Mistä löytäisin Sugar-Ladyn?

Anonyymi

Onko sellainen tapana lesbopiireissä? Tarvitsen apua opintoja ja asumista varten, mutta vanhat äijät eivät kiinnosta. Olen ihan hyvän näköinen ja sporttinen nuori nainen. Minulla ei ole paljon kokemusta kummastakaan sukupuolesta, mutta olen halukas oppimaan.

Voitteko laittaa ajatuksisnne tänne?

Älkää olko ilkeitä, tämä tulee todelliseen tarpeeseen. Olen ihan kunnollinen, enkä huumehörhö, jengiläinen tai muuta sellaista. Opinnot kiinnostavat, mutta en pysty opiskelemaan, jos käyn päivä- tai iltatöissä. Perhe ei halus auttaa, jos en mene niiden firmaan töihin.

T. Aurinkotyttö

42

2122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se on sugar- mama, ei lady. Ja kyllä niitä on mut en tiedä onko lepakolle. Taitavat olla enemmänkin kiinnostuneita nuorista miehistä.

    • Anonyymi

      Jumalan ilmestyminen ahdistaa puolten kanssa makaavia

    • Anonyymi

      Kukaan ei tiedä, vai ettekö halua auttaa??

      T. Aurinkotyttö

    • Anonyymi

      Vaikea sano mistä tietystä paikasta löytäisi, mutta itse olen deittisovelluksessa (Her) törmännyt kahteen sugar mamaan, eli varmaan ihan jonoksi asti ei näitä tapauksia ole 😁 ja valmistaudu sitten siihen että ovat yleensä ikähaarukassa 40-60.

      • Tuo on hyvä haarukka.


      • Anonyymi
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        Tuo on hyvä haarukka.

        En kyl haluais 60v mummoo vaikka maksais maltaita🤮


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kyl haluais 60v mummoo vaikka maksais maltaita🤮

        Kuuskymppinen oon vielä mummoa nähnykään 😁 Mäkin tiedän yhden oikeen 😍🔥 ihanan tuon ikäisen ja olinkin aikanaan häneen erittäin, todella, kauhian ihastunut. Harmi vaan kun oli ja on edelleen hetero 😅


    • Anonyymi

      Jos kerta ulkoinen puoli kunnossa, sitten vain OnlyFansiin tahkomaan itsellesi rahaa.

    • Anonyymi

      Niin no miten muut rahoittaa opiskelunsa ja asuntonsa?
      Töitä voi tehdä opintojen ohella. Tietysti pitää huomioida omat voimavarat. Opintojen ohella tietysti vähemmän töitä.
      Ja ihan on tukia saatavana Suomessa

      • Anonyymi

        Joo eihän Suomessa kukaan nälkään kuole, tuskin siitä on kysymys. Jos pystyy saamaan lisätienestejä ihan vaan sillä, että näyttää hyvältä ja on hyvää seuraa, niin miksipä ei?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo eihän Suomessa kukaan nälkään kuole, tuskin siitä on kysymys. Jos pystyy saamaan lisätienestejä ihan vaan sillä, että näyttää hyvältä ja on hyvää seuraa, niin miksipä ei?

        No miksei miksei.


    • Anonyymi

      Ota yhteyttä varakkaisiin vaikuttaja naisiin.
      Onhan niitä...

    • Anonyymi

      Jodelissa joku tyttö oli samoilla asioilla ja sitten kun kysyin, mitäs hänellä olis tarjota sellaista, mitä ei ilmaiseksi saa, niin katosi koko tyyppi.

      Mitä vastaa Aurinkotyttö? Miksi olet niin erityinen, että haluaisin maksaa sun seurasta?

      • Anonyymi

        Aurinkotyttö sietää sinunkin jalka- ja vaippafetissit rahakorvausta vastaan😉


      • Anonyymi

        En ole mitenkään erityinen, omasta mielestäni. Jos joku vanhempi nainen haluaa maksaa ei-niin-erityisen nuoren naisen seurasta, niin olen valmis sitäkin kokeilemaan. Istuminen huoltoaseman kassalla tai kuljetusliikkeen toimistossa ei sekään ole mitään erityistä herkkua.

        Jos voin opiskella ja päästä tulevaisuudessa sitä kautta tekemään jotain, jota elämältäni oikeasti haluan, niin katson sugar-mamman sijoitukseksi tulevaisuuteen. Sitä paitsi, en ole niin paha ihminen, etten voisi tarjota sugar-mammalle myös henkistä läheisyyttä ja ystävyyttä, ehkä. Ainakin luulen niin.

        T. Aurinkotyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole mitenkään erityinen, omasta mielestäni. Jos joku vanhempi nainen haluaa maksaa ei-niin-erityisen nuoren naisen seurasta, niin olen valmis sitäkin kokeilemaan. Istuminen huoltoaseman kassalla tai kuljetusliikkeen toimistossa ei sekään ole mitään erityistä herkkua.

        Jos voin opiskella ja päästä tulevaisuudessa sitä kautta tekemään jotain, jota elämältäni oikeasti haluan, niin katson sugar-mamman sijoitukseksi tulevaisuuteen. Sitä paitsi, en ole niin paha ihminen, etten voisi tarjota sugar-mammalle myös henkistä läheisyyttä ja ystävyyttä, ehkä. Ainakin luulen niin.

        T. Aurinkotyttö

        Kiitos rehellisestä vastauksesta, näin arvelinkin. Tilanne on vain sellainen, että monet nuoret, ikäistään fiksummat naiset hakevat tasokasta seuraa juuri kaltaisistani keski-iän kynnyksellä olevista korkeasti koulutetuista ja hyvin toimeentulevista naisista.

        En siis näe tarvetta maksaa keskustelusta tai läheisyydestä, henkisestä tai fyysisestä. Jos olisit tarjoutunut oppaaksi, matkanjärjestäjäksi ja kumppaniksi vaikkapa hiihtovaellukselle tai koskimelontaan, olisin ehkä voinut kiinnostua.


    • Anonyymi

      Luultavasti ap on trolli, koska kukaan tuollaista tosissaan ehdota? Olet sporttinen ja nuori eli miks haluaist olla intiimisti vaikka lihavan tai vähemmän viehättävän naisen kanssa ja pystyisitkö siihen kuitenkaan vaikka rahan takia?

      • Anonyymi

        En tiedä, ennen kuin olen kokeillut. Se jää nähtäväksi. Voisin tietysti tarjota vaikka läheisyyttä kädestä pitämiseen ja keskusteluun saakka. Mistä sen tiedän, haluanko sitä rajaa ylittää?

        Minulla kun ei ole kovin paljon kokemusta juuri mistään, mutta sen ainakin tiedän, että en halua ansaita rahaa jakamalla itseäni miesten pantavaksi maksusta (ällöttää).

        T. Aurinkotyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, ennen kuin olen kokeillut. Se jää nähtäväksi. Voisin tietysti tarjota vaikka läheisyyttä kädestä pitämiseen ja keskusteluun saakka. Mistä sen tiedän, haluanko sitä rajaa ylittää?

        Minulla kun ei ole kovin paljon kokemusta juuri mistään, mutta sen ainakin tiedän, että en halua ansaita rahaa jakamalla itseäni miesten pantavaksi maksusta (ällöttää).

        T. Aurinkotyttö

        Kyllä ainakin itseäni ällöttäisi maksaa seksistä tai seurasta, eikä mielestäni toinen ihminen ole mitään kauppatavaraa.
        Mene vaikka töihin niin minäkin tein aikoinani, kun oli pakko. En ymmärrä tätä pullamössö sukupolvea, kun kaikki pitäis saada helpolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ainakin itseäni ällöttäisi maksaa seksistä tai seurasta, eikä mielestäni toinen ihminen ole mitään kauppatavaraa.
        Mene vaikka töihin niin minäkin tein aikoinani, kun oli pakko. En ymmärrä tätä pullamössö sukupolvea, kun kaikki pitäis saada helpolla.

        Pullamössösukupolvi on tiettävästi Martin Saarikankaan vuonna 1993 ensimmäisenä esittämä käsite ja sittemmin sotien jälkeisten suurten ikäluokkien 1990-luvulta alkaen käyttämä sana, jonka tarkoituksena oli kuvata 1980-luvulla nuoruuttaan elänyttä sukupolvea. Käsite kuvaa sitä, kuinka nuoriso elää helppoa elämää.

        Taidat itse kuulua pullamössösukupolveen, kun et ole edes sotia joutunut sotimaan.


    • Anonyymi

      Jos tarvitsen kädestä pitämistä tai jutteluseuraa niin siihen käy ystäväkin ja vielä ilmaiseksi. Olisiko meillä mitään puhumistakaan, jos sukupolvien kuilu välissä, eikä edes ajatusmaailma kohtaisi? Epätoivoinen yritys kertakaikkiaan.

      • Anonyymi

        "Aikuisen" ihmisen lapsellinen vastaus ja alentamisyritys!


    • Anonyymi

      Et siis ole ajatellut mitään seksuaalista? Hankala kuvitella, että joku maksaisi ainakaan merkittäviä summia rupatteluseurasta, kun terapeutillakin voi käydä 50 euron tuntimaksulla. Ei kannata siis sen varaan ainakaan laskea mitään, että tällainen pelastava enkeli löytyisi, jos et ole valmis noteeraamaan seksiä.

    • Anonyymi

      Hei minä olen kukkaistyttö olen 69v ja tykkään sauvakävellä ja silittäää miehiä mutta olen varakas ja lespo

    • Anonyymi

      Täällä on yksi ketju, joka käsittelee väkivaltaa lähisuhteessa. Tätäkö se on, onko näissä suhteissa syytä pelätä myös henkistä ja fyysistä väkivaltaa?

      Minulla on eräs ehdokas näköpiirissä, mutta olen alkanut epäröidä. Hänet olen jo tavannut, ja hän tuntuu uskovan, että olen ostettavissa ja maksettavissa olevaa kauppatavaraa, niin kuin hänen näkökulmastaan voin ehkä ollakin. En vain itse pidä siitä. Minua on alkanut arveluttaa, mihin minä pääni työnnän, mikäli muutan hänen luokseen asumaan. Kuuluu kuulemma diiliin.

      Otan kaikki mahdolliset neuvot kiitollisina vastaan.

      T. Aurinkotyttö

      • Anonyymi

        Siis ei todellakaan kannata muuttaa hämäräperäisen sugarmaman luokse, sanoi hän mitä vain, kyse ei ole mistään "normaalista" parisuhteesta.
        Kuulostaa siltä että haluaa hallita sua ja saada riippuvaiseksi hänestä. Toivon myöskin että mietit elämäsi rahoittamista muilla keinoin.


      • Anonyymi

        Mene vaikka OnlyFansiin, ei tarvitse olla kenenkään kanssa fyysisessä kontaktissa tai ihan vaan rehelliseen työhön, niin muutkin opiskelijat tekee. Huono diili muuttaa sokeri mummon luokse.


      • Anonyymi

        Muutama päivä sitten kysyit, että mistä sugarmamoja voisi edes löytää, ja nyt jo olet mukamas muuttamassa yhden sellaisen luokse?

        Huutonaurut huonon trollin fantasioinnille 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama päivä sitten kysyit, että mistä sugarmamoja voisi edes löytää, ja nyt jo olet mukamas muuttamassa yhden sellaisen luokse?

        Huutonaurut huonon trollin fantasioinnille 😂

        Siitä on melko tasan viikko, kun kysyin. Sen jälkeen asiat ovat menneet eteenpäin.

        Enkä ole näillä näkymin vielä muuttamassa minnekään, siitä on vasta heitetty pöydälle vanhan rouvan tekemä ehdotus. Taitaa suunnitella saavansa samalla omaishoitajan itselleen, myöhemmin. En pidä koko asiasta.

        T. Aurinkotyttö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutama päivä sitten kysyit, että mistä sugarmamoja voisi edes löytää, ja nyt jo olet mukamas muuttamassa yhden sellaisen luokse?

        Huutonaurut huonon trollin fantasioinnille 😂

        Tässä tarinassa on kyllä harvinaisen ripeät juonenkäänteet 🍿


    • Anonyymi

      Täältä!

