Moi,äitini huutaa minulle ja siskolleni joka päivä ja uhkailee että meidän pitäis mennä isällemme vaikka äiti tietää että emme halua mennä sinne koska asumme äitillä ja käydään päivisin isällä,koska ei haluta asua iskällä,Yleensä hän huutaa huoneittemme siisteydestä vaikka ne ovat melkein siistit ja siitä kun puhun videopuhelua illalla/yöllä kavereiden kanssa ja kaikesta muusta turhasta. Olemme kohta 13-vuotiaita, ja äiti pitää meitä 8-vuotiaana ja äiti on melkein sulkenut mun liittymän vaikka ostin puhelimeni itse. Ja emme voi puhua tästä äitille ilman huutamista. Mitä voimme tehdä siskoni kanssa?
Äitini huutaa paljon.
4
108
Vastaukset
- Anonyymi
kokeilkaa toimia siten että toimitte yhden kokonaisen viikon sillai miten se pyytää..... huomaatte muutoksen elämässänne ja varmaan keskusteluyhteys paranee äitinne kanssa... jos ei parane yhteys niin voitte jatkaa sitten entiseen malliin ja peli on menetetty =P
- Anonyymi
Onhan äitillänne oikeus teitä ojentaa ja kasvattaa. On ihan ymmärrettävää, että vanhemmat huutaa kun nykyään ei saa enää kurittaa
- Anonyymi
Sekaisin 247 chat voisi auttaa jos paljonkin huolta ja ahditusta aiheuttaa.
- Anonyymi
Äitinne rakastaa teitä silti. On tresaantunut väsynyt.Ilman virikeitä.Kenties ainaiset taloushuolet? Ajoissa on nukkumaan mentävä tuon ikäiset oli koulua tai ei?Netti kiinni vimeistän koulujen lomat kello 20. suihkun iltapalalle koko sakki yhdessä ja suoraan puhutte äidille miltä teistä tuntuu? Sinä iltapalalla sen huudot. Voi herätää ajatelee asioita. Tuon ikäiset on mentävä nukkumaan jo kello 22. kun loma aika. Kun koulu aika kello 21.Kasvulle ja kehitykselle ja aivoille riittävä unen saanti on ehdoton.Jokain viksu lähikasvattaja rajaa ajan dikimailman. Myös esimerkilisesti omansa aika ja rokikuminen F.B ymm ,SomeLautapelit kortti pellit rauhoitaa iltaa ja siihen mukaan se lähikasvattaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453