onko sinulta ikinö esim repäisty pyyhe päältä

Anonyymi

voitteko kertoa noloja tarnoita missö esim pyyhkeenne tippuu,jäätte kiinni runkkauksesta tai kaverinne näkee teidät alasti jne

15

1201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ^^^

    • Anonyymi

      "noloja tarnoita"...?

      Oisit laittanu jonkun esimerkin siitä, mikä vois olla noloa.

      • Anonyymi

        Kersoilla moni asia niin noloo...


    • Anonyymi

      Teini-ikäisenä olin perheen kanssa purjehtimassa. Päädyimme johonkin vierasvenesatamaan, jossa oli jokin rakennus missä oli suihkut ja vessat. Sisätiloissa oli vessoja vierekkäin, pieniä koppeja. Pari henkilöä jonottelemassa, takanani ei ketään. Kun pääsin vessaan, oli aivan pakko ruveta runkkaamaan, olihan edellisestä kerrasta jo reilusti aikaa. Istuin pöntön päällä ja rauhallisesti nauttien runkkailin menemään. Jotenkin lukko oli valunut auki ja jonossa seuraavana päätti sitten avata oven ja katsoa onko kopissa ketään... Minä siinä muna kädessä, katsoin keski-ikäistä rouvaa silmiin. Hänelle ei voinut jäädä toimitus näkemättä, luultavasti hänen taaksenkin näkyi. Hän laittoi oven kiinni, minä sen lukkoon. Hetken mietin että ei kait tässä enää mitään väliä ja toimitin loppuun. Hieman hävetti avata ovi ja luikkia siitä ihmisten välistä pois.

      • Anonyymi

        Idiootti!


    • Anonyymi

      vuosia sitten, olin vaimoni ja ainoan tyttäreni kanssa kylpylässä jossa ei ollut juuri muita. uimisen jälkeen menin yksin saunaan, vaimo ja tytär naisten puolelle. Saunassa rupesin hyväilemään itseäni. Ajattelin että en kehtaa lasteja heittää lauteille, joten kävin hakemassa muutaman kertakäyttöpefletin. Runkattuani loppuun, nojasin taaksepäin ja hiljalleen vielä hyväilin itseäni silmät kiinni. Sisään tuli nuori mies joka jäi ovelle hetkeksi seisomaan ja tuijottamaan mua. Hieman nolotti kun en ollut huomannut ajoissa. Muna toisessa kädessä ja mälliset paperit toisessa. poistuin aika nopeasti hänen istuuduttuaan.

    • Anonyymi

      Aikoinaan olin noin 20v tyttöystävälläni. Hän asui samassa huoneessa pari vuotta nuoremman siskonsa kanssa. Tyttöystäväni otti illalla poskeen. Makasin sängyllä selälläni ja tyttöystävä kontillaan imi mun munaa. Sisko oli yllättäen tullut kotiin ja paukahti huoneeseen, tuijotti muutaman sekunnin touhua ja rupes nauramaan. Viipyi hetken tuijottamassa meitä. Oli hieman noloa. Hänen poistuttua, pyysin tyttöystävää jatkamaan.

    • Olin Marokossa Agadirissa. Jouduin ostamaan paikalliselta uimabikinit kun omat oli jääneet matkasta.
      Pääsin lopulta mereen uimaan. Kun kahlasin merestä rannalle, ihmettelin miksi kaikki miehet ja teinipojat tuijottavat minua tapillaan.
      Kävelin tuijotuksista nolona pitkin rantaa kunnes lopulta huomasin, että valkoiset uimabikini olivat märkinä täysin läpinäkyvät!

      • Anonyymi

        Voi hyvänen aika sentään etkö parempaan pysty


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentään etkö parempaan pysty

        Ei tunnu pystyvän säälittävä esitys


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvänen aika sentään etkö parempaan pysty

        Vastasin nyt vain aloitajan kysymykseen unohtaen mainita kuinka minua kuvattiin nolossa uimabikineissäni. Kyllä sitä nolompiakin asioita on minulle tapahtunut mutta sellaisten kertomiseen lienee on olemassa toisenlaiset foorumit.


      • Roosa0702 kirjoitti:

        Vastasin nyt vain aloitajan kysymykseen unohtaen mainita kuinka minua kuvattiin nolossa uimabikineissäni. Kyllä sitä nolompiakin asioita on minulle tapahtunut mutta sellaisten kertomiseen lienee on olemassa toisenlaiset foorumit.

        Vähän samantapaisia juttuja minullekin käynyt, bikinit on petolliset:)

        Yv?


    • Anonyymi

      H­­e­­i! Ku­­ts­um­me sinut käymään u­­ude­­­ss­­­a chatis­sa! Mei­tä on yl­i mil­jo­­­ona! 👉 http://6453777.com/H/g1WFj 👈

    • Anonyymi

      Hauskoissa videoissa on joskus ollut tilanne, että housut repeävät joltain kokonaan pois. Mutta nehän tietysti telkkariin peitetään näkyvistä. Mutta kai aitoja tilanteita ovat, joten varmaan jollakin kokemusta tällaisesta on varmasti.

      • Anonyymi

        haluaisin mähdä sellaisen videon


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe