Osti halvan tabletin juuri jouluksi, kun halvalla sai SAMSUNG GALAXY TAB A7 10.4 WIFI DARK GRA.
ONKO SITÄ viisasta päivittää, voiko päivitys hidastaa, nyt se on ainakin aivan riittävän nopea.
Käytän sitä turvallisessa ja vain sille jaetussa verkossa eikä siinä ole kuin hupi sähköposti jotta sai googlen.
Onko viisasta päivittää halpaa tablettia.
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Voihan sitä päivittää. Jos hidastus niin voi palauttaa tehdasasetukset. Ei noilla laitteilla jaksa kauan leikkiä.
- Anonyymi
Ei ole, ne on usein ärsyttävän hitaita!
- Anonyymi
Lenovo ThinkPad X12 Detachable -tabletti ja Ubuntulla.
n. 1500€ ja ei tarvi odotella.
- Anonyymi
Aina pitää päivittää
- Anonyymi
No eihän tuo ole edes halpa. Minulla joku outo merkki jota en ulkoa edes muista, android 6 (päivitetty 5-6ko se oli) siinä ja yhtä hidas kuin uutena (hinta alle 80). Käynnistyksen jälkeen pitää antaa olla 5 minuttia, jotta tarkastaa päivitykset, vaikka ne on mukamas estetty. Sitten voi käyttää kohtuu sujuvasti. Adult-videotkin pyörii ihan ok. Chrome poistettu ja FF tilalla.
Lähtökohtaisesti aina kannattaa päivittää. Yleensä nuo ovat vain tietoturvajuttuja. Itse versio harvoin muuttuu.
- Anonyymi
Aina koneet tabletit ja tietokoneet hidastuvat kun niitä päivittää.
Käytössä meillä on samanlaisia 5-6 v ikäisiä tietokoneita, kyllä päivittämättömät ovat varsinkin videoiden editoinnissa paljon nopeampia. < tuo ei ole mututuntumaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau697594Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens435144- 983625
- 442819
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat462409Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212333- 222228
- 342203
- 281891
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,191715