Elinvoimatyöryhmä! Yksi hiekkalaatikko lisää kaupungin organisaatioon.

Anonyymi

Kaupunginhallitus taitaa olla heti alkuunsa täysin menettänyt kosketuksen todellisuuteen ja otteensa asioihinsa, kun on mukisematta hyväksynyt uuden hiekkalaatikon, jossa virkamiehet/työntekijät voivat kokoustaa keskenään ja kuvitella olevansa kehittäjiä.

"Elinvoimatyöryhmä on epämuodollinen viranhaltijoista/työntekijöistä
koostuva ryhmä, joka koordinoi operatiivista elinvoimatyötä. Työryhmä kokoontuu kuukausittain. Työryhmän puheenjohtajana toimii kaupunginjohtaja ja sihteerinä matkailusihteeri. Jäseniksi kutsutaan: Kehittämiyhtiö Keulink Oy:n edustaja, kaavoitusjohtaja, vapaa-aikapäällikkö, kulttuurisihteeri, sivistysjohtaja, tekninen johtaja, työllisyyspäällikkö sekä Keurusseudun Yrittäjien edustaja."

Virkamiehille tuo on varmasti tärkeä ryhmä, jossa saavat keksiä ideoita keskenään, ettei kätään kaupungin henkilöstöstä tarvii potkia poia, vaikka So-Te vie yli puolet töistä.

2

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keuruun budjetit ovat pahasti miinusmerkkisiä ja kaupunginhallituksen tehtävä on jotakin yrittää keksiä. Jos ne perustavat työryhmän pohtimaan elinvoiman löytymistä, ei pitäisi heti oikopäätä tyrmätä ja haukkua hulluksi, elikkä todellisuudesta irronneksi. Kuka pystyy sanomaan mikä on todellinen todellisuus ja mikä siitä irtoamista ? Suomen valtio pärjää ja ostelee tarpeettomia sotaleluja ´´isoille pojille´´ ottamalla joka tunti miljoona euroa uutta velkaa, mutta kuntien pitäisi tosiaankin miettiä miten sitä elinvoimaisuutta ihan oikeasti voitaisiin lisätä ?
      Yrittänyttä ei pitäisi ´´laittaa´´´´ tavataan sanoa, pakkoruotsiksi ´´man lägger inte den som försöker´´
      Suomen henkistä ja taloudellista kurjistumista aikaansaa juuri tällainen fasistinen ilmapiiri mikä FB ssä ja Suomi 24 palstoilla näkyy. Suurisuiset anonyymit juntit haukkuvat lyttyyn kaiken mitä he eivät itse ymmärrä. Minua on Kauhajoella ja Mäntässä uhattu jopa tappaa kun kirjoittelen jotain mikä ei mahdu junttien ajatusmaailmaan. Tästä on todisteet annettu poliisi Risto Solmulalle ja asia meni syyttäjälle. Avaamassani ketjussa väitetään että kaikki mitä kerron on sontaa, jota oikeat ihmiset eivät kukaan usko. Ja että yksikään suomalainen firma ei minua palkkaisi ´´tärkeisiin´´ tehtäviin. Kun asiaa tutkitaan, tulee esiin että valmistuin helsingin taideteollisesta korkeakoulusta mainos aadeeksi ja tein monta vuotta mainostoimistoissa helsingissä töitä NOKIA lle ja pellervoseuran yhtiöille, osuuspankki, hankkija, kirjayhtymä , metsäliitto jne. Sitten eräs asiakkaani
      porvoolainen ENSTO halusi ostaa minut kokonaan itselleen ja olin siellä useita vuosia kehittämässä heidän kansainvälistä mainontaansa. Yhtiön omistaja ja perustaja ensio miettinen koulutti minua henkilökohtaisesti useita tunteja viikossa. Hän oli tyhjältä pöydältä aloittanut viipurilainen evakko , joka 80 luvulla oli suomen toiseksi rikkain mies, yli 200 teknistä patenttia omissa nimissään. Porvooin kylttyyri eliittí kadehti naamat
      vihreinä ja haukkui kylän suurinta työnantajaa ´´hyllyksi´´ . Den där galen man har ingen akademisk ut bilding ha ha , mutta luulee olevansa muka filosofi, he sanoivat.
      Miettinen sanoi minulle että ollen olisi niiden pirujen omien arvojen mukainen sankari ( tyhjästä aloittanut menestynyt yrittäjä ) ellei hänellä olisi näitä ´´kapitalistin panssari liivejä´´ hänen silmänsä olisi revitty päästä moneen kertaan.
      -Suomessa ei saisi tehdä eikä edes sanoa mitään mitä junttifasistit eivät ymmärrä

