Olen tilannut paketin ja valitsin sen toimituspaikaksi r-koskin, mutta se on saapunut jo matkahuoltoon kaupungissani niin pystyykö sen hakemaan jo sieltä lähetystunnuksella? Vai pitääkö minun odottaa että se viedään r -kioskiin?
Voiko matkahuollon paketin hakea suoraan sieltä?
5
3690
Vastaukset
- Anonyymi
no perkele saitko haettua
- Anonyymi
parempi hakea paketti sieltä mihin on pakettinsa tilannut. Seuraavan kerran kun tilaat paketin ja haluat hakea matkahuollosta niin sitten määrittelet noutopaikaksi matkahuollon paikallisen toimimipisteen. Logistiikkasysteemi ja prosessi ei toimi niin että vedetään välistä miten sattuu omien mielihalujensa mukaan.
- Anonyymi
Kiinnostais kuitenkin onko se mahdollista?
Vai odotellaanko kuten ennenkin, noin 5 päivää lisää.. - Anonyymi
Tämä kiinnostaisi itseäkin kun tuntuu monta päivää menevän 5km siirtoon.
- Anonyymi
Hyvä kysymys ja ois kiva saada vastaus vaikka Matkahuollolta itse.
Mun "lähetys on valmiina jatkamaan matkaa Matkahuollosta Vantaa" kello 19:48 ja seuraava viesti tuli 20:10 "lähetys on matkalla" ja tää tapahtu perjantaina.
Jostain luin ettei paketteja jaeta lauantaisin kuin isoissa kaupungeissa, joten haluaisin itse mennä hakemaan pakettini jo pois ettei tarvii odottaa maanantaihin sillä olisin tarvinnut paketin jo viikonloppuna. Pakettini on ollut matkalla jo yhteensä 10 päivää.
Ja matkahuollolle jos soittaa niin se on 2 euroo minuutti, sen rahan voisin laittaa bussi-lippuun ja mennä paikan päälle hakemaan pakettini.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185398
- 715138
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432831
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421852
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381703