Kumpi on parempaa Husse vai Bento krone. Perusteluja. Tykkääkö nirsot koirat?
Bento kronen vai Husse
7
1017
Vastaukset
Bento kronenia, omat koirat ovat syöneet sitä nyt noin 3 vuotta ilman minkään laisia oireita ja toiselle koiralle tulee muista kaupan muonista ihottumaa. Ja kelpaa myös siskoni erittäin nirsolle koiralle, oikein kerjää niitä kylässä käydessään.
- koirallinen
Meillä ovat syöneet bentoa alusta asti ja hyvin kelpaa. Tosin toinen syö nykyisin tuota 1st choicea hiivan takia. Bentossa on hyvin erilaisia vaihtoehtoja, meillä on välillä vaihdettu laatua, on myös kokeiltu sitä Happy Life-sarjaa, joka on halvempi ja kaikki on maistunut.
Yksi juttu vielä, miksi ainakin itse pidän bentosta on se, että siinähän käytetään ihmisravinnoksi kelpaavia aineita, ei siis inhota ihan niin paljoo, kun muksu tulee suu täynnä nappuloita koiran kipolta;) - mie
mitä niistä bentokronen ruoista syötät? miulla on tosi nirso koira ja olen kokeillut melkein niitä kaikkia. Seuraavaksi kokeilen sitä lammasriisiä jos se maistuis, on kuulemma monille nirsoille koirille mennyt hyvin. onko sinulla kokemuksia?
- koirallinen
mie kirjoitti:
mitä niistä bentokronen ruoista syötät? miulla on tosi nirso koira ja olen kokeillut melkein niitä kaikkia. Seuraavaksi kokeilen sitä lammasriisiä jos se maistuis, on kuulemma monille nirsoille koirille mennyt hyvin. onko sinulla kokemuksia?
on syöty maxi growth:ia, maxi regularia, mega regularia, performia ja happy life sarjasta activea ja sporttia ja muuten nyt on neidillä menossa medium regular, kun siinä sai lapselle teltan kaupanpäällisiksi;) Kysy jälleenmyyjältäsi 1st choicen vaihtoehtoja koirallesi, meillä toinen syö nyt sitä merkkiä (just se nirsompi) ja hyvin tuntuu maistuvan.
- Cockeri
Saako sitä Bento kronea jostain Helsingistä?
Terrieri.netistä en ala ostamaan,koska pitää maksaa postikulut.- koirallinen
bentokronen.fi sivuilta, sieltä löytyy kaikki jälleenmyyjät! Helsingistä varmasti löytyy useita.
- nasu
Itse valitsin Bentokronen koska yksikään koira ei ole joutunut kärsimään kun sitä ruokaa on kehitelty ja testattu.Bentokronen on antanut eettisyystakuun ruuistaan.Produced without cruelty.Monet koiran ja kissan ruuat testataan eläinkokein jotka eivät todellakaan ole eettisiä.Sillä on väliä mitä me sille pikku-mussukallemme syötämme.Sekä mussukan hyvinvoinnin että koe-eläinten kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949387Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki714873Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.444551Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82338Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411364
Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota501290Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441286Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641252Kannattaa toimia yleisesti ottaen
Ajoissa. Vaikka miten paljon haluan ja tunnen, olen löytänyt nyt elämääni jotain uutta ja se todennäköisesti edistyy, jo1691164