Minkä ikäsenä saa Prahasta ostaa olutta, ja entä väkeviä? Sekä minkä ikäsenä pääsee baariin jne.?
Vastaukset 6
- Prahassa käynyt :)
Oon 17-vuotias ja olin hiljattain Prahassa. Sain ostettua kaljaa, viinaa ja kävin baareissakin. Että ihan helposti saa ostettua kaikenlaista viinaa ym... Ei ne sie alkaa kyselemään mitään papereita! Oli tosi kiva pleissi, että haluan kyllä sinne joskus uudestaankin!
PS. Kalja on sie ihan mahdottoman hyvää :) - wiinaweikko
Alkoholilain mukainen ikäraja on 18 vuotta, koskee siis anniskelua. Baareihin ja ravintoloihin pääsevät vauvoista alkaen kaiken ikäiset.
- Ettäsilleenasiat
Saksassa ikäraja on 16, mikä tarkoittaa vähemmän ongelmia kuin Suomessa.
- kaivola699
noo mää olin ite 9 vuotiaani siellä ja ostin baarista 8 olutta ja olin muuten aivan saatanan päädyissä oli kyllä elämäni paras reissu
- jonne576876
no mitä ihmettä oot aik kovis t: 10 vuotias mikael
- Käynyt
Myynnin ikäraja on 18-vuotta mutta nauttimiselle ei ole ikärajaa. (Lähde Wiki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 901419
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde74952- 47851
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67796- 94796
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o159733- 20689
MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku80630- 51622
- 53618