Näin tänää lapsenlapseni kuvan, ikävä...........
Rakkaus ei kuole
8
994
Vastaukset
- Anonyymi
❤ ihana rakkaudellinen avaus. Olen onnellinen puolestasi!
- Anonyymi
Rakkaus ei koskaan kuole lapsiin , ei niihinkän lapsiin vaikka ne olisi aikuisia ja oman edun tavoittelijoita. Niitäkin löytyy ja paljon.
- Anonyymi
Niin löytyy
- Anonyymi
Kiitos sinulle ja teille parille muulle vastaajalle jotka ymmärsivät ajatukseni. Ja enenkuin kukaan kysyy, suoraa yhteyttä en häneen saa..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle ja teille parille muulle vastaajalle jotka ymmärsivät ajatukseni. Ja enenkuin kukaan kysyy, suoraa yhteyttä en häneen saa..........
Ovatko siis omat lapsesi katkaisseet välinsä sinuun?
- Anonyymi
Minkähän ikäisiä ne sinun lapsesi ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti lähetetty toisen henkilön nimissä - oikeudetta
- Anonyymi
Yhteisöjayksinhuoltajuus on maailman kauhistuksia, hyppää pois hirrestä.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419