Miten mies saisi elarit

Anonyymi

pienemmiksi tai pois kokonaan, kun jotuu niitä makseleen ja se vaikuttaa minuunkin. Ei ole mitään ylimääräistä rahaa kun kaikki menee exälle, ja mies ressaaa siitä kun ei voi tarjota mulle asioita, lomia ja ostaa uusia vaatteita ym. Eikö miehen rahat kuulu meille eikä entiselle perheelle. Menisi akka töihin ja tienaisi lasten rahat ihan itse, ettei tarvi kinutameiltä.
Ei me rahassa kylvetä, vaikka pitäisi, meis on töissä ja ma emänöin hänen taloaan tai meidän, ei ole töitä mun alaa, ja ne on huonosti palkattu, ei viitsi. Miheelle kyl sanon et hain mutten saanu sitä duunii.
On kivampi olla kotona ja riittää kun yks käy duunissa.

4

330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuule suttura sinä voit mennä töihin , voit tehdä jotain muutakin, kun oman alan töitä , sitten voit matkustella ja ostaa merkkilaukkuja ja vaatteita, voit maksaa miehesikin matkan.
      Ei ole ukkosi parempaan vaihtanut olette molemmat akat , hänen ex ja sinä patalaiskoja loisia , yhteiskunnan syöpiä.

• Anonyymi

Mukulat sinne teille asumaan, niin elarit virtaavat sitten toisin päin. Ei se niin mutkikasta ole!

• Anonyymi

Otatte miehen lapset teille suun, niin saisit lapsilisiä enempi, kotihoidontukea, ja kaikkea kelasta. Uusi äiti on varmaan oiekutettu samoihin tukiin kun entinen äiti.
      Tai sit vaan miehen nimiin ja hän laittaa rahat sulle. En tiiä miten toimii, mie oon kans uusi äiti muttei eukko suotu mulle maksaan mitään, eikä miehelle vaik lapset on meillä kerran kahdess kuussa.
      Me maksetaan sille.

• Anonyymi

Niin lapsiahan on kiva tehdä poru tuleekin kun huomaa niistä joutuu maksaa ihan 18v. asti. jos opiskelee 18 vuotias voi itselle hakee elatusmaksua isältä ja äidiltä.Ei lopu siis 18vuotiaaseen se.Mutta asiaa.Sosiaalivirasto on johon menään hakee muutosta elatusmaksuihin tai kokonaan vapautusta niistä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle

Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku
      Maailman menoa
      41
      5119
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      101
      2078
    3. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      29
      1884
    4. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      114
      1841
    5. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      8
      1791
    6. Minkä lempinimen olet

antanut kaivatullesi?
      Ikävä
      111
      1720
    7. Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa

Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p
      Maailman menoa
      235
      1014
    8. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      45
      934
    9. Kumpi teki aloitteen?

🤗🤗🤗🤗
      Ikävä
      71
      931
    10. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      54
      873
    Aihe