Kaupunginhallitus taitaa olla heti alkuunsa täysin menettänyt kosketuksen todellisuuteen ja otteensa asioihinsa, kun on mukisematta hyväksynyt uuden hiekkalaatikon, jossa virkamiehet/työntekijät voivat kokoustaa keskenään ja kuvitella olevansa kehittäjiä.
"Elinvoimatyöryhmä on epämuodollinen viranhaltijoista/työntekijöistä
koostuva ryhmä, joka koordinoi operatiivista elinvoimatyötä. Työryhmä kokoontuu kuukausittain. Työryhmän puheenjohtajana toimii kaupunginjohtaja ja sihteerinä matkailusihteeri. Jäseniksi kutsutaan: Kehittämiyhtiö Keulink Oy:n edustaja, kaavoitusjohtaja, vapaa-aikapäällikkö, kulttuurisihteeri, sivistysjohtaja, tekninen johtaja, työllisyyspäällikkö sekä Keurusseudun Yrittäjien edustaja."
Virkamiehille tuo on varmasti tärkeä ryhmä, jossa saavat keksiä ideoita keskenään, ettei kätään kaupungin henkilöstöstä tarvii potkia poia, vaikka So-Te vie yli puolet töistä.
Elinvoimatyöryhmä! Yksi hiekkalaatikko lisää kaupungin organisaatioon.
2
117
Vastaukset
Keuruun budjetit ovat pahasti miinusmerkkisiä ja kaupunginhallituksen tehtävä on jotakin yrittää keksiä. Jos ne perustavat työryhmän pohtimaan elinvoiman löytymistä, ei pitäisi heti oikopäätä tyrmätä ja haukkua hulluksi, elikkä todellisuudesta irronneksi. Kuka pystyy sanomaan mikä on todellinen todellisuus ja mikä siitä irtoamista ? Suomen valtio pärjää ja ostelee tarpeettomia sotaleluja ´´isoille pojille´´ ottamalla joka tunti miljoona euroa uutta velkaa, mutta kuntien pitäisi tosiaankin miettiä miten sitä elinvoimaisuutta ihan oikeasti voitaisiin lisätä ?
Yrittänyttä ei pitäisi ´´laittaa´´´´ tavataan sanoa, pakkoruotsiksi ´´man lägger inte den som försöker´´
Suomen henkistä ja taloudellista kurjistumista aikaansaa juuri tällainen fasistinen ilmapiiri mikä FB ssä ja Suomi 24 palstoilla näkyy. Suurisuiset anonyymit juntit haukkuvat lyttyyn kaiken mitä he eivät itse ymmärrä. Minua on Kauhajoella ja Mäntässä uhattu jopa tappaa kun kirjoittelen jotain mikä ei mahdu junttien ajatusmaailmaan. Tästä on todisteet annettu poliisi Risto Solmulalle ja asia meni syyttäjälle. Avaamassani ketjussa väitetään että kaikki mitä kerron on sontaa, jota oikeat ihmiset eivät kukaan usko. Ja että yksikään suomalainen firma ei minua palkkaisi ´´tärkeisiin´´ tehtäviin. Kun asiaa tutkitaan, tulee esiin että valmistuin helsingin taideteollisesta korkeakoulusta mainos aadeeksi ja tein monta vuotta mainostoimistoissa helsingissä töitä NOKIA lle ja pellervoseuran yhtiöille, osuuspankki, hankkija, kirjayhtymä , metsäliitto jne. Sitten eräs asiakkaani
porvoolainen ENSTO halusi ostaa minut kokonaan itselleen ja olin siellä useita vuosia kehittämässä heidän kansainvälistä mainontaansa. Yhtiön omistaja ja perustaja ensio miettinen koulutti minua henkilökohtaisesti useita tunteja viikossa. Hän oli tyhjältä pöydältä aloittanut viipurilainen evakko , joka 80 luvulla oli suomen toiseksi rikkain mies, yli 200 teknistä patenttia omissa nimissään. Porvooin kylttyyri eliittí kadehti naamat
vihreinä ja haukkui kylän suurinta työnantajaa ´´hyllyksi´´ . Den där galen man har ingen akademisk ut bilding ha ha , mutta luulee olevansa muka filosofi, he sanoivat.
Miettinen sanoi minulle että ollen olisi niiden pirujen omien arvojen mukainen sankari ( tyhjästä aloittanut menestynyt yrittäjä ) ellei hänellä olisi näitä ´´kapitalistin panssari liivejä´´ hänen silmänsä olisi revitty päästä moneen kertaan.
-Suomessa ei saisi tehdä eikä edes sanoa mitään mitä junttifasistit eivät ymmärrä
Heitä alkaa ahdistaa ja suututtaa niin että ihan tappamisella uhataan. Sen takia pakenin Mäntästä keuruulle ja se asia menee oikeuteen. Syyttäjä saa tältä palstalta vihjeitä siitä mikä niitä mäntän mänttejä niin suututti että marokkolainen vaimoni piti karkoittaa pois suomesta 3 vuotta sitten. Minä menin hänen mukanaan pakolaiseksi afrikkaan kun uhattiin tappamisella. Tulin takaisin kesällä 2017 mutta vaimolleni ei voitu antaa viisumia, vaikka eu lakien mukaan ei saisi perheitä hajottaa tällätapaa. Olemme olleet aviopari 11 vuotta ja se on suomen maistraatissa ylöskirjattu. Suomen kansalaisen vaimolla pitäisi lain mukaan olla vapaa liikkumisoikeus mutta kun minun ajattelutapani on niin kamala, vaimoa rangaistaan. Julkinen oikeusavustaja Mäntässä kirjoitti minusta syyttäjälle ja vaati kovia rangaistuksia poikkeavan ajattelutavan vuoksi. Pirkanmaan aluesyyttäjä hanna ikonen kirjoitti minulle aloittavansa rikoskäräjät minua kivittäneitä ja herjanneita vastaan muttei maininnut sanaakaan oikeusavustaja Tuula mansikan ja ylikonstaapeli Mikko Nurmen vaatimuksista
Tällä keuruu palstalla väitetään minun puhuvan sontaa , kirjoittaja sanoo tietävänsä mitä KAIKISSA suomalaisissa firmoissa ajetellaan . Ja nyt syytellään kaupungin perustamaa ideointi työryhmää hulluksi ennenkö he ovat ehtineet sanaakaan sanoa
´´ taitavat olla heti alkuunsa täysin menettänyt kosketuksen todellisuuteen ja otteensa asioihinsa, kun on mukisematta hyväksynyt uuden hiekkalaatikon, jossa virkamiehet/työntekijät voivat kokoustaa keskenään ja kuvitella olevansa kehittäjiä.´´
Toistan vielä ´´ Kyllä heidän velvollisuutensa on nyt KUVITELLA olevansa kyvykkäitä ja velvollisia keksimään uusia menettelytapoja. Ja jos ymmärtävät että keuruulla asuu lahjakas mainonansuunnittelija , joka on nostanut useiden suomalaisten vientiyritysten liikevaihtoa, Noora Pajarin tulisi pyytää minut siihen ryhmään mukaan. Puhelinnumeroni saavat poliisi Risto Solmulalta- Anonyymi
Tämä elinkeinotyöryhmäkö nyt sitten pohtii kehittämistoimia Rambollilla teetetyn kauppojen liikevaihdon kehitysvertailun pohjalta? Vai tutkiiko sitä vain kaavoituspäällikkö?
Paljonko tuokin nollatutkimus oikein maksoi keuruun veonmaksajille ja mitä siitä on hyötyä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1631473Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271291Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on681284Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2151154- 1271086
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3171019Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2241012- 42949
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että277928- 72915