Mikä on horoskooppimerkkinne

Anonyymi

46

770

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rapulaiseksi synnyin. Kesähelteellä. 😊

      "Rapu (21.6.-22.7.) on suojeleva ja hellä
      Ravulla on suojeleva, äidillinen maaemon luonne. Aikansa ilmiöitä seuraten ravut osaavat niin halutessaan luoda ympärilleen turvallisen ja hellän ilmapiirin. Ravulle tyypillisiä ominaisuuksia ovat suojeluvaisto, sopeutuvuus, intuitio, hyvä muisti, huomaavaisuus ja myötätunto."

      Pitää melko hyvin luonnehdinta paikkaansa yleensä näissä kuvauksissa. Ei nyt kaikki, mutta ne hyvät puolet. 😜

      Hyvät yöt.

      • Anonyymi

        Rapu: Kalat, Rapu ja Skorpioni

        Ravut tarvitsevat kumppanin, joka kohtelee heitä oikein. Kaikista haavoittuvaisimmat horoskooppimerkkien edustajat sopivat hyvin yhteen mielikuvitusrikkaan ja rakastavan kalat-merkin edustajan kanssa, koska hän ei pelkää näyttää tunteitaan. Kauris puolestaan voi tarjota ravun kaipaamaan vastapainoa elämään turvallisuuden muodossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rapu: Kalat, Rapu ja Skorpioni

        Ravut tarvitsevat kumppanin, joka kohtelee heitä oikein. Kaikista haavoittuvaisimmat horoskooppimerkkien edustajat sopivat hyvin yhteen mielikuvitusrikkaan ja rakastavan kalat-merkin edustajan kanssa, koska hän ei pelkää näyttää tunteitaan. Kauris puolestaan voi tarjota ravun kaipaamaan vastapainoa elämään turvallisuuden muodossa.

        No juu. Olen tarkka kyllä siitä miten minua suhteissa kohdellaan. En kuitenkaan ole lasienkeli, joka hajoaa pienistä, mutta saatan ottaa etäisyyttä jos loukkaannun tai haluan arvioida tilannetta uudestaan. Mulle turvallisuus merkitsee lähinnä vakautta, suhteen ja elämän vakautta. Tuuliviirit saa mut voimaan pahoin.

        Ihmiseen täytyy voida ehdottomasti luottaa. Muutoin ei ole mitään järkeä koko hommassa.
        Ja joo tunteet on mulle iso juttu. Voin myöntää olen romantikko ja rakastan rakastamista ja hellyyttä ja hoivaa. Antaa ja saada. Pidän kuin kukkaa kämmenellä on aivan osuva kuvaus, mikä on joskus tullut vastaan näissä kooppi kuvauksissa.

        Aivan kuten perhekuvauksetkin, kumppani ja lapset on tärkeimmät maailman ihmiset, muut tulee heidän jälkeen. Joskus sitten....

        En ole kovin kiva kaveri siinä määrin, että vaikka olen lojaali ja uskollisesti vaikka hamaan hautaan asti ystävä, en kuitenkaan roiku ystävissäni enkä pidä jatkuvasti yhteyttä. kaipaan omaa rauhaa ja takertuvat ystävät saa mut pakittamaan. Sen sijaan rakastetut ja lapset saa roikkua mussa ihan vapaasti. En rasitu heistä. :)


      • JasuM kirjoitti:

        No juu. Olen tarkka kyllä siitä miten minua suhteissa kohdellaan. En kuitenkaan ole lasienkeli, joka hajoaa pienistä, mutta saatan ottaa etäisyyttä jos loukkaannun tai haluan arvioida tilannetta uudestaan. Mulle turvallisuus merkitsee lähinnä vakautta, suhteen ja elämän vakautta. Tuuliviirit saa mut voimaan pahoin.

        Ihmiseen täytyy voida ehdottomasti luottaa. Muutoin ei ole mitään järkeä koko hommassa.
        Ja joo tunteet on mulle iso juttu. Voin myöntää olen romantikko ja rakastan rakastamista ja hellyyttä ja hoivaa. Antaa ja saada. Pidän kuin kukkaa kämmenellä on aivan osuva kuvaus, mikä on joskus tullut vastaan näissä kooppi kuvauksissa.

        Aivan kuten perhekuvauksetkin, kumppani ja lapset on tärkeimmät maailman ihmiset, muut tulee heidän jälkeen. Joskus sitten....

        En ole kovin kiva kaveri siinä määrin, että vaikka olen lojaali ja uskollisesti vaikka hamaan hautaan asti ystävä, en kuitenkaan roiku ystävissäni enkä pidä jatkuvasti yhteyttä. kaipaan omaa rauhaa ja takertuvat ystävät saa mut pakittamaan. Sen sijaan rakastetut ja lapset saa roikkua mussa ihan vapaasti. En rasitu heistä. :)

        Nauratti ruokakuvaus, ravun suhde ruokaan. Oli lapsena kompleksinen ja kärsin jopa alipainosta syömättömyyttäni. Mulla tosiaan on herkkä vatsa, IBS ja jännitys menee mahaan. Sappirakko on poistettu. :D

        Rakastan hyvää ruokaa ja tehdä hyvää ruokaa. Ja tosiaan tuolla luonnekuvauksessa oli taipumuksesta pulskistua, kyllä se taipumus mullakin on. Onneksi kuitenkin omaan sen verran lihasmassaakin etten ole ihan alatoopia, vaikka painaisin 100 kiloa.

        En nyt tosin ikinä ole painanut 100 kiloa. Ja jatkuvasti kevennän diabeteksen takia. Mutta helposti kertyy kyllä vyötäröön, ei niinkään muualle.

        En sinällään mikään horoskooppien fani ole, mutta osuu ne toisinaan hyvin kohdilleenkin.

        Siellä kuvauksessa oikukkuudesta puhuttiin, ravun oikukkuudesta. Hiukan kärjistetysti tietysti. Olen mä oikukaskin ja itsepäinen kun perkele, jos sen pään otan en pakita tuumaakaan. Mutta järki puhe aina uppoo mun päähän tilanne kun tilanne. Silleen en ole tosiaan mikään pitkävihainen mutkuttaja ja osaan etsiä vikoja myös itsestäni, en vain toisista.

        Mutta joo en ole seurustellut minkään noista ehdotetuisa merkeistä kanssa, tain härän kanssa itseasiassa olen. Muttei kyllä mikään unelmapari oltu likikään. :D

        Että ihan horoskoopin perusteella ei ehkä kannata paria etsiä kenenkään. :)


    • Anonyymi

      Skorpioni (24.10.-22.11.) on syvällinen ja terävä
      Skorpionit ovat hyvin kiinnostuneita elämän alkemiallisista salaisuuksista ja tutkivat innokkaina elämää suurempia mysteerejä. Skorpionit ovat syvällisiä ja teräviä. He paneutuvat perusteellisesti ja voimiaan säästämättä kaikkiin heitä kiinnostaviin asioihin.


      Tämän lisäks sanoisin hyvin herkkä...

      • Anonyymi

        Luonne
        Hiljainen ja syvällinen, suurten tunteiden skorpioni on monelle ikuinen arvoitus. Tämä äärimmäisen herkkä ja intuitiivinen tähtitaivaan yksinäinen susi päästää lähelleen vain harvat ja valitut.

        Mystinen skorpioni on koko elämänsä ajan kiinnostunut elämän suurista ja pienistä salaisuuksista. Hän pitää tyynen pinnan alla tulisen ja kiihkeän luonteensa – eikä ehkä siksi itse ole helposti huijattavissa. Hän haluaa päästä aina pintaa syvemmälle ja niin hän yleensä pääseekin.


        Tää pitää paikkaansa


      • Anonyymi

        Toisista merkeistä parhaiten skorpionille sopivat kumppaniksi härkä, kalat, rapu ja kauris.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisista merkeistä parhaiten skorpionille sopivat kumppaniksi härkä, kalat, rapu ja kauris.

        Niin mut oon ihastunut ja hän on horoskoopiltaan neitsyt


    • Kauris ja osittain piti horoskooppi paikkansa,mutta ei kuitenkaan kaikki asiat.

    • Anonyymi

      En lähtisi tekemään länsimaisen horkkarin perusteella mitään luonneanalyysejä. Pelkällä aurinkomerkillä ei tee mitään.

      • Juurikin näin ja osa oli ihan diipa daapaa


      • Anonyymi
        Chole68 kirjoitti:

        Juurikin näin ja osa oli ihan diipa daapaa

        Mul pitää skorpionin merkit paikkansa. Sattumaa


    • Kauris ja linkin takana oleva luonnekuvaus (kuten myös muutkin kauriiseen liittyvät jutut) osuu kohilleen (nykyään) hyvin heikosti 😁 Nousevan merkin, minkä pitäs tässä kohtaa elämää olla jo se "oikeampi" merkki, luonnekuvaukset napsahtaa huomattavasti paremmin kohilleen. Tuon merkin jätän kuitenkin kertomati.

      • Mun nouseva merkki on härkä. Nousevan merkin väitetään kertovan oikeammin kun laskevan merkin.


      • JasuM kirjoitti:

        Mun nouseva merkki on härkä. Nousevan merkin väitetään kertovan oikeammin kun laskevan merkin.

        Tämmönenkin on. Mä oon ☀merkiltä tämän mukaan edelleen kauris 🦌
        https://www.radionova.fi/uutiset/ajankohtaista/a-103155
        Mutta joo, nousevalla mennään 😁


      • Anonyymi
        JasuM kirjoitti:

        Mun nouseva merkki on härkä. Nousevan merkin väitetään kertovan oikeammin kun laskevan merkin.

        Mul on nouseva merkki sama eli myös skorpioni


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mul on nouseva merkki sama eli myös skorpioni

        Mä ole rapu jonka nouseva merkki on härkä.



      • JasuM kirjoitti:

        Okei. Selkis. Sideerinen merkki heitti meikäläisen kaksoseksi..

        Pitkäikäisin ystävyyteni on muuten kauris. Tunnettu pian jo 33 vuotta. Nuorempana oltiin paita ja peppu. Ihan erilaiset, mutta vastakohtina täydentävät. 😜

        Hän hyvin eläväinen, minä tasaisen rauhallinen.


      • JasuM kirjoitti:

        Pitkäikäisin ystävyyteni on muuten kauris. Tunnettu pian jo 33 vuotta. Nuorempana oltiin paita ja peppu. Ihan erilaiset, mutta vastakohtina täydentävät. 😜

        Hän hyvin eläväinen, minä tasaisen rauhallinen.

        Mulla on ystävyys onnistunut parhaiten merkkien neitsyt, härkä ja vesnainen kanssa. Rapuihin taasen oon ihastunut, ainakin kahteen kertaan todistetusti 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Mulla on ystävyys onnistunut parhaiten merkkien neitsyt, härkä ja vesnainen kanssa. Rapuihin taasen oon ihastunut, ainakin kahteen kertaan todistetusti 😁

        Eikö yhtään hirvittänyt ihastua maassa mönkivään kovakuoriseen saksiniekkaan? 😅


      • JasuM kirjoitti:

        Eikö yhtään hirvittänyt ihastua maassa mönkivään kovakuoriseen saksiniekkaan? 😅

        No pikkusen joo, molemmilla kerroilla 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No pikkusen joo, molemmilla kerroilla 😁

        Naps vaan, vaarana on jäädä tiukkaan saksiotteeseen. 😜


      • JasuM kirjoitti:

        Naps vaan, vaarana on jäädä tiukkaan saksiotteeseen. 😜

        Onneks mie oon vähän tuota itsepuolustusta reenannu 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Onneks mie oon vähän tuota itsepuolustusta reenannu 😁

        Heh, hujahaja ja nippuun, sakset solmuun selän taakke? 😆

        Mää olen vaan vähän nyrkkeillyt ja paininut. 😋


      • JasuM kirjoitti:

        Heh, hujahaja ja nippuun, sakset solmuun selän taakke? 😆

        Mää olen vaan vähän nyrkkeillyt ja paininut. 😋

        😁 Riippuu ravusta.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        😁 Riippuu ravusta.

        Tietysti riippuu, kaulasta vai lahkeesta? 😁


      • JasuM kirjoitti:

        Tietysti riippuu, kaulasta vai lahkeesta? 😁

        Oon mie jonkun ravun käsipuolessa riippunut (ei ollu saksikäsi) ja melkeen lahkeessakin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Oon mie jonkun ravun käsipuolessa riippunut (ei ollu saksikäsi) ja melkeen lahkeessakin.

        Niin vai oisko ollut niin, että rapu vaan piti sinusta eikä silloin tarvitse saksia naksuttaa. 😄


      • JasuM kirjoitti:

        Niin vai oisko ollut niin, että rapu vaan piti sinusta eikä silloin tarvitse saksia naksuttaa. 😄

        No jos ihan tarkkoja ollaan, niin tämä heterorapu itse asiassa roikku mun käessä ja kertaalleen nojailikin niin, jotta meinas multa taju lähteä 😅 Selväksi kävi moneen kertaan että piti kyllä musta, kun sen sanoin ja teoin osoitti, mutta eri tavalla kuin mie, joka olin aivan pihkassa häneen 😁 Toisesta ravusta, ei-heterosta, jonka lahkeessa melkeen roikuin ei sitten sen enempää. Hänet olen halunnut aktiivisesti unohtaa ja aika hyvin siinä onnistunutkin.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No jos ihan tarkkoja ollaan, niin tämä heterorapu itse asiassa roikku mun käessä ja kertaalleen nojailikin niin, jotta meinas multa taju lähteä 😅 Selväksi kävi moneen kertaan että piti kyllä musta, kun sen sanoin ja teoin osoitti, mutta eri tavalla kuin mie, joka olin aivan pihkassa häneen 😁 Toisesta ravusta, ei-heterosta, jonka lahkeessa melkeen roikuin ei sitten sen enempää. Hänet olen halunnut aktiivisesti unohtaa ja aika hyvin siinä onnistunutkin.

        Sulla on siis ollut vähän haasteita näissä rapulaisissa. Olen joskus kuullut jonkun sanoneen, että ravut olis ripustautujia.

        En ihan tarkalleen tiiä mitä sillä tarkoitti, mutta vapaasti tulkitsen, että henkilö ei tykännyt kiinnittymisestä, vaan halus kulkea vapaana.

        No huomasitko yhtäläisyyksiä ravuissa? Onko näissä koopeissa mitään perää? 😁


      • JasuM kirjoitti:

        Sulla on siis ollut vähän haasteita näissä rapulaisissa. Olen joskus kuullut jonkun sanoneen, että ravut olis ripustautujia.

        En ihan tarkalleen tiiä mitä sillä tarkoitti, mutta vapaasti tulkitsen, että henkilö ei tykännyt kiinnittymisestä, vaan halus kulkea vapaana.

        No huomasitko yhtäläisyyksiä ravuissa? Onko näissä koopeissa mitään perää? 😁

        Näissä kahessa saksikkaassa ei liiemmin yhtäläisyyksiä ole, mutta jos tarttee joku löytää, niin vihreät silmät ja molempiin oon ollu heikkona 😁


      • JasuM kirjoitti:

        Sulla on siis ollut vähän haasteita näissä rapulaisissa. Olen joskus kuullut jonkun sanoneen, että ravut olis ripustautujia.

        En ihan tarkalleen tiiä mitä sillä tarkoitti, mutta vapaasti tulkitsen, että henkilö ei tykännyt kiinnittymisestä, vaan halus kulkea vapaana.

        No huomasitko yhtäläisyyksiä ravuissa? Onko näissä koopeissa mitään perää? 😁

        Hei, tulee mulla tässä nyt kuitenkin ainaki yks juttu mieleen, kotihileitä.


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Hei, tulee mulla tässä nyt kuitenkin ainaki yks juttu mieleen, kotihileitä.

        Ravuille vissiin ominaista tuo, moni itseni lisäksi on kertonut olevansa kotona viihtyvää sorttia.

        Maailmalla on kiva käydä, mutta kotiin on aina ihana palata. Kotini on linnani. 😁🏰

        Minkäs väriset silmät sulla on? 👀


      • JasuM kirjoitti:

        Ravuille vissiin ominaista tuo, moni itseni lisäksi on kertonut olevansa kotona viihtyvää sorttia.

        Maailmalla on kiva käydä, mutta kotiin on aina ihana palata. Kotini on linnani. 😁🏰

        Minkäs väriset silmät sulla on? 👀

        Kyllä miekin tykkään kotosalla olla. Silmät on siniharmaat eli ei semmoset kivan ja puhtaasti siniset kuin tiiän joillakuilla olevan 😁


      • En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Kyllä miekin tykkään kotosalla olla. Silmät on siniharmaat eli ei semmoset kivan ja puhtaasti siniset kuin tiiän joillakuilla olevan 😁

        Koti on siitä kiva, kun saa olla rennosti niin kun on. Eikä tarvi etiketteillä. Kaikki tarpeellinen on käden ulottuvilla. 😊

        Niii, sinisiä silmiä on monessa sävyssä. Itellä on aika vaaleansiniset ja vaaleanvihree renkula mustuaisten ympärillä. Punapäänä tietyssä valossa näytti mukamas vaaleanvihreelle silmät. Kaverit joskus vaan sanoi kameleonttisilmiksi. Valosta riippuen vähän jäänsiniset taitaa kuitenkin olla.


      • Suomennettuna huimata, huipata.


      • JasuM kirjoitti:

        Suomennettuna huimata, huipata.

        Viittasin tuohon Entun heikkona olemiseen. On niin heikkona, että huimaa ihan. 😋


    • Anonyymi

      Fisu (todellisuudessa Vesimies) syntynyt Härän vuonna 1949 .-

      Gubbe 72

    • Anonyymi

      Vesimies ♒ täällä 👋

    • Anonyymi

      Härkä, vuosi rotta

    • Anonyymi

      Rapurapurallaa, nouseva Jousimies ja olisko vuosi lammas/vuohi

    • Anonyymi

      Jos tiedätte missä merkeissä ja huoneissa kuu sekä planeettanne ovat missä huoneissa True Node, nouseva ja keskitaivas, noilla tiedoilla pääsee aika hyvin alkuun. Vaikein osuus on avata ne itselleen ja löytää selitykset mitä jokainen niistä tarkoittaa yhdessä ja erikseen.

    • Anonyymi

      Naiset tykkäävät horoilla, humpuukin kanssa.

    • Anonyymi

      Vedän puoleeni samanlaisia naisia kuin itse olen. Ei siinä mitäään mutta en voi sille mitään että ihastun aina vain itseäni vasta kohtaan olevaan naiseen. En viihdy itseni kaltaisen seurassa. Olen rauhallinen ja kaipaan vastapainoksi toiselta rempseyttä ja menevyyttä. Lisäksi en kiinnostu naisellisista naisista.
      Mitä mieltä olette, pitääkö mun vaan yrittää antaa mahdollisuus silti... Mua on aina vetänyt puoleensa aivan eriluontoiset ihmiset kun olen itse. Taitaa päässä viirata.

      • Anonyymi

        No eihän tuossa ole mitään väärää :) vastakohdat viehättää monia!
        Mä olen rauhallinen rapu, joka niinikään toivoo rinnalle rohkeaa ja ronskimpaa naista. Mun paras ystävyyssuhde on leijonan kanssa ja monesti ollaan vitsailtukin, että oltais hyvä pari. Ollaan kuitenkin huippu tiimi ihan vaan kavereina :) Hänen spontaanius ja ulospäinsuuntautuneisuus tasapainottaa mun tarkkailevaa luonnetta.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6353
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4086
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2506
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1478
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1326
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1070
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1016
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      991
    Aihe