"te hemmetin kokoomuslaiset ootte väärässä sillä yksityinen puoli kiusaa vain ihmisparkoja sillä minä panostaisin enempi julkiseen kuin yksityiseen"
Kokoomuslainen vastaa heti "olette väärässä miksi pitää tehä vastakkainasettelu yksityinen vs julkinen sillä minä kokoomuksessa vannon valinnanvapauden nimeen, mutta te demarit heti teette tuollaisia päätöksiä joka heikentäisi taloutta ja me voimme luoda sellaiset raamit ja rakenteet ettei yksityispuolen väki pysty enää kiusaamaan ihmisiä"
Tästä demari äijä suivaantui siten että löi pöydän palasiksi nyrkillään. joutui meneen sairaalaan sitten kun nyrkkiin tuli hiusmurtuma. Tästä kokoomuslainen bvitsaili seuraavana päivänä kokoushuoneessa "Oli se meinaan ärhäkkä demari eilisessä kokousistunnossa, etten ihan heti samanlaista temperamenttista demaria oo nähäny ja sanoin hänelle että oisko viisampi mennä karatematolle purkamaan vihaisuutta ja nyt sen piti hajottaa nyrkillänsä tuo pöytä jolle oli tunnearvoa minulle kun oon istunut 35 vuotta tuon pöydän äärellä päättämässä kaupunkimme asioista niin nyt tuo demari teki ilikeen tempun"
Muut pöydässä olleet naureskelivat kokoomuslaisen kera.
SDP läinen raivosi kovasti
Anonyymi
0
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931