Miten transsuilette?

Anonyymi

Ite laitan kunnon vahvan make-upin eli silmämaskaraa ja huulipunaa reilusti. Sitten tissiliiveihin grapehedelmät ja stringit jalkaan. Hame tottakai ja naisellinen paita sekä korkokengät. Peruukki vielä päähän ja voin aloittaa transsuilun.

31

1633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rumat vaatteilla kokeilee ja meikkaamalla tehty kauneus on petos.

    • Anonyymi

      Saatko jotain palkkaa tuosta trollaamisesta vai tyydytyksen alapäähän?

    • Anonyymi

      Joku vappuperuukki päähän ja kajalia silmiin ja hame päälle ja pihalle niin luulevat naiseksi. Joskus ajan parran ennen tyytöilyä

    • Anonyymi

      Uusi ilmiö tuo transsuilu. En ole koskaan kuullutkaan. Tällä palstalla tiitit ovat tiittejä, eli haluavat eläytyä ja näyttää naiselta, eivät transsuilta. No, huvinsa kullakin.

    • Anonyymi

      Peruukki korsetti stayupit nilkurit huulipunaa jne mekkoa hametta jne riippuu
      tilanteesta jos tulossa miesvieras top niin sit pitää aina miettiä asua kun olen btm
      transmummo ps hyvää tätä vuotta tovottavasti saamme seksiä kullia paljon!

      • Anonyymi

        Se nyt vielä puuttuisi, että identifioisit itsesi transmummoksi, joka tykkää penetroida peniksellään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nyt vielä puuttuisi, että identifioisit itsesi transmummoksi, joka tykkää penetroida peniksellään.

        Sen tosiaan unohdinkin, että onhan joo olemassa transsuilijoita. Homot, tai siis pieni osa heistä. Tiitit sitten taas eivät käytä mitään homojen top- ja btm-nimityksiä, ne ovat (homo)miesten maailmaa.


    • Anonyymi

      Joku akan vanha leninki päälle ja papilotit päähän ja pinkit saappaat jalkaa ja meikkiä akan meikkipussista naamaan. Kiihottaa kun akka ei tiedä että käytän sen vaatteita ja meikkejä

    • Anonyymi

      Näistä kirjoituksista ei saa selvää onko piruilu kyseessä vai ihan asialla oleva

      • Anonyymi

        "Akka ei tiedä" ja "Joku akan vanha leninki ja papiljotit" kertoo että joko vihaat itseäsi tai kirjoituksesi haiskahtaa fuulilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Akka ei tiedä" ja "Joku akan vanha leninki ja papiljotit" kertoo että joko vihaat itseäsi tai kirjoituksesi haiskahtaa fuulilta.

        Eiköhän se nyt ole selvää, että tämä sama itseään etsivä kaappihomo on näiden viimeaikaisten viestien takana.


    • Anonyymi

      Lueskelin tämän viestiketjun loppuun ja ihmettelen, kun jotkut vastaajat haluavat tavallaan tehdä kiusaa, kun kirjoittavat ala-arvoisia vastauksia. Kuitenkin tämä naiseksi laittautuminen on meille transsuille tavallaan vakava asia, koska se halu naiseksi pukeutumisen on meissä syvällä, eikä siitä pääse koskaan eroon vaan se pysyy meissä elämämme loppuun saakka. Sitä viettiä tai halua ei pysty tyhjentävästi selittämään ulkopuoliselle, ainoastaan toinen transsuilija pystyy ymmärtämään mistä on kysymys.
      Olenhan minäkin monesti miettinyt, miksi minä olen tämmöinen, eikö sitä voisi elää ilman kiinnostusta naisten vaatteisiin ja antaa syntyperäisten naisten laittautua näteiksi meikkaamalla, koruilla ja pukeutumalla ihaniin naisten vaatteisiin. Mutta EI, se ei riitä minulle, vaan haluan itsekin muuttua heidän kaltaisekseen.
      Siksi olenkin harrastanut transsuilua eli naiseksi pukeutumista nuoruudesta lähtien ja nyt olen jo yli viisikymppinen ja sama tapa jatkuu edelleen. Nuorempana oli helpompaa laittautua naiseksi, kun olin hoikka ja jotenkin kasvojenkin piirteet oli helppo meikata nätiksi.
      Vaikka nyt on jo tuota ikää enemmän, en minä itseäni kuitenkaan rumana pidä ja vuosien varrella opetellulla, ehkä vähän rohkealla meikkauksella saa paljon aikaan. Lisäksi vartaloa voi muokata tiukalla korsetilla, joka hyvän olon lisäksi tuo hyvin esille naiselliset muodot. Minä käytän sellaisia rintaliivejä, joissa on silikonitäytteet, ei kuitenkaan mitkään suuret. Ne tuntuvat ainakin minun mielestäni aika luonnollisilta, pysyvät paikallaan ja liikkuvat sopivasti. Tykkään vanhasta tyylistä ja käytän sukkahousujen vaihtoehtona mahdollisimman paljon ”nailonsukkia” jotka kiinnitetään ylös sukkanauhoilla. Se antaa vielä naisellisemman tunteen kuin sukkahousut, jotka taas kyllä sopivat hyvin joidenkin asujen kanssa. Vaikka olen suhteellisen pitkä, niin korkeakorkoiset kengät pitää olla ehdottomasti, sekin tekee sen naisellisen tunteen. Kaiken kruunaa hyvä peruukki (Marilyn) ja minihame sekä paitapusero tai lyhyt hyvin istuva leninki.
      Kun sitten sipsuttelen peilin edessä ja katselen tätä edellä kuvailemaani naista, tunnen oikeastaan ylpeyttä aikaansaannoksestani. Ehkä joku mies voisi vaikka kiinnostua minusta…

      • Anonyymi

        "Lueskelin tämän viestiketjun loppuun ja ihmettelen, kun jotkut vastaajat haluavat tavallaan tehdä kiusaa, kun kirjoittavat ala-arvoisia vastauksia. Kuitenkin tämä naiseksi laittautuminen on meille transsuille tavallaan vakava asia, koska se halu naiseksi pukeutumisen on meissä syvällä, eikä siitä pääse koskaan eroon vaan se pysyy meissä elämämme loppuun saakka."

        Tälläiset asiat antavat vaan sellaiset kuvan, että tässä piruillaan tai transihmiset on sekoitettu ristiinpukeutumiseen, jossa henkilön sukupuoli-identieetti voi olla trans tai cis.

        Tranvestisuus-sanan käyttäminen transihmisistä on vanhentunut ja epäselvä. Jos kyseessä on pukeutuminen eikä sukupuoli-identiteeti niin ristiinpukeutuminen on selvempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Lueskelin tämän viestiketjun loppuun ja ihmettelen, kun jotkut vastaajat haluavat tavallaan tehdä kiusaa, kun kirjoittavat ala-arvoisia vastauksia. Kuitenkin tämä naiseksi laittautuminen on meille transsuille tavallaan vakava asia, koska se halu naiseksi pukeutumisen on meissä syvällä, eikä siitä pääse koskaan eroon vaan se pysyy meissä elämämme loppuun saakka."

        Tälläiset asiat antavat vaan sellaiset kuvan, että tässä piruillaan tai transihmiset on sekoitettu ristiinpukeutumiseen, jossa henkilön sukupuoli-identieetti voi olla trans tai cis.

        Tranvestisuus-sanan käyttäminen transihmisistä on vanhentunut ja epäselvä. Jos kyseessä on pukeutuminen eikä sukupuoli-identiteeti niin ristiinpukeutuminen on selvempi.

        Jos kyse on vastakkaisesta sukupuoli-identiteetistä, kyse on transsukupuolisuus.
        Transvestisuus on ihan käypä nimitys edelleen henkilöstä joka on tyytyväinen omaan sukupuoleensa, mutta haluaa ilmentää ajoittain myös vastakkaista sukupuolta.


    • Anonyymi

      Hei totta tyttöilyä on vaikea selittää ja vain ymmärtävät sen tunteen jotka itse
      tyttöilevät ja kun itse on vanhempi ns transmummo jos kirjoitan jotain niin varmasti
      tulee negatiivista palautetta ihan kuin se olis joltain pois? mutta ei haittaa Sinulle
      Siskoni varmasti tulee sinullekkin vielä ihania miehiä jotka tykkäävät ja saat ihanaa
      seksiä!!!

    • Anonyymi

      Munat reisien väliin ja tissiliivit päälle. Siinä sen enempää tartte että voi transsuilla

      • Anonyymi

        Ei tietenkään teille transsuilijoille. Sen sijaan oikeat tiitit hoitaa asiat ihan muutoin, koska haluavat hetken aikaa oikeasti kokea olevansa naisia.


    • Anonyymi

      Voi, aloittelija täällä, löysin ihanat rintaliivit carmen liu mutta hinta!!! Tilatessa ei vastaa ilmoitettua, ainakin tuplat, miksi, olisin niin halunnut!!

    • Anonyymi

      Tosi epäkunnioittavaa tulla tänne palstalle piruilemaan. Jos ei muuta tekemistä ole niin menkää muille palstoille pätemään ja irvailemaan. Piste.

    • Anonyymi

      Miksi tiitit transut tai mitkä lie. Melkein aina kiven kovaan väittävät etteivät ole homoja? Vaikka tyttöilyhän kuuluu ihan klassisesti homouteen.

      • Anonyymi

        Klassisesti homouteen kuuluu kyllä miehet, ei naisena olo. Kai he väittävät siksi, että ovat parisuhteessa naisen kanssa.


      • Anonyymi

        Tyttöily ei kuulu homouteen, siinä ollaan mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tyttöily ei kuulu homouteen, siinä ollaan mies miehen kanssa tai nainen naisen kanssa.

        Minusta taas tyttöilyyn kuuluu homostelu eli olen btm ja tiedän monia samanlaisia kuin
        minäkin tietysti onhan meitä erilaisia mutta kaikki sovitaan tännekkin
        transmummo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minusta taas tyttöilyyn kuuluu homostelu eli olen btm ja tiedän monia samanlaisia kuin
        minäkin tietysti onhan meitä erilaisia mutta kaikki sovitaan tännekkin
        transmummo

        Tottakai ihminen saa olla sellainen kuin on, mutta etkö itse näe ristiriitaa siinä, että koet olevasi nainen ja homo samaan aikaan?


    • Anonyymi

      Naisten alusvaatteet päällä on kiva masturboida kun se kiihottaa pitää naisten alusvaatteita .

      • Anonyymi

        Ja lisään vielä että kaiken lainen homostelu kiinnostaa enemmän kuin naiset❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lisään vielä että kaiken lainen homostelu kiinnostaa enemmän kuin naiset❤️

        Niin täälläkin♥️


    • Anonyymi

      Laittaen naiselliset alatekarit ja tosi miehekkäät ylä.

    • Riippuu aina vähä fiiliksestä, mutta yleisimmin alhaalta avoin korseletti sukat kiinni nauhoihin, mummomaiset pikkarit, satiinipusero ja vuorillinen hame polveen saakka. Joskus rietastelen stringien ja pvc minin kanssa. Toisinaan taas fiftari kellohame tylleineen. Yleisimiten kuitenki aika konservatiivisesti. Kuitenki oli yllä mitä vaan niin haaveissa seksi samalla tyylillä pukeutuva cd rouvan tai sit dominoivan vanhemman naisen kanssa.Pus

    • Anonyymi

      Minulle riittää hame ,sukkahousut ja korkkarit.

      • Anonyymi

        Minä lopetin tyttöilyn ja kehitän mieltäni ja ruumistani. Nyt parta rehottaa ja hauis kasvaa. Käytän mietiskelyä ja hypnoosia apuna. Se helvetin naisvaatepelleily pilaa koko elämän.


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe