Putki-tv vaihtoon

Anonyymi

Mitä eroa on verkkokauppa.comin LG32LM6370 Full HD ja LG32LM6310 Full HD telkkareilla. Teknisissä tiedoissa ei ole mitään eroa mutta toinen on 280 euroa ja toinen 360 euroa.
Jos tuohon halvempaan liittää ulkoisen levyn niin voikohan tv:tä käyttää niin kuten nykyistä kuvaputki-tv/tallentava dikiboksi-yhdistelmää eli jos elokuva alkaa 21:00 niin laitan laitteet päälle mutta menenkin katsomaan elokuvaa noin 21:20 eli kelaan elokuvan alkuun ja alan katsomaan sitä josta on se etu että tällöin mainokset voi kelata yli!!
Jos ei onnistu niin onnistuuko digiboksilla jossa yksi viritin ja ulkoinen levy.
Bokseja joissa on sisäinen levy ei taida olla enään olemassa.
Nykyisessä tallentavassa boksissa on vain kaksi scartia ( äänilähdöt) ja tuossa LG:ssä ei ole yhtään scartia.
Toinen mahdollisuus on ostaa LG:n ja nykyisen boksin kaveriksi scart-hdmi-palikka mutta huononeekohan tuolla viritelmällä kuva.
Entä voiko nykytelkkareissa muuttaa tekstityksen kokoa joka on mielestäni häiritsevän suurta.

1

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuon mallin LG32LM6310 kohdalla Verkkokauppa onkin jo vastannut ettei noissa ole juuri mitään eroa.

      Hinta-ero voi johtua monestakin syystä, toinen voi olla esim. vanha malli jota ei enää ole paljoa jäljellä joten siksi maksaa enemmän kun vaikeampi saada, tai toinen voi olla mukana jossain tarjouskampanjassa. Ei noissa hinnoissa aina ole mitään järkeä.

      Latasin mallin LG32LM6370 käyttöohjeet täältä ja vilkaisin läpi nopeasti:
      https://www.lg.com/uk/support/product/lg-32LM6370PLA.AEK

      - Kun olet katsomassa ohjelmaa, voit alkaa tallentaa sitä USB kovalevylle väliaikaisesti ja hyppiä kohtauksesta toiseen ohjelman aikana. Eli jos olet television ääressä 21:00 voit aloittaa tuon tallennuksen ja sitten aloittaa varsinaisen katselun 21:20

      - Voit myös ajastaa ohjelman tallennuksen ja katsoa sen myöhemmin, mutta en huomannut tuolla mainintaa että voiko tässä tapauksessa ohjelmaa katsoa ennen kuin tallennus on kokonaan valmis.

      - En löytänyt mitään mainintaa siitä voiko teksin kokoa muuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3879
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2759
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2144
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2091
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe