pienemmiksi tai pois kokonaan, kun jotuu niitä makseleen ja se vaikuttaa minuunkin. Ei ole mitään ylimääräistä rahaa kun kaikki menee exälle, ja mies ressaaa siitä kun ei voi tarjota mulle asioita, lomia ja ostaa uusia vaatteita ym. Eikö miehen rahat kuulu meille eikä entiselle perheelle. Menisi akka töihin ja tienaisi lasten rahat ihan itse, ettei tarvi kinutameiltä.
Ei me rahassa kylvetä, vaikka pitäisi, meis on töissä ja ma emänöin hänen taloaan tai meidän, ei ole töitä mun alaa, ja ne on huonosti palkattu, ei viitsi. Miheelle kyl sanon et hain mutten saanu sitä duunii.
On kivampi olla kotona ja riittää kun yks käy duunissa.
Miten mies saisi elarit
4
340
Vastaukset
- Anonyymi
Kuule suttura sinä voit mennä töihin , voit tehdä jotain muutakin, kun oman alan töitä , sitten voit matkustella ja ostaa merkkilaukkuja ja vaatteita, voit maksaa miehesikin matkan.
Ei ole ukkosi parempaan vaihtanut olette molemmat akat , hänen ex ja sinä patalaiskoja loisia , yhteiskunnan syöpiä. - Anonyymi
Mukulat sinne teille asumaan, niin elarit virtaavat sitten toisin päin. Ei se niin mutkikasta ole!
- Anonyymi
Otatte miehen lapset teille suun, niin saisit lapsilisiä enempi, kotihoidontukea, ja kaikkea kelasta. Uusi äiti on varmaan oiekutettu samoihin tukiin kun entinen äiti.
Tai sit vaan miehen nimiin ja hän laittaa rahat sulle. En tiiä miten toimii, mie oon kans uusi äiti muttei eukko suotu mulle maksaan mitään, eikä miehelle vaik lapset on meillä kerran kahdess kuussa.
Me maksetaan sille. - Anonyymi
Niin lapsiahan on kiva tehdä poru tuleekin kun huomaa niistä joutuu maksaa ihan 18v. asti. jos opiskelee 18 vuotias voi itselle hakee elatusmaksua isältä ja äidiltä.Ei lopu siis 18vuotiaaseen se.Mutta asiaa.Sosiaalivirasto on johon menään hakee muutosta elatusmaksuihin tai kokonaan vapautusta niistä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986178KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602673Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072098Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071808- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068