Epäviralliset tapaamiset pk-seudulla kylpylässä!

Anonyymi

Tulipa tässä mieleen, että tykkään käydä kylpylässä usein itsekseni. Ikävä kyllä niissä on usein vain hetero-oletettuja ja enimmäkseen pareja. Niinpä tuli mieleen, että olisiko täällä innostuneita ajatuksesta, että esim joka kuun eka perjantai-ilta kokoonnuttaisiin koronatilanteen helpotettua kylpylään. Olisi itsellenikin jotenkin viihtyisämpää kun ei olisi pelkkiä heteroita ympärillä. Ei siis välttämättä edes treffimielessä, ihan vain samanhenkisen seuran toivossa.

100

841

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Toivottavasti saat porukan kasaan. Mut itse en tykkää yleisissä kylpylöissä käydä. Saunon ainoastaan yksin ja/tai kumppanin.

    • Gauheeta, siellähän näkee alastomia naisia. 🤭😬

    • Anonyymi

      Miks haluut vieraita lesboja tavata nimenomaan kylpylässä?

    • Anonyymi

      Aloituksestahan kävi ilmi ettei halua pelkkien heteroiden kanssa kylpeä. Ja ihan uimapuvut päällä siellä kylpyläpuolella ollaan. Kun asuin Keski-Euroopassa, tää oli ihan normaalia lähteä rentoutumaan hyvässä seurassa. Musta kiva idea Suomeenkin, mutta ei yllätä että tähänkin suhtaudutaan negatiivisesti ja epäillen.

      • Anonyymi

        Ei kun nimenomaan hyvä jos sais porukan kasaan. Itse suhtaudun ainoastaan sen takia negatiivisesti omalta kohdaltani koska olen epävarma itseni kanssa ja uikkareissa hilluminen ei tunnu itsestäni hyvältä.


    • Anonyymi

      Minä en ole mikään Venus, ihan tavallinen kroppa. Mutta kylpylöistä tykkään. Kieltämättä olisi kiva kun oikein itse järjestäisivät naisten iltoja välillä!

    • Anonyymi

      Aloittaja tahtoo lesbo-orgiat. Vuokratkoon vaikka jonkun hotellin tai autolautan saunaosaston ja siellä mussun mussun mattoa jos saa tarpeeksi muita akkoja houkuteltua mukaan.
      - Viljo

    • Anonyymi

      Aloittaja ei tahdo orgioita :D
      Aloittajan mielestä rakastelu kuuluu rakkaussuhteeseen ja hän kokee sen kahden ihmisen välisenä yksityisasiana. En toki tuomitse niitä, joille se on muita asioita.

      Toivoisin tosiaan enemmän vain samanhenkistä porukkaa rentoutumaan ja juttelemaan. Heteroiden seurassa on se vika, että keskusteluissa pitää tulla ” kaapista ulos” ja haluaisin ihan vain olla oma itseni, tutustua uusiin ihmisiin miellyttävässä ympäristössä. Olen parisuhteessa eli sellaista seuraa en etsi :)

      • Anonyymi

        Sairasta...
        Kääntäen, lesbojoukkoon ei sovi heterot lainkaan.
        Eriytetään kaikki joukkueet omikseen siten ettei kenenkään tarvitse tavata muita, niinkö??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta...
        Kääntäen, lesbojoukkoon ei sovi heterot lainkaan.
        Eriytetään kaikki joukkueet omikseen siten ettei kenenkään tarvitse tavata muita, niinkö??

        Ei. Saahan siellä heterotkin olla. Mitä ihmeellistä siinä on jos haluaa tavata muita lesboja?


    • Anonyymi

      Mistähän tommonen mielensairaus johtuu. Osaako joku vastata.

      • Anonyymi

        Täällä palstoilla liehuu ilmeisesti joku OIKEASTI huonon mielenterveyden omistama, peilaa sitten sairauttaan muihin ihmisiin, ehkä peili olisi sinulle hyvää seuraa 🙂


      • Anonyymi

        Voisit varmaan itse avata mistä mielen sairaudesta puhut ja miten se ilmenee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit varmaan itse avata mistä mielen sairaudesta puhut ja miten se ilmenee?

        Sinun mielensairaudestasi en tiedä 😁 . Oman mielenterveyteni tiedän 🙂, olen sen hyvin päässyt testaamaan lukuisilla psykiatreilla 🙂. Suuri KIITOS, siitä läheisilllleni 😂😂😂😂


    • Anonyymi

      Joku ehdottaa kivaa naisteniltaa silloin tällöin ja täällä leimataan heti mielisairaaksi. Ok.

    • Anonyymi

      Kuulostaa todella kivalta! Mitä kylpylöitä on pk seudulla? Flamingo spa? Itse tykkään siitä aikuisten puolesta tosi paljon. Vaikkakin onhan se aika tunnelmallinen paikka...

    • Anonyymi

      Mene lepakkobakkanaaleihin.
      Pitäiskö sinun takiasi muuttaa uimahallikäytäntöjä??

      • Anonyymi

        Miten tässä muutetaan uimahallikäytäntöjä?


    • Anonyymi

      Tykkään myös kylpylöistä, mut vähän liian pitkä matka mulle 🙂

      • Sama, liian kaukana.


    • Anonyymi

      Joka paikkaan humppelit yritää tunkea seksi mielessä. Eikö teillä ole enään mitään normaalia elämää. Pitääkö olla jo eri aika kaupassakäyntiinkin? Jos käyttäytymisenne on tällä tasolla menkää takaisin kaappiin.

    • Anonyymi

      Flamingo spa:n aikuisten puoli olisi just hyvä. Eikä mitään seksijuttuja, tutustumista ja jutustelua luksusympäristössä samanhenkisten ihmisten kanssa.

      Kertoo enemmän kommentoijista, jotka ajattelee heti jotain likaista! Heteronormatiivisuutta on 99% joten ihan kiva saada välillä olla vaan!

      • Anonyymi

        Siellä voi myös mennä lasilliselle mikä on kiva. Ei tarvitse ihan koko aikaa lillua tai saunoa! Mä olisin tässä ihan messissä. En sano etteikö hetsku naisten kanssa voi rupatella yms, mutta on se eri asia kun "omassa laumassa". Itse oon naimisissa joten myös vain rupattelu ja ajanvietto - ajatuksella mukana.


    • Anonyymi

      Olen sukupuolineutraali eli shemale

    • Anonyymi

      Oon niin kipeen ihastunut 💔

    • Anonyymi

      Ei meillä ole rahaa kalliisiin pääsylippuihin ja saaminen olisi erittäin epätodennäköistä.

      • Anonyymi

        Edullisimmillaan lippu on 19€ 🙂
        Ja kyllä, muun kuin ihanan kylpyläelämyksen ja hyvän juttuseuran saaminen on epätodennäköistä!


    • Anonyymi

      En koe kylpylää luontevana tapaamispaikkana.

      • Anonyymi

        Ei sellaista olekaan joka sopisi kaikille!
        Minä tykkään nautiskella ja tämä olisi täydellinen 🙂


    • Anonyymi

      Typerää täyttää tämäkin topa tolla iän ikuisella bisseväännöllö!

    • Anonyymi

      otetaan Pashka mukaan

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1937
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1682
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1604
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1537
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1515
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1435
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe