Minkä ikäsenä saa Prahasta ostaa olutta, ja entä väkeviä? Sekä minkä ikäsenä pääsee baariin jne.?
Ikärajat?
6
2527
Vastaukset
- Prahassa käynyt :)
Oon 17-vuotias ja olin hiljattain Prahassa. Sain ostettua kaljaa, viinaa ja kävin baareissakin. Että ihan helposti saa ostettua kaikenlaista viinaa ym... Ei ne sie alkaa kyselemään mitään papereita! Oli tosi kiva pleissi, että haluan kyllä sinne joskus uudestaankin!
PS. Kalja on sie ihan mahdottoman hyvää :) - wiinaweikko
Alkoholilain mukainen ikäraja on 18 vuotta, koskee siis anniskelua. Baareihin ja ravintoloihin pääsevät vauvoista alkaen kaiken ikäiset.
- Ettäsilleenasiat
Saksassa ikäraja on 16, mikä tarkoittaa vähemmän ongelmia kuin Suomessa.
- kaivola699
noo mää olin ite 9 vuotiaani siellä ja ostin baarista 8 olutta ja olin muuten aivan saatanan päädyissä oli kyllä elämäni paras reissu
- jonne576876
no mitä ihmettä oot aik kovis t: 10 vuotias mikael
- Käynyt
Myynnin ikäraja on 18-vuotta mutta nauttimiselle ei ole ikärajaa. (Lähde Wiki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2304123Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112603Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382335Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1121362- 481159
- 761059
- 59933
- 45916
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58901