oon poistamassa sitä prikkaa variaattorista, niin millä tavalla te estitte sen ensiöhihnapyörän liikkumisen? tarvis nopeesti apua
prikka
kkk
3
755
Vastaukset
- Faitisti
laitat jonku ruuvimeisselin tai jtn siihen estämääm pyörimistä
- Max
pulttipyssyllä,niin ei hajoa mitään eikä tarte pitääs mistään kiinni..
- Kaccu
Tietääkö kukaan onko Speedfight 2 vm.-03:ssa prikka missä päin variattoria? vai onko elektronisesti rajoitettu... mun pösö on kaikilla mausteilla, joten jos jollakin on samanlainen tapaus ja tietää vastauksen niin ois kiva jos lähettäs sähköpostia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3093055Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612353- 1242057
Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492043Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1271733- 671399
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121395- 661337
- 691270
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781243