Siis mulla on mun tokat menkat ikinä ekat kesti 5pv niin auttakaa mitä teen kun huomenna tulossa kaveri perhe kylään ja tarkoitus mennä suihkuun saunaan ja poreammeeseen niiden kanssa saisinko menkat loppumaan ennen huomista suurin osa kenen kanssa menen saunaan yms lapsia niin en haluaisi laittaa tamponia kun se naru siitä roikkuu ja näkyy kuukautiset alkoivat siis tiistai yönä
Apua äkkiä!!!
4
109
Vastaukset
- Anonyymi
Suihkussa ja saunassa voi käydä ihan hyvin, vaikka onkin menkat.
Poreamme kannattaa jättää väliin. - Anonyymi
Vaikka sä menisit veteen niin ei ne kuukautiset lopu.Eli kun tuut suihkusta niin laitat kuukautissuojan jos et halua että veri valuu pitkin sisäreisiä.Suihkussa ja saunassa käyminen ei lopeta kuukautisvuotoa.
- Anonyymi
Niin kuin pari aiempaa jo sanoikin, suihkuun voi mennä, saunaan myös. Saunassa suosittelen istumaan erillisen pikkupyyhkeen päällä ellet halua että verta tulee laudeliinoille. Jos siis on runsas vuoto. Minulla ei esimerkiksi yleensä saunassa tule ollenkaan vaikka vähän runsaampi olisikin, mutta otan aina pienen pyyhkeen mukaaan jonka päällä istun. Kaiken varalta.
Poreamme kannattaa jättää väliin tai laittaa se tampooni. En usko että ne lapset sitä narua edes huomaavat, lapsilla menee joskus sen verran lujaa ja hauskaa on että eivät ne huomioi. Jos siis pieniä lapsia ovat. Aikuiset eivät ainakaan huomauta, tietäväthän he mikä se on. Jos joku lapsi ottaa asian jotenkin puheeksi, voit vain sanoa että se on tampooni. Isommat lapset eivät varmaan sano mitään. Ei kai siinä muutakaan.
Ei kannata koko hommaa jättää väliin kuukautisten takia. Ne ovat luonnollinen asia, ei tarvi hävetä edes toisen perheen seurassa :) - Anonyymi
Sama juttu toveri V! Jätin sinut kaveruussuhteista jo vuosia sitten. Psykiatri osaisi suoralta kädeltä sanoo, mistä tuo miehellä johtuu että hekumoit naisten kuukautisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384659Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2722376Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532247- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131642M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289