Tyttö joutui nuorena isänsä hyväksikäytetyksi 10 vuoden ajan, eli pahin teko mitä voi tehdä.
Oikeus teki älyttömän ratkaisun, hylkäsi. Lisäkai vielä salasi 2080 asti. Ei löydy lapsia jotka nostaa hyvikseen tuollaisen jutun!
Suomessa on varmaan todella paljon näitä jossa isä/isäpuoli käyttää omaa tytärtää seksuaalisesti hyväksi ja ovat tässä maassa ja kulttuurissa täysin piilossa.
Menkää hoitoon joka sitä tekee, tuhoatte ihmisen sillä!
Järkevä nainen, äiti ottaa selvää jo hyvissä ajoin mitä kotona tapahtuu.
Taas oikeus teki ison virheen, nuori tyttö joutui isänsä hyväksikäytetyksi
Anonyymi
3
88
Vastaukset
- Anonyymi
Toivon tytöllä olevan selkärankaisia läheisiä jotka ottavat oikeuden omiin käsiin.
- Anonyymi
Millä perusteella hylkäsi?
- Anonyymi
Mitä isäsi teki vai oliko se fantasiaasi tai äitisi istuttama valemuisto. Hieno homma ettei aina tuomita pelkillä väitteillä ilman mitään todisteita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 341749
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301340Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329