    • Anonyymi

      Tämä on mielenkiintoinen aihe. Olen itse sugar mama -tyyppiä (vähän alle 50v. ja hyvätuloinen) ja tunnun saavan melko helposti seuraa paljon nuoremmistakin naisista. Silti voisin harkita avustavani jotain nuorta naista pitkälti hänen ehdoillaan. Miksei, olen kokeillut jo paljon kaikkea muutakin. Olen lisäksi hyvä seksissä, joten sitä saan aiemmilta kumppaneiltakin tarpeen vaatiessa. Tarkoitan, ettei siitä tule kynnyskysymys. Olen myös mukana monenlaisessa hyväntekeväisyystyössä ja pistän niihinkin rahaa pitkälti toista sataa kuussa. Viime aikoina olen ostanut kahdesti lap dancen queer-strippiklubilla ja molemmilla kerroilla kyseinen nuori nainen ehdotti jossain vaiheessa, että voin myös koskea lisämaksusta. En siihen lähtenyt, sillä tanssi riitti, mutta jäin miettimään asiaa. Olen avoin kaikelle konsensuaaliselle. Silti en koskaan lääppisi ketään, joka ei selvästi pidä kosketuksestani. Tämä aloitus on jo vanha, mutta aihe ei vanhene. Stadissa tuli juuri vastaan nuori nainen I love hot moms -toppi päällä lesbobileissä.

      • Anonyymi

        Voisin pukea tuollaisen I love hot moms -paidan vaikka joka päivä ylleni. 🤭 Vanhemissa, ja etenkin jostain kumman syystä hyvätuloisissa vanhemmissa naisissa on sitä... jotain. Sitä ihanaa itsevarmaa karismaa: bossladya! Jos tahdot keskustella asian tiimoilta enemmän, niin kuinkas sinuun mahdollisesti saisi yhteyden? 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin pukea tuollaisen I love hot moms -paidan vaikka joka päivä ylleni. 🤭 Vanhemissa, ja etenkin jostain kumman syystä hyvätuloisissa vanhemmissa naisissa on sitä... jotain. Sitä ihanaa itsevarmaa karismaa: bossladya! Jos tahdot keskustella asian tiimoilta enemmän, niin kuinkas sinuun mahdollisesti saisi yhteyden? 😊

        Tarkoitus ei ollut lähteä pokaamaan ketään täältä, teen sen mieluummin livenä. :D
        Jos näet jossain yli 180-senttisen, melko hoikan, pitkätukkaisen, mutta maskuliinisesti pukeutuvan ja itsevarman naisen, niin tule juttelemaan.


      • Anonyymi

        Kieltämättä kiehtova aihe. Ehkäpä vielä erityisen tabumainen näin naisten kesken.

        Kyllä voisin itsekin jotain näpsäkkää neitiä shoppailemassa käyttää, jos sillä saa itselleen sellaisen kivan takanlämmittäjän kotiinsa.


    • Anonyymi

      Mee kuule aurinkotuoli töihin. Sit voit olla tälläinen aurinkotyttö joka oikeasti on sugar lady eikä tuo puoliso ole mikään maksullinen mama täällä. Vaan sugarit omasta takaa molemmilla.

      • Anonyymi

        🤣😆😆


    • Anonyymi

      Ilmoita somessa, että haluat mussuttaa tussua, niin johan alkaa tarjokkaita löytyä.

    • Anonyymi

      Onks tää joku vitsi?
      Olen akateeminen 50+ nainen, jota usein alkossakin nuoremmaksi luullaan.
      On ollut suhteita itseä vanhempaan ja nuorempaan, mutta kyse on ollut kemiasta, hullaantumisesta, keskusteluista ja kiihkosta yms.
      Kädestäpitelijän rahaa vastaan tarvitsen vasta hoivakotiin.

      Alkuperäinen ei kovin eroottisesti elävältä vaikuta. Nauru.

      • Anonyymi

        Kai ihmiset sitten ovat erilaisia ja pitävä eri asioista, mene ja tiedä?


    • Anonyymi

      Onlyfansissa voi tehdä rahaa ihan soolonakin olemalla hyvännäköinen ja sporttinen nuori nainen. Maksajina kyllä saattavat silti olla ne vanhat ja lihavat heteromiehet, mutta ei heidän kanssaan seksiä tarvitse harrastaa.

    • Anonyymi

      Hienoa että sokeriäidillä on puhtia käydä alkossa, vaikka lähentelee kahdeksaakymppiä Naamaa on kai useamman kerran venytetty sivuille, kun kysytään joka kerta papereita. Mikä lienee alakerran tilanne? Vahaus ja hologrammi? Pankkitilillä saldoa vähempiosaisten selkänahasta osakesijoitusten kautta kynsittynä? Wow. Tässä olisi aurinkotytölle hieno morsian, tulisi oikein hyvin tuottava horror tällaisesta kahden älykääpiön kimpasta.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe