Ikärajat?

-T-

Minkä ikäsenä saa Prahasta ostaa olutta, ja entä väkeviä? Sekä minkä ikäsenä pääsee baariin jne.?

6

874

Vastaukset

• Oon 17-vuotias ja olin hiljattain Prahassa. Sain ostettua kaljaa, viinaa ja kävin baareissakin. Että ihan helposti saa ostettua kaikenlaista viinaa ym... Ei ne sie alkaa kyselemään mitään papereita! Oli tosi kiva pleissi, että haluan kyllä sinne joskus uudestaankin!

PS. Kalja on sie ihan mahdottoman hyvää :)

• Alkoholilain mukainen ikäraja on 18 vuotta, koskee siis anniskelua. Baareihin ja ravintoloihin pääsevät vauvoista alkaen kaiken ikäiset.

• Saksassa ikäraja on 16, mikä tarkoittaa vähemmän ongelmia kuin Suomessa.

• noo mää olin ite 9 vuotiaani siellä ja ostin baarista 8 olutta ja olin muuten aivan saatanan päädyissä oli kyllä elämäni paras reissu

• no mitä ihmettä oot aik kovis t: 10 vuotias mikael

• Myynnin ikäraja on 18-vuotta mutta nauttimiselle ei ole ikärajaa. (Lähde Wiki)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa menee naimisiin

Seiska julkaisi että Maisa menee sittenkin naimisiin. Maisalla olisi nyt vauva ja olisi Jm kanssa naimisissa jos ei keskenmenoa olisi tullut . Olisiko
    175
    7437
  2. Toni Nieminen rakastui 7 lapsen yksinhuoltajaan

ja muutti tämän taloon. https://www.seiska.fi/Uutiset/Jatti-tylysti-ex-vaimonsa-Toni-Nieminen-iski-seitseman-lapsen-yh-aidin-paparazzikuvat
    105
    6240
  3. KORONAVIRUS: 11 milj. asukkaan Wuhan eristetty!

Kiina on keskeyttänyt Wuhanin kaupungista lähtevän liikenteen. Wuhanin epäillään olevan uuden tappavan koroaviruksen alkulähde. WHO:n mukaan 11 miljo
    Maailman menoa
    175
    3421
  4. Koronavirus saapunut Suomeen

Se on Lapissa tuli kiinalaisten turistien mukana. Miten käy joulupukki turismin? Onko lappi eristettävä?
    Maailman menoa
    194
    2520
  5. Zoo aloittaa yt't

Huonolta näyttää.N.20 työntekijää liikaa.Kylmää on kyyti.
    Ähtäri
    36
    670