Parhaat kotimaiset kanavat SEA FM ja Radio Soi

Anonyymi

Uudenvuoden toiveeni on, josko nämä kanavat voisivat laajentua ja Soi saisi pysyvän taajuuden. Lyhytaikaisia ja pysyviä taajuksia lisää parhaille asemille kiitos.

124

1597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samaa toivon minäkin. Onneksi Sea FM kuuluu netissä. Sitä kautta kuuntelen melkoisen paljon.

      • Anonyymi

        Olen myös kuulolla. Kiva balanssi tänäänkin :)


    • Anonyymi

      Ylihypetetty Seafm on silkkaa p*skaa! Jatkuvasti täällä mainostavat ja pakkotyrkyttävät sitä jokaiselle!

      • Anonyymi

        Minä en kuule mainosta Pookia, se on samalla tavalla yhdentekevä ja ylihypetetty kanava kuin se sun rakas Seafm;äsi! Enkä mene muualle, mulla on yhtäläinen oikeus olla täällä kuin sinullakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuule mainosta Pookia, se on samalla tavalla yhdentekevä ja ylihypetetty kanava kuin se sun rakas Seafm;äsi! Enkä mene muualle, mulla on yhtäläinen oikeus olla täällä kuin sinullakin!

        Yllättääkö sinua oikeasti, että Sea FM ketjussa puhutaan Sea FM radiosta? Olet moukka. Yritä puhua rakentavasti, älä räkytä jatkuvasti asiattomuuksia.


      • Anonyymi

        Vaikka sinä et pidä tai jopa vihaat kanavaa syystä että? Muilla on silti oikeus pitää siitä. Ja monipuolisesti ja paljon uuttamusaa eikä samoja vanhoja kokoajan haluaville kuuntelijoille, ei paljoa ole vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka sinä et pidä tai jopa vihaat kanavaa syystä että? Muilla on silti oikeus pitää siitä. Ja monipuolisesti ja paljon uuttamusaa eikä samoja vanhoja kokoajan haluaville kuuntelijoille, ei paljoa ole vaihtoehtoja.

        Tuskin saat vastausta. Yksi ja sama ihminen käy terrorisoimassa Sea FM ketjuja, kun siitä puhutaan positiivista. Melko sairas että yrittää blokata muiden keskustelut. Suomi24 saisi blokata tyypin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin saat vastausta. Yksi ja sama ihminen käy terrorisoimassa Sea FM ketjuja, kun siitä puhutaan positiivista. Melko sairas että yrittää blokata muiden keskustelut. Suomi24 saisi blokata tyypin.

        joo estoon vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin saat vastausta. Yksi ja sama ihminen käy terrorisoimassa Sea FM ketjuja, kun siitä puhutaan positiivista. Melko sairas että yrittää blokata muiden keskustelut. Suomi24 saisi blokata tyypin.

        Ai ettei Seafm:stä saa sanoa mitään poikkipuolista sanaakaan ja heti blokkaamiseksi? Haistakaa p*ska senkin typerät seafm-fanit! Ite haukutte kaikki muut asemat maanrakoon mutta TEIDÄN rakkaasta asemasta ei saa kukaan sanoa mitään muuta kuin kehuja! TE tässä sairaita olette enkä minä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettei Seafm:stä saa sanoa mitään poikkipuolista sanaakaan ja heti blokkaamiseksi? Haistakaa p*ska senkin typerät seafm-fanit! Ite haukutte kaikki muut asemat maanrakoon mutta TEIDÄN rakkaasta asemasta ei saa kukaan sanoa mitään muuta kuin kehuja! TE tässä sairaita olette enkä minä!

        Ei täällä ole haukuttu muita asemia. Sea FM on silti paras musiikkiradio. Älä viitsi spämmätä törkyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei täällä ole haukuttu muita asemia. Sea FM on silti paras musiikkiradio. Älä viitsi spämmätä törkyä.

        Olette muissa ketjuissa haukkuneet muut radiot maanrakoon, enkä minä ole spämmännyt törkyä! Sitäpaitsi te mainostatte muissa ketjuissa jatkuvasti Seafm:ää vaikka ketjut olis muista asemista! Menkää Seafm-fanit itseenne, menkää peilin eteen ja miettikää mitä itse kirjoitatte tälle palstalle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olette muissa ketjuissa haukkuneet muut radiot maanrakoon, enkä minä ole spämmännyt törkyä! Sitäpaitsi te mainostatte muissa ketjuissa jatkuvasti Seafm:ää vaikka ketjut olis muista asemista! Menkää Seafm-fanit itseenne, menkää peilin eteen ja miettikää mitä itse kirjoitatte tälle palstalle!

        Harmi, että varhaisteini kirjoittelee tänne väliin. Olet varmaan erehtynyt tai sitten mennyt halpaan jossa Bauerista tai Nelosesta trollataan tahallaan, jotta Sea FM:stä tulisi huono kuva. Fiksuimmat kyllä ymmärtää lukemalla näitä ketjuja. Voisi kuitenkin olla fiksumpaa keskustella aiheesta näissä ketjuissa. On luontevaa puhua Sea FM radiosta sen omassa ketjussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että varhaisteini kirjoittelee tänne väliin. Olet varmaan erehtynyt tai sitten mennyt halpaan jossa Bauerista tai Nelosesta trollataan tahallaan, jotta Sea FM:stä tulisi huono kuva. Fiksuimmat kyllä ymmärtää lukemalla näitä ketjuja. Voisi kuitenkin olla fiksumpaa keskustella aiheesta näissä ketjuissa. On luontevaa puhua Sea FM radiosta sen omassa ketjussa.

        Minä en kuule ole mikään varhaisteini, olen satavarmasti sinua vanhempi! Ja en ole erehtynyt koska esimerkiksi ketjussa jossa käsitellään Radio Classicia, piti siihenkin jonkun Seafm-fanin tulla sotkemaan ja tyrkyttämään tuota oululaislähtöistä sekunda-asemaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en kuule ole mikään varhaisteini, olen satavarmasti sinua vanhempi! Ja en ole erehtynyt koska esimerkiksi ketjussa jossa käsitellään Radio Classicia, piti siihenkin jonkun Seafm-fanin tulla sotkemaan ja tyrkyttämään tuota oululaislähtöistä sekunda-asemaa!

        Luultavasti sitä itse että saat meuhkata. Todella lapsellinen ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti sitä itse että saat meuhkata. Todella lapsellinen ihminen.

        Niin eihän teissä Seafm-faneissa ole koskaan mitään vikaa vaan kaikki vika on aina muissa! Menkää itseenne! JA hävetkää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eihän teissä Seafm-faneissa ole koskaan mitään vikaa vaan kaikki vika on aina muissa! Menkää itseenne! JA hävetkää!

        Älä viitsi nolata itseäsi. Kaikki huomaavat että seafmllä trollataan tahallisesti. Sinä olet varmaan ainoa joka menee halpaan. Varmasti hauskaa sillä joka sinua härnää. Onnistunut täysin tavoitteessaan. Kivansa jokaisella.

        Aiheeseen liittyen. Olen Sea FM asiasta samaa mieltä. Taas oli loistava oivalluksia musiikin suhteen. Kiitos asemasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä viitsi nolata itseäsi. Kaikki huomaavat että seafmllä trollataan tahallisesti. Sinä olet varmaan ainoa joka menee halpaan. Varmasti hauskaa sillä joka sinua härnää. Onnistunut täysin tavoitteessaan. Kivansa jokaisella.

        Aiheeseen liittyen. Olen Sea FM asiasta samaa mieltä. Taas oli loistava oivalluksia musiikin suhteen. Kiitos asemasta.

        En ole nordic palvelussa töissä, vaan ihan kuule palmiassa järjestyksenvalvojana


      • Anonyymi

        Kerro jokin muu pääasiassa tuoreeseen musiikkiin keskittyvä asema Suomesta, mistä keskustella täällä? Radio Soi on myös. Muita ei sitten olekkaan kaupallisella.

        Edellä mainitut peittoaa YLEx kanavankin ensisoittojen määrässä ja vaihtuvuudessa.

        Jos haluaa tuoreenmusiikin radiokanavista keskustella ja haluaa niiden jatkossakin olevan olemassa, ei ole paljoa vaihtoehtoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettei Seafm:stä saa sanoa mitään poikkipuolista sanaakaan ja heti blokkaamiseksi? Haistakaa p*ska senkin typerät seafm-fanit! Ite haukutte kaikki muut asemat maanrakoon mutta TEIDÄN rakkaasta asemasta ei saa kukaan sanoa mitään muuta kuin kehuja! TE tässä sairaita olette enkä minä!

        Nyt meni tunteisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harmi, että varhaisteini kirjoittelee tänne väliin. Olet varmaan erehtynyt tai sitten mennyt halpaan jossa Bauerista tai Nelosesta trollataan tahallaan, jotta Sea FM:stä tulisi huono kuva. Fiksuimmat kyllä ymmärtää lukemalla näitä ketjuja. Voisi kuitenkin olla fiksumpaa keskustella aiheesta näissä ketjuissa. On luontevaa puhua Sea FM radiosta sen omassa ketjussa.

        Jepjep.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai ettei Seafm:stä saa sanoa mitään poikkipuolista sanaakaan ja heti blokkaamiseksi? Haistakaa p*ska senkin typerät seafm-fanit! Ite haukutte kaikki muut asemat maanrakoon mutta TEIDÄN rakkaasta asemasta ei saa kukaan sanoa mitään muuta kuin kehuja! TE tässä sairaita olette enkä minä!

        Tunteisiin...


      • Anonyymi

        Sinähän se aina kommentoit puuta heinää ja muiden pitää oikaista valheesi.


    • Anonyymi

      Taitaa olla pienen budjetin asemia tuo SeaFM ja Radio Soi? Entäs paratiisi radio?

      • Anonyymi

        Mitä budjetilla on tekemistä laadun kanssa? Paremmalta kuulostaa kuin monikansalliset sontaradiot :)


      • Anonyymi

        Paratiisi lopahti. Taisi tunnetulta ex-radioammattilaiselta lopahtaa mielenkiinto tähänkin projektiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paratiisi lopahti. Taisi tunnetulta ex-radioammattilaiselta lopahtaa mielenkiinto tähänkin projektiin.

        Välillä se lähettää ja välillä ei siis Paratiisi radio mutta taitaa olla joku sisäpiiri joka sitä kuuntelee kun siellä on jokin chatti tai vieraskirja jossa on selkeästi käyty kirjoittelua kun lähetystä ollut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Välillä se lähettää ja välillä ei siis Paratiisi radio mutta taitaa olla joku sisäpiiri joka sitä kuuntelee kun siellä on jokin chatti tai vieraskirja jossa on selkeästi käyty kirjoittelua kun lähetystä ollut.

        Ihan aluksi voisi muillekin kuin sisäpiiriläisille avata, että mikä on paratiisi radio?


    • Anonyymi

      Esa fm on parempi kuin Soi !

      • Anonyymi

        tarkoitat varmaan baueria, josta saat rahasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tarkoitat varmaan baueria, josta saat rahasi

        Sea FM ei kuulu Baueriin. Yksityinen suomalainen radio.


      • Anonyymi

        ja niin se lähti


    • Anonyymi

      Joku oli oikeassa Radio Paratiisi kanavan www-sivut on suljettu.

      • Anonyymi

        Kanavan ylläpito ei jaksanut kiinnostaa. Tuskin kukaan sitä edes kuunteli. Halvalla tehty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kanavan ylläpito ei jaksanut kiinnostaa. Tuskin kukaan sitä edes kuunteli. Halvalla tehty.

        Kun toiminta on yrittäjälähtöistä, niin luonnollisesti tekeminen on pienempi muotoista. Halpa on suhteellista. Minä kuuntelin välillä. Lähinnä harmi että tarjonta kaventui saunan kadottua. Monikansalliset ei tarjoa muuta kuin valmiiksi pureskeltua tarjontaa.


    • Anonyymi

      Nyt on matkaradio kanava vielä josta saa toivoa.

      • Anonyymi

        ehkä paratiisiradio tai vastaava vielä herää henkiin. Tahtoo olla noilla radion tekijöillä, että jossakin kohtaa jatkavat hommiaan. Radio Paratiisi toimi Sea FM:n lähetysverkossa Oulussa ja Rovaniemellä. Minulla tuli itselläkin kuunneltua. Harmi että lopahti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ehkä paratiisiradio tai vastaava vielä herää henkiin. Tahtoo olla noilla radion tekijöillä, että jossakin kohtaa jatkavat hommiaan. Radio Paratiisi toimi Sea FM:n lähetysverkossa Oulussa ja Rovaniemellä. Minulla tuli itselläkin kuunneltua. Harmi että lopahti.

        tarkoitan radio saunaa sekä paratiisiradiota.


    • Anonyymi

      Asiaa!

    • Anonyymi

      Radio Soi on myös todella tärkeä asema, artistien, bäbdien ja musiikintekijöiden näkökulmastakin. Myös se asema, mitä kuuntelet on Radio Soin ansiosta edes aavistuksen monipuolisempi.

      • Anonyymi

        samaa mieltä


    • Anonyymi

      Soi ja Sea - täysin tarpeettomat kanavat. Joutaisi vaikka lopettaa molemmat.

      • Anonyymi

        Olehan pookiukko hiljaa välillä.


      • Anonyymi

        Millä perusteella? Onko ainoa syy, että kanavat syövät Pookin ja muiden Bauerin kanavien kuulijoita. 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä perusteella? Onko ainoa syy, että kanavat syövät Pookin ja muiden Bauerin kanavien kuulijoita. 😁

        Siksi Sea FM tai soi pitäisi saada pois tavalla tai toisella, koska ovat markkinahäiriköitä monopolifirmoille. Siksi yritetään loata yrityskuvaa. Onneksi huonosti onnistuen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi Sea FM tai soi pitäisi saada pois tavalla tai toisella, koska ovat markkinahäiriköitä monopolifirmoille. Siksi yritetään loata yrityskuvaa. Onneksi huonosti onnistuen :)

        Se on sama kuin ottaisi mopin pois siivoojalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama kuin ottaisi mopin pois siivoojalta.

        vertauskuvasi on todella huono eikä avaudu, mutta asia lienee näinkin. Suosin itse näitä suomalaisia radioita henkeen ja vereen. Kierrän esimerkiksi Bauerin asemat kaukaa. Ne ovat musiikillisesti myös huonoja eivätkä yllä Sea FM:n kanssa samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vertauskuvasi on todella huono eikä avaudu, mutta asia lienee näinkin. Suosin itse näitä suomalaisia radioita henkeen ja vereen. Kierrän esimerkiksi Bauerin asemat kaukaa. Ne ovat musiikillisesti myös huonoja eivätkä yllä Sea FM:n kanssa samaan.

        Radio Musalla on myös laaja kattaus ja Sandels on omassa genressään onnistunut. Onhan se Savon alueella kuunnelluin kaupallinen radiokin. Ei pysty Bauer samaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on sama kuin ottaisi mopin pois siivoojalta.

        näin valitettavasti on


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        näin valitettavasti on

        taasko kirjoittelet itseksesi. Näin se taitaa valitettavasti olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        taasko kirjoittelet itseksesi. Näin se taitaa valitettavasti olla.

        Pookiukko nukkumaan! On tullut juotua tarpeeksi yhdelle päivälle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pookiukko nukkumaan! On tullut juotua tarpeeksi yhdelle päivälle.

        pookiukko taitta olla vähän miehiin 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        vertauskuvasi on todella huono eikä avaudu, mutta asia lienee näinkin. Suosin itse näitä suomalaisia radioita henkeen ja vereen. Kierrän esimerkiksi Bauerin asemat kaukaa. Ne ovat musiikillisesti myös huonoja eivätkä yllä Sea FM:n kanssa samaan.

        Muistutuksena ja lisäyksenä, jos joku ei vielä sitä tiedä. Bauermedia on saksalaisten omistuksessa.


    • Anonyymi

      Kuka vee sammutti meren ja ennekaikkiaan miksi 🤔

      • Anonyymi

        Lupa päättyi 01.09.2022.

        Kuuluiko tuo johonkin? Lähetin oli tällä kertaa Kontulassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupa päättyi 01.09.2022.

        Kuuluiko tuo johonkin? Lähetin oli tällä kertaa Kontulassa.

        Kuuluihan se jonkin matkaa, mutta matalatehoisella lähettimellä ei luonnollisesti kateta koko kaupunkia. Toiminta jatkunee myöhemmin tänä vuonna, sillä noita lupia ei saa ketjuttaa. Tästä saadaan kiittää näitä isoja mediajättejä jotka saivat runnottua lakimuutoksen. Kokivat uudet tulokkaat lyhytaikaisilla luvilla aikoinaan uhkana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupa päättyi 01.09.2022.

        Kuuluiko tuo johonkin? Lähetin oli tällä kertaa Kontulassa.

        kyllä se ainakin täs mellunmäessä kuulunu, kohtalaisesti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluihan se jonkin matkaa, mutta matalatehoisella lähettimellä ei luonnollisesti kateta koko kaupunkia. Toiminta jatkunee myöhemmin tänä vuonna, sillä noita lupia ei saa ketjuttaa. Tästä saadaan kiittää näitä isoja mediajättejä jotka saivat runnottua lakimuutoksen. Kokivat uudet tulokkaat lyhytaikaisilla luvilla aikoinaan uhkana.

        Syyttäkää siitä mediamonitoria!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäkää siitä mediamonitoria!

        terotoivosenko vika se on?

        kyllä radioharrastajat haluaa, että kaikki taajuudet ei ole varattuna jatkuvasti. se romuttaa pohjan systeemiltä, jossa varsinaista ohjelmistolupaa ei jatkuvaan toimintaan tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyttäkää siitä mediamonitoria!

        siellä katkera pookiukko taas seafm supporttereita epätoivoisesti imitoida koittaa, ja epätoitoisesti huonoon valoon saattaa
        t. maco


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuuluihan se jonkin matkaa, mutta matalatehoisella lähettimellä ei luonnollisesti kateta koko kaupunkia. Toiminta jatkunee myöhemmin tänä vuonna, sillä noita lupia ei saa ketjuttaa. Tästä saadaan kiittää näitä isoja mediajättejä jotka saivat runnottua lakimuutoksen. Kokivat uudet tulokkaat lyhytaikaisilla luvilla aikoinaan uhkana.

        Hyvä!


    • Anonyymi

      Radio Soi kyllä soittaa sellaista mitä ei muualta juuri kuule mutta se soittaa niitä samoja uutuus biisejä liian usein.

      • Anonyymi

        voi olla, mutta kontenttikin on tavallaan aika runsaasti ollut soilla


      • Anonyymi

        Liian usein? No silti vaihtuvuus on isompaa kuin melkein millä tahansa muilla kanavilla Suomessa. Mieluummiin uusia tiheämmin ja sitten korvattuna taas uusilla, kuin hirttäytyä Radio Suomi, Nova, Suomipop, Iskelmä ynnä muiden tyyliin samoihin kappaleisiin vuosiksi ja runkuttaa jotain uutta biisiä vajaa 2000 kertaa 3 kuukaudessa. Sitä ei todellakaan soi tee. Korkeintaan kertyy jollekin parhaimmillaan samassa ajassa 100-200 soittoa.


      • Anonyymi

        Eikä soita liian usein. Sun kuuntelemas kanava soittaa samoja vanhoja kokoajan. Koskaan ei uusiudu soittolistat.


    • Anonyymi

      Muut kopioivat.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin. Kohta taas muutkin huomaavat, että ollaampaa edelläkävijöitä ja nostetaan Kentin jälkeen jotain ruotsinkelistä soittoon. Sori, mut todennäköisesti sekin soitettu Soilla ensin.


    • Anonyymi

      Radio Soi soittaa enemmän uutta tuoretta rock musiikkia kuin pelkkään rock musaan keskittyneet City, Rock ja Suomirock.

    • Anonyymi

      Se on juurikin näin!

    • Anonyymi

      Outoa ettei Radio Soi hakenut taajuuksia. Monta jäi tyhjäksi. Olis varmasti saanut ja monta onnelista kuuntelijaa lisää. Voisko vielä jälkikäteen hakea? Vaikkapa nyt Kemi-Tornio ja Kolari isoimpina kokonaisuuksina, mitkä ei hakijoita paljon napanneet. Miksei edes RAdio Soi. Jostain se laajentuminen on aloitettava. Loistava asema musiikillisesti.

      • Anonyymi

        Taitaa olla enempi yksittäisten asiakasomistaja kuuntelijoiden suunnitelma SEAFM ja Radio Soi kuuluvuusalue laajennukset kun eivät nytkään olleet hakemassa kun olisivat voineet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla enempi yksittäisten asiakasomistaja kuuntelijoiden suunnitelma SEAFM ja Radio Soi kuuluvuusalue laajennukset kun eivät nytkään olleet hakemassa kun olisivat voineet.

        Jauhaako mediamonitori skeidaa? Sen mukaan Sea Fm hakenut 3 taajuutta lisää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jauhaako mediamonitori skeidaa? Sen mukaan Sea Fm hakenut 3 taajuutta lisää.

        Turku sekä Tampereella kahta. Tampereella varmaan vaihtoehtoisesti toistakin haettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turku sekä Tampereella kahta. Tampereella varmaan vaihtoehtoisesti toistakin haettu.

        Turku sekä Tampereen seudulla kahta taajuutta. Tampereella toinen lienee vaihtoehtoinen.


    • Anonyymi

      Monipuolisimmat. PISTE.

    • Anonyymi

      soi on ehdottomasti monipuolisinta kontettia

      • Anonyymi

        Radio Pooki on kaikkien radiokanavien äiti. Pooki tykittää parasta kontenttia. Tämä on tosiasia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Radio Pooki on kaikkien radiokanavien äiti. Pooki tykittää parasta kontenttia. Tämä on tosiasia.

        Mikäli tykkää vain isoimmista hiteistä. Samat muutama sata biisiä kiertää, joka vuosi.


    • Anonyymi

      Riidat poikki ja voita välliin. Sovitaan että asia on kuten aloittaja sanoo.

      • Anonyymi

        Olen kanssasi samaa mieltä. Nämä kaksi on parhaat musaradiot. Tunteja kuuntelen joskus päivässä


    • Anonyymi

      Täyttä paskaa molemmat kanavat. Tämä on tosiasia.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Olet punaniska suomesta. Se on totta.


    • Anonyymi

      Mikä näissä kahdessa radiokanavassa muka on niin hyvää ja erinomaista?

      • Anonyymi

        On perusteltu jo lukemattomia kertoja. Tutustu kuukausi näin alkuun.


      • Anonyymi

        Etkö osaa lukea näitä keskusteluja. Erinomaisuus tulee myös siitä kun verrataan muihin kanaviin.

        Jokainen valitkoon itse kuunnellako jotain muuta vai samat biisit jokavuosi-jokaviikko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö osaa lukea näitä keskusteluja. Erinomaisuus tulee myös siitä kun verrataan muihin kanaviin.

        Jokainen valitkoon itse kuunnellako jotain muuta vai samat biisit jokavuosi-jokaviikko.

        Vertailuni Pookiin ja Gramofoniin toi hyvin pikaisen selvyyden siitä, että Sea ja Soi eivät näille pärjää. Miksi ei? Pookia ja Gramofonia on nautinnollista kuunnella, mutta Sea ja Soi radiot ovat musiikkinsa puolesta liian kuuntelukelvottomia. Soi soittaa joskus hyviäkin biisejä, mutta Sea on ihan kauheaa kurapoppia. Ihan höpöhöpö radioita. Ei jatkoon. Gramofonilla laulaa Topi Sorsakoski juuri nyt. Se menee jatkoon.👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertailuni Pookiin ja Gramofoniin toi hyvin pikaisen selvyyden siitä, että Sea ja Soi eivät näille pärjää. Miksi ei? Pookia ja Gramofonia on nautinnollista kuunnella, mutta Sea ja Soi radiot ovat musiikkinsa puolesta liian kuuntelukelvottomia. Soi soittaa joskus hyviäkin biisejä, mutta Sea on ihan kauheaa kurapoppia. Ihan höpöhöpö radioita. Ei jatkoon. Gramofonilla laulaa Topi Sorsakoski juuri nyt. Se menee jatkoon.👍

        Kuuntelet itse huonoa musiikkia. Siinä on asian ydin. Ei lääkityltä pookiukolta voi odottaa muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vertailuni Pookiin ja Gramofoniin toi hyvin pikaisen selvyyden siitä, että Sea ja Soi eivät näille pärjää. Miksi ei? Pookia ja Gramofonia on nautinnollista kuunnella, mutta Sea ja Soi radiot ovat musiikkinsa puolesta liian kuuntelukelvottomia. Soi soittaa joskus hyviäkin biisejä, mutta Sea on ihan kauheaa kurapoppia. Ihan höpöhöpö radioita. Ei jatkoon. Gramofonilla laulaa Topi Sorsakoski juuri nyt. Se menee jatkoon.👍

        On täyttä mielen köyhyyttä verrata täysin erityyppisiä radioita keskenään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On täyttä mielen köyhyyttä verrata täysin erityyppisiä radioita keskenään.

        Olen radion kuuntelija, en radioiden vertailija ja Pooki on 5/5 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen radion kuuntelija, en radioiden vertailija ja Pooki on 5/5 👍

        Täältäkin ääni radio pookille. Ihan paras radioasema.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täältäkin ääni radio pookille. Ihan paras radioasema.

        Eikö pookiketju kiinnosta tarpeeksi, kun vingutte asiasta muissakin keskusteluissa? Täältä Pookille -100 pistettä, joten meni pahasti miinukselle.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö pookiketju kiinnosta tarpeeksi, kun vingutte asiasta muissakin keskusteluissa? Täältä Pookille -100 pistettä, joten meni pahasti miinukselle.

        Varmaan se kanava mikä seuraavaksi korvataam, jos ei kuulijamäärät parane.


    • Anonyymi

      Sanoisin että pooki on paras ja pulinat pois!

      • Anonyymi

        yhdyn edelliseen puhujaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        yhdyn edelliseen puhujaan .

        Hankkikaa privaatti hotellihuone.


    • Anonyymi

      Tunkekaa se Pookinne sanonko minne. TÄÄ EI OO MIKÄÄN POOKI KETJU. Keskustellaan siitä mitä varten avattu ketju.

    • Anonyymi

      Ja sandels Podio Raakin voittaa.

    • Anonyymi

      Musiikillisesti ihan omissa luokissaan.

    • Anonyymi

      Ovat myös tärkeinmät ja monipuolisimmat uuden tuoreen musiikin kanavat. Mitä Soi edellä sitä Radio Suomi kopioi perässä.

      • Anonyymi

        Paljonko pitää olla promilleja että tuntuu siltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko pitää olla promilleja että tuntuu siltä?

        Enpäs kuule käytä alkoholia. Eli pyöreät nolla.


      • Anonyymi

        hain kunnallisvaaliehdokkaaks enkä päässy.


    • Anonyymi

      Sea FM ❤️

    • Anonyymi

      Valintani on Sea FM!

      • Anonyymi

        Seakiimailijalla on jäänyt levy päälle. Eipä tuossa mitään uutta ole.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seakiimailijalla on jäänyt levy päälle. Eipä tuossa mitään uutta ole.

        Pookianaalikko luulee kaikkia samaksi ihmiseksi. Pöhelö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pookianaalikko luulee kaikkia samaksi ihmiseksi. Pöhelö.

        Kiitos samoin 😘


    • Anonyymi

      Vain näille kahdelle laatukanavalle kelvannut ainoana Suomessa soittoon Gwen Stefani & Blake Shelton - Purple Irises.

      • Anonyymi

        Kohta kakki kopioivat ne sotto listoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kohta kakki kopioivat ne sotto listoille.

        Kun toinen on jo maalissa ja hoksaat vasta lähteä matkaan, olet jo hävinnyt kilpailun.


    • Anonyymi

      Radio Sun on myös yksi parhaista kanavista Suomessa.

      • Anonyymi

        Baeurin kätyri kanava!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Baeurin kätyri kanava!

        Millä tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla?

        Ei kilpaile tarpeeksi hyvin baueria vastaan vaan antaa liian helposti periksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kilpaile tarpeeksi hyvin baueria vastaan vaan antaa liian helposti periksi.

        Ymmärrät kai itsekin, että tuo selityksesi on täyttä paskaa 💩


      • Anonyymi

        Skäbä on kyllä hyvä 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä tavalla?

        se on trolli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skäbä on kyllä hyvä 👍

        Kylhän meki soittettais mutku pitäs olla hitti?
        Radiohitti sitää tuleekin kun rohkeasti nostetaan soittoon ja aletaan Beurin ja Nelosenkin kanavilla luukuttamaan sitä 10-16 kertaa päivässä kuten nytkin muita biisejä soitetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        se on trolli

        Niin. Kukapa tänne suoli24:n tosissaan kirjoittelisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kilpaile tarpeeksi hyvin baueria vastaan vaan antaa liian helposti periksi.

        Riitttä kun kanava ei ole ikinä kaupan. Näin monipuolisemmat asemat eivät antaudu yksitoikkoisuuden ikeeseen.

        Tämä on ainoa tie parempaan kuulijoiden kannalta, kun on toimijoita jotka panostavat aidosti siaältöihinsä eivätkä vain keskity havittelemaan mahdollisiman suurta osaa taajuksista itselleen, jolloin panostaa ei tarvitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riitttä kun kanava ei ole ikinä kaupan. Näin monipuolisemmat asemat eivät antaudu yksitoikkoisuuden ikeeseen.

        Tämä on ainoa tie parempaan kuulijoiden kannalta, kun on toimijoita jotka panostavat aidosti siaältöihinsä eivätkä vain keskity havittelemaan mahdollisiman suurta osaa taajuksista itselleen, jolloin panostaa ei tarvitse.

        Jos yhtiön talous ei kestä, menee firma nurin tai myyntiin. Se pätee kaikkeen yrittämiseen. Yrittäminen ei ole hyväntekeväisyyttä tai idealistista pienen kansan puolella olemista.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe