Ikärajat?

-T-

Minkä ikäsenä saa Prahasta ostaa olutta, ja entä väkeviä? Sekä minkä ikäsenä pääsee baariin jne.?

6

2710

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prahassa käynyt :)

Oon 17-vuotias ja olin hiljattain Prahassa. Sain ostettua kaljaa, viinaa ja kävin baareissakin. Että ihan helposti saa ostettua kaikenlaista viinaa ym... Ei ne sie alkaa kyselemään mitään papereita! Oli tosi kiva pleissi, että haluan kyllä sinne joskus uudestaankin!

PS. Kalja on sie ihan mahdottoman hyvää :)

• wiinaweikko

Alkoholilain mukainen ikäraja on 18 vuotta, koskee siis anniskelua. Baareihin ja ravintoloihin pääsevät vauvoista alkaen kaiken ikäiset.

• Ettäsilleenasiat

Saksassa ikäraja on 16, mikä tarkoittaa vähemmän ongelmia kuin Suomessa.

• kaivola699

noo mää olin ite 9 vuotiaani siellä ja ostin baarista 8 olutta ja olin muuten aivan saatanan päädyissä oli kyllä elämäni paras reissu

• jonne576876

no mitä ihmettä oot aik kovis t: 10 vuotias mikael

• Käynyt

Myynnin ikäraja on 18-vuotta mutta nauttimiselle ei ole ikärajaa. (Lähde Wiki)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä haluaisit minusta mies

Meidän tilanne on ns.vaikea, eikä olla koskaan puhuttu tai edes ehditty puhua siitä, että mihin me tällä kaikella säätäm
      Ikävä
      69
      939
    2. Niin se mies

Mikä sen miehen etunimi muuten on ketä kaipailet
      Ikävä
      55
      918
    3. Kun olet noin varovainen, niin tehdään näin

Ollaan luontevia kun tavataan. Ei mitään paineita. Halataan lämpimästi toisiamme, ja sitä hetkeä voi viivyttää, kunnes s
      Ikävä
      39
      839
    4. Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti - Rajua röykytystä nyrkkeilymatsista "Ettei naisten botoksi..."

Martina Aitolehti ja Nanna Karalahti nyrkkeilevät toisiaan vastaan Immu Fight Nightissa. Naiset ovat saaneet osakseen k
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      665
    5. Selvitetään tämä meidän välinen juttu

Kertoisin sulle, mitä sinussa näen ja mikä viehättää eniten. Pitkä tarina tulisi siitä, mutta haluisin nähdä, kun kuunte
      Ikävä
      21
      644
    6. Mikä on ollut

Paras kuva kaivatustasi?
      Ikävä
      33
      615
    7. Martina ja Levin kiinteistö

Ei ole enää "mun Leviä". Kiinteistöllä uudet omistajat ja välillä palautui takaisin rakennuttajallekin, miksköhän.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      552
    8. Harmittaa kun en saa edes tietää

miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää
      Ikävä
      44
      538
    9. Miesten vs naisten älykkyys

Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br
      Sinkut
      162
      497
    10. Onko jo liian törkeää? Selviytyjät Suomi herättää kummastusta

Selviytyjät Suomi juhlistaa 10. tuotantokauttaan - ja tiedossa on entistä ankarampaa menoa. Mutta mennäänkö jo liian pi
      Tv-sarjat
      5
      491
    Aihe