Kirja on viihdyttävää luettavaa. Ei sinänsä tarjoa mitään uutta mutta viihdyttävä. Mikään tietokirja tämä ei ole eikä faktan lähde vaan Eskon omia jorinoita. Hänellä on selkeästi tarve hyökätä uskontoja vastaan ja väittää että tietoa on muusta. Hän on selkeästi tiedeuskovainen. Tiivistän epäkohdan. Jos ihmiset eivätkä heidän aivonsa pysty ymmärtämään totuuksia miten totuuksia voi olla tai mistä yleensä tiedetään mikä on totta? Vähän myöhemmin kirjassa hän puhuu ihmisistä jotka eivät usko totuuksia. Mitä totuuksia? Kuka tarkistaa mikä on totta? Kirjasta jää tosiaan kuva että nämä on Eskon omia visioita ja niillä ei ole paljoakaan tieteen kanssa tekemistä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1051324Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91797Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35691- 47667
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja124594Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat30551Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol32526Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö184515Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔31507Huomasitko? Elämä Lapselle -konsertti tänään suorana tv:ssä - Aika kova kattaus huippuartisteja!
Lastenklinikoiden Kummien järjestämä Elämä Lapselle -konsertti tukee Suomen viiden yliopistollisen lastensairaalan toimi24500