"te hemmetin kokoomuslaiset ootte väärässä sillä yksityinen puoli kiusaa vain ihmisparkoja sillä minä panostaisin enempi julkiseen kuin yksityiseen"
Kokoomuslainen vastaa heti "olette väärässä miksi pitää tehä vastakkainasettelu yksityinen vs julkinen sillä minä kokoomuksessa vannon valinnanvapauden nimeen, mutta te demarit heti teette tuollaisia päätöksiä joka heikentäisi taloutta ja me voimme luoda sellaiset raamit ja rakenteet ettei yksityispuolen väki pysty enää kiusaamaan ihmisiä"
Tästä demari äijä suivaantui siten että löi pöydän palasiksi nyrkillään. joutui meneen sairaalaan sitten kun nyrkkiin tuli hiusmurtuma. Tästä kokoomuslainen bvitsaili seuraavana päivänä kokoushuoneessa "Oli se meinaan ärhäkkä demari eilisessä kokousistunnossa, etten ihan heti samanlaista temperamenttista demaria oo nähäny ja sanoin hänelle että oisko viisampi mennä karatematolle purkamaan vihaisuutta ja nyt sen piti hajottaa nyrkillänsä tuo pöytä jolle oli tunnearvoa minulle kun oon istunut 35 vuotta tuon pöydän äärellä päättämässä kaupunkimme asioista niin nyt tuo demari teki ilikeen tempun"
Muut pöydässä olleet naureskelivat kokoomuslaisen kera.
SDP läinen raivosi kovasti
Anonyymi
0
107
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950