Testamentti

Anonyymi

Sain postissa testamentin Kanadasta jossa minulle on testamentattu rahaa.
Mitähän nyt pitäisi tehdä että tuon rahan saa itselleen?
Pitääkö vain odotella vai ilmoittaa jonnekin?
Asiakirjat ovat englanniksi enkä juurikaan ymmärrä mitä noissa papereissa lukee.

11

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sulla tuli siis ekana mieleen Suomi24.fi....? Miten olisi lakimies, miltä ajatus tuntuu?

      • Anonyymi

        Täällä on parhaat ja koulutetuimmat asiantuntijat kaikissa alan asioissa. Hinta on paljon halvempi kuin oikeilla lainoppineilla.


    • Anonyymi

      Suomennuta se testamenttihomma nyt ihan ensin itsellesi. Jatko riippuu siitä mitä siinä kerrotaan.
      Jos se on maata,siis kiinteistö? Jos se on rahaa,tarttee vissiin tilinumero sinun laittaa asiaa hoitavalle raholle.
      Mutta jos se on kiinteää omaisuutta,joudut päättämään,mitä sille teet. Lähdetkö paikan päälle,vai vuokraatko sen vai myytkö.

      • Anonyymi

        Minun osuuteni on pelkkää rahaa. Perinnön jättäjän puoliso perii kiinteän omaisuuden Kanadassa. Testamentissa näkyy siis selvästi mitä kukin saa.

        Jos olen oikein ymmärtänyt niin mitään perunkirjoituksia Suomessa ei tarvitse tehdä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun osuuteni on pelkkää rahaa. Perinnön jättäjän puoliso perii kiinteän omaisuuden Kanadassa. Testamentissa näkyy siis selvästi mitä kukin saa.

        Jos olen oikein ymmärtänyt niin mitään perunkirjoituksia Suomessa ei tarvitse tehdä?

        Hyvä aloittaja, älä usko täällä saalistavien ns. Asian/lakimiesten vastauksia, rahan perässä kun juostaan.

        Asia on hyvin yksinkertainen, otat yhteyttä Kanadan suurlähetystöön, sihteeriin, joka sitten neuvoo, taikka sitten menet koneellesi, ota skannerilla kopiot papereista mitä sait, muunna (jollei skanneri jo muunna) ne pdf-muotoon. Avaa suurlähetystön sivut ja otat sen kautta yhteyttä sinne.

        Helppo homma, on melkein ilmaista, verrattuna siihen mitä olisit maksanut kaiken maailman kusettajille.

        Maksaa, riippuen miten otat yhteyttä, muutamasta sentistä vajaaseen euroon, heidän palkkansa kun maksaa valtio.

        T. Lawetorder


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä aloittaja, älä usko täällä saalistavien ns. Asian/lakimiesten vastauksia, rahan perässä kun juostaan.

        Asia on hyvin yksinkertainen, otat yhteyttä Kanadan suurlähetystöön, sihteeriin, joka sitten neuvoo, taikka sitten menet koneellesi, ota skannerilla kopiot papereista mitä sait, muunna (jollei skanneri jo muunna) ne pdf-muotoon. Avaa suurlähetystön sivut ja otat sen kautta yhteyttä sinne.

        Helppo homma, on melkein ilmaista, verrattuna siihen mitä olisit maksanut kaiken maailman kusettajille.

        Maksaa, riippuen miten otat yhteyttä, muutamasta sentistä vajaaseen euroon, heidän palkkansa kun maksaa valtio.

        T. Lawetorder

        Sinä vihaat myös lakia.


    • Anonyymi

      Kirjoita teksti googlen kääntäjään, niin ehkä selviää.

    • Anonyymi

      Jahas, Kanadasta tällä kertaa. Mistä seuraava?

    • Anonyymi

      Eiköös testamentin yhteydessä tule muutakin postia... ...jos siis testamentti tuli sinulle kuolemantapauksen johdosta, eikä esim. "vain" tiedoksi kaukaiselta sukulaiselta, että "tällainenkin on sit olemassa, että tiedox vain"....

      Esim. kirje saattaa sisältää: Jonkunlainen koollekutsu (perunkirjoitukseen tai vastaavaan) ja kenties jonkinlainen saate koko asialle, mistä ilmenee asia yleensä ja jonkinlainen yhteystieto johonkin??

    • Anonyymi

      Yleensä perinnöt tulee Nigeriasta. Sinun tulee maksaa kirjeessä olevalle tilille 3000e asiainhoitokuluja. Ilmoita myös tilinumerosi ja jää odottelemaan.

    • Anonyymi

      Jos asia on epäselvä, niin ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA KYSY asiaa juristilta. Se on turhaa rahan hukkaamista.

      Itse sain valtavan perinnön ensin Japanista sekä myöhemmin Koreasta. Kysyin asiasta neuvoja Vauva-foorumilta ja loput hoidin sitten pikkusiskon (terveydenhoito-opiskelija) kanssa itse. Näin se homma etenee. Halvalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe