Hankala miehen eksä ja lapset

Anonyymi

Aina haukkumassa mua, vaikka mies itse halusi lähtä ja läysi mut, en ole mitenkään syyllinen heidän eroonsa ja lasten hylkäämiseen. haluan vaan auttaa miestä jaloilleen ja nyt ollaan perhe. Miehen lapset ei kyllä halua nähdä mua muttei se haittaa, onpa enempi aikaa olla yhdessä. Ovat muutenkin hankalia, olen kerran nähnyt niin heti alkoivat haukkumaan ja olivat isänkimpussa et mie kattelin että onpa huomosti kasvatettu kun on noin mustiksia. Äitiinsä tulleet, eukko kyttää meitä ja haluis tulla kylään, vaan en päästä häntä sisälle, ei hänkään mua vaikka olen viestejä laitellu ett tulisin tsiikaa millasessa asutte ja onko ongelmia, auttasin. En koskaan ole haukkunu sitä akka ja vähätellu vaikka väittää.

On kiva kun kersat on isoja saan heistä kotitöihin autajia kun itse en ole koti ihminen. Nytkin olen työtön niin olen löyätny harastuksia niissä menee aika et olisi hyvä jos kersat tkeis kotona työt, ettei mun tarvi, riittää et kasvata neitä.

14

60

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hankala tuo naiseni ex ja mukulat Aina moittimassa minua , vaikka nais itse halusi lähteä ja minut halusi mutta, en olen ehkä syyllinen heidän eroonsa ja lasten hylkäämiseen. haluan vaan auttaa naista jaloilleen ja nyt ollaan perhe. Naiseni lapset ei kyllä halua nähdä minua inhoavat minua mutta se haittaa, onpa enempi aikaa olla yhdessä. Ovat muutenkin inhottavia , olen kerran nähnyt niin heti alkoivat morkkaamaan ja olivat äidin kimpussa et minä kattelin että onpa huomosti kasvatettu kun on noin mustiksia. Äitiinsä ja isäänsä mustasukkasuuden perinneet , ukko kyttää meitä ja haluis tulla lähelle , vaan en päästä häntä liki , ei hänkään mua vaikka olen viestejä laitellu tulisin tsiikaa mitenkä ukko asustelee ja onko ongelmia, . En koskaan ole haukkunu sitä äijää ja vähätellu vaikka väittää niin.

      On kiva kun kersat on isoja saan heistä haastetta kun itse en Viitsi Nytkin olen työtön niin olen löyätny harastuksia niissä menee aika et olisi hyvä jos kersat pysyis isänsä luona , ettei mun tarvi, kasvattaa niitä .

    • Anonyymi

      Niin tuttua. Mis parat ovat exien loukussa, eikä pääse siitä irti, on hyvä että on uusia naisia ja lapsille uusi äiti jotta asiat luistavat. Meillä kans tapellaan jatkvasti siitä että tuleeko lapset tänne vai, yleensä voitan ja mulla on sanan valta koska tulee ja koska poistuu.

      • Anonyymi

        Uusi isäpuoli lapsille on parasta, mutta voisivat joskus mennä myös sille omalle alkoholisoituneelle isälleen, kun suutun niin sillon eukon pennut häipyy isälleen pariksi päiväksi.


    • Anonyymi

      Kannattas pitääetäisyyttä menneeseen ja miehen myös lapsiin. Lapset haastaa usein sen riidan kun vieras olento tulee heidän seuraan. Mies ei vrmaan tarvi niitä laspia jos on eron ottanut vaimostaan. Maksaa kyllä pitää mutta ei tapaamispakkoa.

      Joskus se etäisyys tekee hyvää kaikille, ja varmaasit kun pennut on aikusia niin ne ottaa yhteiyttä haluuko olla isän kans tekemisissä vai ei. Uskon ettei haluu mutta luulevat et isä pahoittaa mielen jos ei olla yhteiydessä. uusi vaimo kyllä on parasta mitämiehelle on tapahtunu, entinen elämä on stressaavaa ja nuorena tehty perhe ei ole se mitä mies haluu.

      • Anonyymi

        Se on varsinkin kun näkee eksän katvuansa että oli niin huono vaimo ja äiti, ja itkee takasin ja kyttää ja haukkuu ja vaikka mitä. On kiva kun penskat on täällä ja minä saan komentaa ja kasvattaa ja tiedän et ex äiti on kiukuissaan... hih hii... minusta kun tuli lasten äiti niin kiva tuntee et jotku itkee ja ja raivoo että lapset on täällä ja minä opetan eläm arvoja ja pidän heitä omina lapsina. Se on parasta kun toinen suuttuu!!!

        Lapset jos ei tottele niin tekevät sitten enempi asioita... ja sekos harmittaa nössö äitiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on varsinkin kun näkee eksän katvuansa että oli niin huono vaimo ja äiti, ja itkee takasin ja kyttää ja haukkuu ja vaikka mitä. On kiva kun penskat on täällä ja minä saan komentaa ja kasvattaa ja tiedän et ex äiti on kiukuissaan... hih hii... minusta kun tuli lasten äiti niin kiva tuntee et jotku itkee ja ja raivoo että lapset on täällä ja minä opetan eläm arvoja ja pidän heitä omina lapsina. Se on parasta kun toinen suuttuu!!!

        Lapset jos ei tottele niin tekevät sitten enempi asioita... ja sekos harmittaa nössö äitiä.

        Niin se on varsinkin kun näkee Naisen ex ukon kiukkuisena , että oli niin huono puoliso ja isä ja itkee takasin ja kyttää ja uhoo ja vaikka mitä. On kiva kun penskat on täällä ja hänen muijas ja minä saan huolehtia ja kasvattaa ja tiedän et ex isä on kiukuissaan...hohoh ... minusta kun tuli lasten äiti minun luo lapsineen niin kiva tuntee et jotku uhoo ja ja raivoo että lapset ja muija on täällä ja minä opetan uusia arvoja ja pidän heitä niinkö omina lapsina. Se on parasta kun toinen suuttuu!!!

        Lapset jos ei tottele niin tekevät sitten enempi asioita... ja sekos harmittaa nössö isukkia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on varsinkin kun näkee Naisen ex ukon kiukkuisena , että oli niin huono puoliso ja isä ja itkee takasin ja kyttää ja uhoo ja vaikka mitä. On kiva kun penskat on täällä ja hänen muijas ja minä saan huolehtia ja kasvattaa ja tiedän et ex isä on kiukuissaan...hohoh ... minusta kun tuli lasten äiti minun luo lapsineen niin kiva tuntee et jotku uhoo ja ja raivoo että lapset ja muija on täällä ja minä opetan uusia arvoja ja pidän heitä niinkö omina lapsina. Se on parasta kun toinen suuttuu!!!

        Lapset jos ei tottele niin tekevät sitten enempi asioita... ja sekos harmittaa nössö isukkia

        Häntäheikit ja sutturat yhteen niin maailma pelastuu 😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häntäheikit ja sutturat yhteen niin maailma pelastuu 😂😂😂😂

        Totta. Miksi toisten lasten pitää kräsiä sutturoista ja häntäheikeistä, eivät he ole syyllisiä että joku rikkoo heidän pehreen, mutta lapsia on helppo kiusta ja syylistää.

        Onneksi ei itse ole koskaan joulunut moiseen ralliin, kun teimme selväksi miehen kanssa että yksikään suttura ei tule näkemään meitä. Eikä ole tullu, joten lapsemme on saaneet kasvaa turvallisesti ja rauhassa aikuisiksi, ja ovat onnellia ettei isä koskaan pakotanut meitä näkemään sutturoitaan. Kiittävä minua siitä ettäin heille turvallinen ja ihana äiti. Isäänsä ei ole nähneet vuosikymmeniin eikä lapsenlapset vaaria, kun sai mennä lopullisesti, takasin ei ole tulemista. Me ei olla ihmisiä jotka antaa miehelle lomaa ja tulla takasin kun maailma murjoo.

        Onneksi meillä on rahaa ja on talot ja autot, joten ei me yhtä miestä kaivata. Siitä sai, ja olkootkin onnellinen ei teitoo mutta masentunut mies on nykyään, siitä kiitos sutturoille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Miksi toisten lasten pitää kräsiä sutturoista ja häntäheikeistä, eivät he ole syyllisiä että joku rikkoo heidän pehreen, mutta lapsia on helppo kiusta ja syylistää.

        Onneksi ei itse ole koskaan joulunut moiseen ralliin, kun teimme selväksi miehen kanssa että yksikään suttura ei tule näkemään meitä. Eikä ole tullu, joten lapsemme on saaneet kasvaa turvallisesti ja rauhassa aikuisiksi, ja ovat onnellia ettei isä koskaan pakotanut meitä näkemään sutturoitaan. Kiittävä minua siitä ettäin heille turvallinen ja ihana äiti. Isäänsä ei ole nähneet vuosikymmeniin eikä lapsenlapset vaaria, kun sai mennä lopullisesti, takasin ei ole tulemista. Me ei olla ihmisiä jotka antaa miehelle lomaa ja tulla takasin kun maailma murjoo.

        Onneksi meillä on rahaa ja on talot ja autot, joten ei me yhtä miestä kaivata. Siitä sai, ja olkootkin onnellinen ei teitoo mutta masentunut mies on nykyään, siitä kiitos sutturoille.

        Jassoo, mutta häntäheikit hyväksyttiin, voi vee mitä kaksinaismoraalia ja iksekkyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Miksi toisten lasten pitää kräsiä sutturoista ja häntäheikeistä, eivät he ole syyllisiä että joku rikkoo heidän pehreen, mutta lapsia on helppo kiusta ja syylistää.

        Onneksi ei itse ole koskaan joulunut moiseen ralliin, kun teimme selväksi miehen kanssa että yksikään suttura ei tule näkemään meitä. Eikä ole tullu, joten lapsemme on saaneet kasvaa turvallisesti ja rauhassa aikuisiksi, ja ovat onnellia ettei isä koskaan pakotanut meitä näkemään sutturoitaan. Kiittävä minua siitä ettäin heille turvallinen ja ihana äiti. Isäänsä ei ole nähneet vuosikymmeniin eikä lapsenlapset vaaria, kun sai mennä lopullisesti, takasin ei ole tulemista. Me ei olla ihmisiä jotka antaa miehelle lomaa ja tulla takasin kun maailma murjoo.

        Onneksi meillä on rahaa ja on talot ja autot, joten ei me yhtä miestä kaivata. Siitä sai, ja olkootkin onnellinen ei teitoo mutta masentunut mies on nykyään, siitä kiitos sutturoille.

        Vai ei ole sutturat ja häntäheikit syyllisiä, no ,myös nuo heidän matkaansa lähtevät ovat yhtälailla syyllisiä.


    • Anonyymi

      Lapset kärsii kun sutturat retostelee ja hajottaa heidän pehreensä.

      Vain sutturat on syyllisiä, ei lapset, mutta sutturoilla ei ole käsytstä siitä kun haluavat vaan hajottaa ja elää miesten rahoilla.

      Hyi oikein inhottaa.

      • Anonyymi

        Häntäheikitkö sitte sankareita sun mielestäsi , taidat olla just tuo suttura, joka on lähtenyt häntäheikin matkaan ja olet jättänyt lapset ex miehellesi. Häpeä ihminen.


      • Anonyymi

        Viittaat ilmeisesti sutturoihin! Totta enemi kuin tyhmiä, idiootteja onenn onkijoita ja perheenrikojia. Tuokin pitäisi saada rikoslakiin, ettei toisen perheeseen saa kajota, eikä sitä hajottaa. Nyt sitä tehdään kun ei saada mitään sakkojakaan. Ainoastaan saadaan hylättyjä lapsia ja talousvaikeuksissa oleva entinen vaimo lastensa kanssa. Sutturat hajottaa niin kauan kunnes saavat sanktioita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viittaat ilmeisesti sutturoihin! Totta enemi kuin tyhmiä, idiootteja onenn onkijoita ja perheenrikojia. Tuokin pitäisi saada rikoslakiin, ettei toisen perheeseen saa kajota, eikä sitä hajottaa. Nyt sitä tehdään kun ei saada mitään sakkojakaan. Ainoastaan saadaan hylättyjä lapsia ja talousvaikeuksissa oleva entinen vaimo lastensa kanssa. Sutturat hajottaa niin kauan kunnes saavat sanktioita.

        En viitannut , puhuin kiilusilmäisistä äijistä, häntäheikeistä jotka jahtaa perheenäitejä , joille mikään ei ole pyhää.
        Talousvaikeuksiin joutuu myös se petetty ex mies , kun vaimo haluu häntäheikin kanssa kaiken, mutta ei lapsia.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      236
      2580
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle

      Nyt tällä hetkellä?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      10
      1474
    4. TTK-tähti Saana Akiola paljasti tv-ohjelmassa tapahtuneen ahdistelun

      Olisko pitänyt suunnitella ulostulo paremmin? Nyt lehdet soittelevat kaikki 8 läpi ja kuusi sanoo ettei koskenut häntä.
      Maailman menoa
      16
      1392
    5. Elisa laskuttaa jo sähköpostilaskusta erikseen euron

      Paperilaskuista on otettu lisämaksua jo ajat sitten, mutta nyt Elisa ottaa euron siitä että lähettävät sähköisen laskun
      Maailman menoa
      96
      1305
    6. Oho! Susanna Laine kohtasi epäonnea lomareissulla Italiassa - Avaa tilannetta: "Vähän sahaavaa..."

      Ou nou! Tsemppiä kuitenkin loppulomaan Italiassa, Susanna Laine ja mahdollinen seuralainen! Lue lisää ja katso kuvat:
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1150
    7. Väliämme on noin 6 km

      Niin lähellä ja niin kaukana. Sinä olet kotona, minä olen kotona. Olet jo unessa. Mutta kun herään, olet jo töissä ja vä
      Ikävä
      9
      882
    8. Mikä biisi

      Kuvaa sinun ja kaivattusi tämänhetkistä tilannetta? Laittakaa biisejä tulemaan ❤️
      Ikävä
      56
      868
    9. Odotatko vielä

      Häntä?????
      Ikävä
      61
      868
    10. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      1
      815
    Aihe