Oon 17v neitsyt, ostin kuukupin (lunette koko 1) enkä oo harjoittelusta huolimatta onnistunut saamaan sitä sisään, oli menkat tai ei. Ostin liukkaria auttamaan, kokeilin eri taitteluja, enkä mä saa kuppia kunnolla sisälle, koska se sattuu ihan helvetisti.
Onko kenelläkään mitään vinkkejä?? Oon lukenut vähän muita palstoja, mutta siellä yleisin vinkki tuntuu olevan "mahtuuhan sinne paljon isompaakin tavaraa, kyllä se menee". Mä saan liukkarin avulla kaks sormea sisälle, eikä sekään tunnu mukavalta.
Nii. Apua.
Kuukupin käyttö ei onnistu, apua?
4
340
Vastaukset
- Anonyymi
Anna olla! Sulle ei vielä sovi kuukuppi. Käytä siteitä, ne on hyvät, halvat ja helpot!
Minullakaan ei ole kuukuppia. Ehkä joskus vanhempana. Siteet ja tamponit riittää siihen asti.- Anonyymi
Harjoittelulla se onnistuu ei kiirehtimällä jos jännität ei varmasti mene mikään sisälle
- Anonyymi
se voi olla hankalaa ja etenkin, jos on uusi kuppi, se kun on uutena hiukan kovempi. Koita, jos se menisi sisään makuuasennossa paremmin. Jos ei, etkä jaksa harjoitella, niin kokeile jotain muuta kuukautissuojaa jonkun aikaa.
- Anonyymi
Jos et ole mitään kahta sormea suurempaa saanut sisälle ja sekin sattuu, niin ehkä kannattaa tosiaan jättää myöhemmäksi, kun seksuaalinen aktiivisuus kasvaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2664793Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii813237- 382766
- 472533
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451807- 971600
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘941378PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441015- 69988
- 100946