Parisen kuukautta päiväkodin arkea nähneenä tajusin tulleeni täysin lytätyksi. Koulutus alaan minulta puuttuu, siksi työkokeilu kartoittamaan olisiko minusta tälle alalle. Omasta mielestäni suoriutunut ihan kohtuu hyvin mutta kuinka ollakaan. Selän takana puhuttu että miten suhtaudun lapsiin ja siinä se sitten mieli mustui kun sai kuulla etten osaa työtäni. Nyt mietitty jatkoa mutta riittääkö mielenkiinto jos suhtautuminen niin ja näin... Kuten sanoin en ole ammattilainen enkä omaa alan koulutusta vaan oppimassa ja kartoittamassa olisiko tämä se juttu mitä haluan tehdä...
Alemmuuden tunne työkokeilussa
Anonyymi
0
86
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706734
- 594552
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s293496- 613047
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161915- 171620
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271616Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401543- 341409
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471350