Kuukupin käyttö ei onnistu, apua?

Anonyymi

Oon 17v neitsyt, ostin kuukupin (lunette koko 1) enkä oo harjoittelusta huolimatta onnistunut saamaan sitä sisään, oli menkat tai ei. Ostin liukkaria auttamaan, kokeilin eri taitteluja, enkä mä saa kuppia kunnolla sisälle, koska se sattuu ihan helvetisti.
Onko kenelläkään mitään vinkkejä?? Oon lukenut vähän muita palstoja, mutta siellä yleisin vinkki tuntuu olevan "mahtuuhan sinne paljon isompaakin tavaraa, kyllä se menee". Mä saan liukkarin avulla kaks sormea sisälle, eikä sekään tunnu mukavalta.
Nii. Apua.

4

409

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna olla! Sulle ei vielä sovi kuukuppi. Käytä siteitä, ne on hyvät, halvat ja helpot!

Minullakaan ei ole kuukuppia. Ehkä joskus vanhempana. Siteet ja tamponit riittää siihen asti.

• Anonyymi

Harjoittelulla se onnistuu ei kiirehtimällä jos jännität ei varmasti mene mikään sisälle

• Anonyymi

se voi olla hankalaa ja etenkin, jos on uusi kuppi, se kun on uutena hiukan kovempi. Koita, jos se menisi sisään makuuasennossa paremmin. Jos ei, etkä jaksa harjoitella, niin kokeile jotain muuta kuukautissuojaa jonkun aikaa.

• Anonyymi

Jos et ole mitään kahta sormea suurempaa saanut sisälle ja sekin sattuu, niin ehkä kannattaa tosiaan jättää myöhemmäksi, kun seksuaalinen aktiivisuus kasvaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      123
      776
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      706
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      56
      678
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      583
    5. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      40
      577
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      542
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      526
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      517
    9. 26
      491
    10. Vaikea luottaa täysin

Kun et oikeasti kerro mitään. Kaikki niin ympäripyöreää ja epämääräistä.
      Ikävä
      53
      473
    Aihe