Näin tänää lapsenlapseni kuvan, ikävä...........
Rakkaus ei kuole
8
839
Vastaukset
- Anonyymi
❤ ihana rakkaudellinen avaus. Olen onnellinen puolestasi!
- Anonyymi
Rakkaus ei koskaan kuole lapsiin , ei niihinkän lapsiin vaikka ne olisi aikuisia ja oman edun tavoittelijoita. Niitäkin löytyy ja paljon.
- Anonyymi
Niin löytyy
- Anonyymi
Kiitos sinulle ja teille parille muulle vastaajalle jotka ymmärsivät ajatukseni. Ja enenkuin kukaan kysyy, suoraa yhteyttä en häneen saa..........
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos sinulle ja teille parille muulle vastaajalle jotka ymmärsivät ajatukseni. Ja enenkuin kukaan kysyy, suoraa yhteyttä en häneen saa..........
Ovatko siis omat lapsesi katkaisseet välinsä sinuun?
- Anonyymi
Minkähän ikäisiä ne sinun lapsesi ovat?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viesti lähetetty toisen henkilön nimissä - oikeudetta
- Anonyymi
Yhteisöjayksinhuoltajuus on maailman kauhistuksia, hyppää pois hirrestä.
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606484- 1003352
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252676- 212308
- 271861
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251600
- 491452
- 321448
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423