Hei! Olen huomannut viimeisen parin viikon aikana itselläni satunnaisesti veristä valkovuotoa. Olen syönyt Diane Novia kolmen vuoden ajan, eikä välivuotoa ole aikaisemmin esiintynyt. Sukupuolitautimahdollisuutta ei pitäisi olla. Lääkäriin olen menossa parin viikon päästä. Nyt haluaisinkin kysyä, että mikä tuon verisen vuodon voisi mahdollisesti aiheuttaa?
Verisen vuodon syitä?
Nuunuu
1
694
Vastaukset
Itselläni oli vastaavia oireita ja syyksi paljastui munasarjakysta, vuotava rakkula munasarjassa. Se parani lääkehoidolla samantien, lääkärin mukaan varsin yleinen vaiva ja pikkujuttu, ei siis todellakaan vakavaa. Varmasti paljon muitakin mahdollisia aiheuttajia, mutta minulla se oli tämä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022156- 991547
- 1211273
- 791255
- 1171226
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘571034Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis601004- 51997
- 36922
- 33804