Ikärajat?

-T-

Minkä ikäsenä saa Prahasta ostaa olutta, ja entä väkeviä? Sekä minkä ikäsenä pääsee baariin jne.?

6

2708

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Prahassa käynyt :)

Oon 17-vuotias ja olin hiljattain Prahassa. Sain ostettua kaljaa, viinaa ja kävin baareissakin. Että ihan helposti saa ostettua kaikenlaista viinaa ym... Ei ne sie alkaa kyselemään mitään papereita! Oli tosi kiva pleissi, että haluan kyllä sinne joskus uudestaankin!

PS. Kalja on sie ihan mahdottoman hyvää :)

• wiinaweikko

Alkoholilain mukainen ikäraja on 18 vuotta, koskee siis anniskelua. Baareihin ja ravintoloihin pääsevät vauvoista alkaen kaiken ikäiset.

• Ettäsilleenasiat

Saksassa ikäraja on 16, mikä tarkoittaa vähemmän ongelmia kuin Suomessa.

• kaivola699

noo mää olin ite 9 vuotiaani siellä ja ostin baarista 8 olutta ja olin muuten aivan saatanan päädyissä oli kyllä elämäni paras reissu

• jonne576876

no mitä ihmettä oot aik kovis t: 10 vuotias mikael

• Käynyt

Myynnin ikäraja on 18-vuotta mutta nauttimiselle ei ole ikärajaa. (Lähde Wiki)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      54
      950
    2. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      69
      751
    3. Iäkäs Jämsäläinen mies kuoli poliisiautoon matkalla Jyväskylän putkaan

Iäkäs vanhus humalassa niin huonossa kunnossa, ettei pystynyt huolehtimaan itsestään niin ainoa apu sillä hetkellä oli
      Jämsä
      62
      737
    4. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      59
      699
    5. En välitä sinusta yhtään

Olet pelkkä itsestään liikoja luuleva ämmä. Kierrän sinut kaukaa nyt ja aina. Olit mulle pelkkä lelu vaan.
      Ikävä
      47
      644
    6. Ei se nainen edes oo

mitenkään nätti 🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      62
      623
    7. Ernest Lawson täräytti erikoisen heiton TTK-lehdistötilaisuudessa: " Onko tässä tarkoituksena...?"

Ernest Lawson esitteli uudet TTK-tähtioppilaat ja opettajat torstaina 6.8. lehdistölle. Tulevalla kaudella on yksi hausk
      Kotimaiset julkkisjuorut
      7
      596
    8. Olen luovuttanut

Välimme menivät niin pahasti solmuun, ettei niitä voi enää korjata. On aika jatkaa elämässä eteenpäin. Toivon sulle kaik
      Ikävä
      33
      593
    9. Hyvä ihminen

Koetko olevasi hyvä ihminen ja kohteletko toisia arvostavasti?
      Ikävä
      78
      486
    10. Nainen. Onko meissä

Sinusta jotain samaa? Näköä tai luonteenpiirteitä? Utelias
      Ikävä
      37
      470
    Aihe