Sain vanhan koneen, jossa oli windows 98. Tyhmyyksissäni formatoin sen kummempia miettimättä, kun kone oli ihan sekaisin. Nyt sitten en enää saa asennettua siihen windowsia. Se avaa sivun, jonka lopussa lukee, että levyke ei kelpaa. Ei auta vaikka mitä nappuloita painelisin käynnistyksen yhteydessä, tai laittaisin jonkun käynnistyslevykkeen sisään. Onko mitään tehtävissä. Pliis auttakaa minua!!
Auttakaa, olen formatoinut kovalevyni!
7
2805
Vastaukset
- pjotr
käynnistyslevykkeen ja win98 cd:n.bootdisk löytyy vaikka tuolta.nyt ei puutu enään kuin käyttöjärjestelmä
http://www.bootdisk.com/- Miuku
Mulla on käynnistyslevykkeet ja kaikki, mut ei onnistu. Vaikka laittais minkä sinne, niin aina tulee teksti, levyke ei kelpaa.
- Levyke? kovalevy?
Miuku kirjoitti:
Mulla on käynnistyslevykkeet ja kaikki, mut ei onnistu. Vaikka laittais minkä sinne, niin aina tulee teksti, levyke ei kelpaa.
Sun pitää laittaa kone käynnistymään levykkeeltä, jota myös korpuksi kutsutaan. Jos et pääse BIOS:iin muuttamaan koneen käynnistysjärjestystä, niin ota kovalevy irti ja asenna se Windows98 levylle jollain toisella koneella.
- pjotr
Miuku kirjoitti:
- sammuta kone ja laita käynnistyslevyke asemaan
-käynnistä
-laita win98 cd asemaan
-kirjoita 1 ja paina enter
-näyttöön pitäisi tulla MS-DOS kehoite
-kirjoita asenna ja paina enter
näyttöön tulee sanoma asennusohjelman suorittamasta tarkistuksesta
-paina enter
scandisk tarkistaa levyasemat
-kun scandisk on valmis, paina x näppäintä
-seuraa näyyttöön tulevia ohjeita - Miuku
Levyke? kovalevy? kirjoitti:
Sun pitää laittaa kone käynnistymään levykkeeltä, jota myös korpuksi kutsutaan. Jos et pääse BIOS:iin muuttamaan koneen käynnistysjärjestystä, niin ota kovalevy irti ja asenna se Windows98 levylle jollain toisella koneella.
Oikeassa olit, en siis pääse BIOS:iin. Joten nuo käynnistyslevykkeet eivät toimi. Kiitos kaikille avusta, enköhän jotenkin tästä selviä:)
Miuku kirjoitti:
Oikeassa olit, en siis pääse BIOS:iin. Joten nuo käynnistyslevykkeet eivät toimi. Kiitos kaikille avusta, enköhän jotenkin tästä selviä:)
Ei ole vielä tullut yhtäkään konetta vastaan jossa ei biosiin ole päässyt.
- Pirjo
Haeppa joku kaveri apuun joka tajuaa mitä BIOS.ssa tehdään, sielä on näköjään joku tollo ollu sohimassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201797
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991608Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy491144Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?441020Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29939Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50866Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s46848Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37800Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56788Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37770