Äitini huutaa paljon.

Anonyymi

Moi,äitini huutaa minulle ja siskolleni joka päivä ja uhkailee että meidän pitäis mennä isällemme vaikka äiti tietää että emme halua mennä sinne koska asumme äitillä ja käydään päivisin isällä,koska ei haluta asua iskällä,Yleensä hän huutaa huoneittemme siisteydestä vaikka ne ovat melkein siistit ja siitä kun puhun videopuhelua illalla/yöllä kavereiden kanssa ja kaikesta muusta turhasta. Olemme kohta 13-vuotiaita, ja äiti pitää meitä 8-vuotiaana ja äiti on melkein sulkenut mun liittymän vaikka ostin puhelimeni itse. Ja emme voi puhua tästä äitille ilman huutamista. Mitä voimme tehdä siskoni kanssa?

4

118

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

kokeilkaa toimia siten että toimitte yhden kokonaisen viikon sillai miten se pyytää..... huomaatte muutoksen elämässänne ja varmaan keskusteluyhteys paranee äitinne kanssa... jos ei parane yhteys niin voitte jatkaa sitten entiseen malliin ja peli on menetetty =P

• Anonyymi

Onhan äitillänne oikeus teitä ojentaa ja kasvattaa. On ihan ymmärrettävää, että vanhemmat huutaa kun nykyään ei saa enää kurittaa

• Anonyymi

Sekaisin 247 chat voisi auttaa jos paljonkin huolta ja ahditusta aiheuttaa.

• Anonyymi

Äitinne rakastaa teitä silti. On tresaantunut väsynyt.Ilman virikeitä.Kenties ainaiset taloushuolet? Ajoissa on nukkumaan mentävä tuon ikäiset oli koulua tai ei?Netti kiinni vimeistän koulujen lomat kello 20. suihkun iltapalalle koko sakki yhdessä ja suoraan puhutte äidille miltä teistä tuntuu? Sinä iltapalalla sen huudot. Voi herätää ajatelee asioita. Tuon ikäiset on mentävä nukkumaan jo kello 22. kun loma aika. Kun koulu aika kello 21.Kasvulle ja kehitykselle ja aivoille riittävä unen saanti on ehdoton.Jokain viksu lähikasvattaja rajaa ajan dikimailman. Myös esimerkilisesti omansa aika ja rokikuminen F.B ymm ,SomeLautapelit kortti pellit rauhoitaa iltaa ja siihen mukaan se lähikasvattaja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      22
      5111
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      4563
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      102
      1324
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1320
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1220
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1094
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      923
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      855
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      803
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      779
    Aihe