lähinnä siksi kun asunnossa kaikuu ja äänieristys on huono.
Voiko eristämättämät väliseinät täyttää vaahdolla.
4
144
Vastaukset
- Anonyymi
saa siinä tarkkana olla, että seinät ei ala pullistelemaan..
- Anonyymi
Äänieristystä pitää parantaa massalla, ei vaahdolla. Eli vaikka kolminkertaiset kipsilevyt seiniin. Sitten tosin kaikuu entistä enemmän, joten verhot ikkunoihin ja matot lattioille.
- Anonyymi
Mikä olisi paras ratkaisu ongelmaan. Seinien purku on työlästä.
- Anonyymi
Eipä siihen varmaan mitään helppoa ratkaisua ole. En ainakaan lähtisi mitään vaahtoa pusertelemään reiistä seinän sisään. Se voi lintata laajentuessaan ne vähätkin lämmöneristeet niin ettei nekään toimi. Lisäksi polyuretaanivaahto paisuu hirveästi, voi tosiaankin alkaa seinälevyt pullistelemaan.
Puhut "asunnosta"? Eikö kyseessä ole oma talosi? Jos et asu omassa omakotitalossa, ei sinne saa niin vain mennä tuollaisia töitä tekemään ilman taloyhtiön lupaa. Jos on oma talo niin voisi ehkä ajatella lisäeristää seiniä koolaamalla sisältäpäin vaikka kakkoskakkosella ja jokin kovavillalevy ja siihen päälle uusi pintalevy. Tässäkin vaihtoehdossa kaikki sähkörasia, katkaisijat yms. pitää asentaa uusiksi, pinnat joutuu tapetoimaan, listat laittamaan jne jne.
OIkotietä ei ole. Unohda vaahtopelleily!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836239
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524393- 764157
- 1314071
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263048Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?493026Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72697- 302337
- 2042171
- 431908