      Heitä alkaa ahdistaa ja suututtaa niin että ihan tappamisella uhataan. Sen takia pakenin Mäntästä keuruulle ja se asia menee oikeuteen. Syyttäjä saa tältä palstalta vihjeitä siitä mikä niitä mäntän mänttejä niin suututti että marokkolainen vaimoni piti karkoittaa pois suomesta 3 vuotta sitten. Minä menin hänen mukanaan pakolaiseksi afrikkaan kun uhattiin tappamisella. Tulin takaisin kesällä 2017 mutta vaimolleni ei voitu antaa viisumia, vaikka eu lakien mukaan ei saisi perheitä hajottaa tällätapaa. Olemme olleet aviopari 11 vuotta ja se on suomen maistraatissa ylöskirjattu. Suomen kansalaisen vaimolla pitäisi lain mukaan olla vapaa liikkumisoikeus mutta kun minun ajattelutapani on niin kamala, vaimoa rangaistaan. Julkinen oikeusavustaja Mäntässä kirjoitti minusta syyttäjälle ja vaati kovia rangaistuksia poikkeavan ajattelutavan vuoksi. Pirkanmaan aluesyyttäjä hanna ikonen kirjoitti minulle aloittavansa rikoskäräjät minua kivittäneitä ja herjanneita vastaan muttei maininnut sanaakaan oikeusavustaja Tuula mansikan ja ylikonstaapeli Mikko Nurmen vaatimuksista

      Tällä keuruu palstalla väitetään minun puhuvan sontaa , kirjoittaja sanoo tietävänsä mitä KAIKISSA suomalaisissa firmoissa ajetellaan . Ja nyt syytellään kaupungin perustamaa ideointi työryhmää hulluksi ennenkö he ovat ehtineet sanaakaan sanoa

      ´´ taitavat olla heti alkuunsa täysin menettänyt kosketuksen todellisuuteen ja otteensa asioihinsa, kun on mukisematta hyväksynyt uuden hiekkalaatikon, jossa virkamiehet/työntekijät voivat kokoustaa keskenään ja kuvitella olevansa kehittäjiä.´´

      Toistan vielä ´´ Kyllä heidän velvollisuutensa on nyt KUVITELLA olevansa kyvykkäitä ja velvollisia keksimään uusia menettelytapoja. Ja jos ymmärtävät että keuruulla asuu lahjakas mainonansuunnittelija , joka on nostanut useiden suomalaisten vientiyritysten liikevaihtoa, Noora Pajarin tulisi pyytää minut siihen ryhmään mukaan. Puhelinnumeroni saavat poliisi Risto Solmulalta

    • Anonyymi

      Tämä elinkeinotyöryhmäkö nyt sitten pohtii kehittämistoimia Rambollilla teetetyn kauppojen liikevaihdon kehitysvertailun pohjalta? Vai tutkiiko sitä vain kaavoituspäällikkö?

      Paljonko tuokin nollatutkimus oikein maksoi keuruun veonmaksajille ja mitä siitä on hyötyä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      386
      1512
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1210
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      164
      1139
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      987
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      816
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      804
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      167
      691
    Aihe