Niin siirtyykö mopiili pankki ja tietoturva?
Kun siirtää vanhasta puhelimesta tiedot uuteen puhelimeen
8
720
Vastaukset
- Anonyymi
Kun sain uuden Nokia puhelimen, niin siinä oli tumma kalvo, onko vielä näytössä kirkas kalvo?
- Anonyymi
Pilven kauttahan ne siirtyy jos varmuuskopiointi on päällä.
- Anonyymi
Tietoturvasovellustahan ei Android tarvitse eli jos sellainen on ei sitä pidä asentaa uuteen.
- Anonyymi
Tietoturva ja mopoili pankki pitääkö asentaa uudelleen!
- Anonyymi
Jos eivät itsestään asennu, niin sitten tietysti pitää asentaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos eivät itsestään asennu, niin sitten tietysti pitää asentaa.
Tietoturvasovellusta ei Android vaadi.. Ovat täysin turhia.
Kun Android puhelimessa on varmuuskopiointi päällä, niin uuteen puhelimeen tulee kaikki sovellukset automaattisesti niin valittaessa. Itse sovellusten sisällä voi joutua asetuksia tehdä, esim. pankkisovellukseen kirjautua.
Kuvat ym. on kätevin siirtää muistikortilla. Jos halua siirtää viestit, niin siihen on sovelluksia. Puhelinluettelo siirtyy, kun se on Google-tilillä.- Anonyymi
Viestit ja kuvat siirtyy myös Googlen kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836059
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474095- 1314021
- 693823
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262978Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72577Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?412445- 282262
- 2042141
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4501859