Korpiselkätalo pettymys

Anonyymi

Vuokrasimme Korpiselkätalon ja samassa paketissa oli ruuat, sauna ja palju. Palvelu oli hyvää, mutta Korpiselkätalo siivoton ja likainen. Kuin olisi ollut keskellä rakennustyömaata. Työvaatteita, kaikenmaailman poria ja koneita nurkat täynnä. Isossa salissa kylmää, pimeätä ja pölyistä. Retrokeittiö missä ruoka laitettiin näytti ”mielenkiintoiselta”. Mielenkiintoista Karjalaista ruokaa. Olisi kuppilat kuntoon paikallaan.

27

4603

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei, oliko isot juhlat teillä siellä ja ajankohta mikä paljon teitä oli. Ajattelin itse vuokrata kun mielestäni paikka on erittäin lämminhenkinen ja "erämaja". En siis itse sitä huomannut mitenkään työmaaksi ja palvelu on kyl lämminhenkistä.
      Isotalohan se on ja hinta edullinen, meitä juhlijoita olisi se n100. Tottakai saa huippua joka lähtöön jos hinta olisi isompi... Puhuivat siitä kodin omaisuudesta ja sanoivat että poistaa kaikki mitä toivomme.
      Ruuan kans meinasimme ottaa... kesä juhlat...

      Kiitos.

    • Anonyymi

      Miettisin kyllä tarkkaan Korpiselkätalo vuokrausta jos porukassa yhtään allergiasta kärsivää, eli tämän talon sisäilman pölylle ja vanhan talon "mummola hajulle". En tiedä mistä tarkkaan johtui oma kokemus, mutta itse sain jokatapauksessa astman tyylistä hengitysoireilua oltuani tässä talossa. Tutun mielestä tämän Korpiselkätalon visiitin jälkeen vaatteeni haisivat "vanhan mummon" hajulle ja kaikki vaatteet meni heti pesuun. Eli hengitysoireilevan kyllä suosittelen menemään ja olemaan Korpiselkätalossa ennen kuin varailee mitään tilaa häihin, juhliit tai muuhun tapahtumaan.

      • Anonyymi

        Voisiko tällaiset hengitysoireet johtua siitä että tämä Korpiselkätalo hotellitoiminta sakkasi ja kaikki sähkölaskut jäi maksamatta. Pohjois Karjalan Sähkö laittoi sähköt poikki pahimpaan pakkasaikaan talvella, hotelli meni konkurssiin ja seisoi kylmillään pari vuotta. Syntyi mittavat vesi ym vahingot. Voisiko tästä olla syntynyt home yms ongelmia?


      • Anonyymi

        Musta on komeat paikat Hoilolassa ja en ole nähnyt mitään "home" ja "mummolaa" ongelmia.
        Rakennusalan/ Metsätalous ihmisenä sanon sen ja vielä astaamittokkona. Kolme vuotta olen vuokrannut tiloja töiden puolestani kun siinä lähi ympäristössä pyörin ja kaikki mitä olen toivonut olen saanut. Pyykin pesusta lähtien pakettiini. Puhdas hirsitalo ilmaltaan.
        Siellä missä oli ollut vesivahingot, siellä oltiin tehty mittavat remontit nähdäkseni...
        Hyvä ja edukas paikka vuokrata vaikka pidemmäksi aikaa.

        - Mies Pohjanmaalta


    • Anonyymi

      Mahtava paikka keskellä erämaata. Suosittelen vaikka en ole itse muutamaan vuoteen siellä käynytkään.

    • Anonyymi

      Hei, me vuokrasimme nyt talvella ja pakettiimme kuului myös kaikki....
      Olimme noin 35 hengellä.
      Ruokaa oli paljon ja hyvää Pohjois-Karjalaista.
      Ja oli sitten edullinen katsoen sitä määrää.
      Riitti hyvin aamuksi.
      Oli hyvät isot saunat ja pukeutumistilat, todella isot keittiöt ja astiat yms. Kuuluivat.
      Karaokea laulettiin ja juhlittiin ilman mitään.
      Isäntäväki otti meidät vielä aikaisemmin yksi vuorokausi ilmainen jotta opetti miten se valtava määrä laitteita toimii!!!
      Suosittelemme käymään, vuokrasin vielä sen omiin syntymäpäiviin.
      En nähnyt yhtään mitään mitä täällä puhutaan.
      Tuntuu kuin olisi yksi ihminen joka tekee ilkeyttä yhdelle parhaimmista ison talon vuokraajalle.
      Onko hän kateellinen?
      Tai sitten on erehtynyt mökistä?

    • Anonyymi

      Aikas tunkkainen ilma tässä hirsi rakennuksessa. Taitaa olla vuosien pölyt pyyhkimättä hirsien pinnoilta. Paikka voisi toimia hyvin kirppiksenä kun on krääsää jo valmiiksi talo täynnä 90-luvulta. Omistajakin saisi muutaman euron myymällä tätä rojua pois jaloista pyörimästä. Varsinainen Hoilolan romu aitta.

    • Anonyymi

      No joo, olen pyörinyt Korpparilla parina vuotena ja itse olen allerginen ym. ja väitän, että sisäilma on hyvässä kunnossa. Paikka on edullinen ja maisemat mahtavat. Tiedän, että yksi ihminen haluaa pelkkää pahaa ja jauhaa täällä jaskanderia. Toivotan Siunausta hänelle elämään.

    • Anonyymi

      Muutama kesä sitten olin Korpiselkätalon viereisessä metsässä katselemassa lintuja ja pari nuorta poikaa oleili myös pälyillen ympäriinsä epämääräisesti lähtien pois kun huomasivat minut. Näyttivät siististi pukeutuneilta ja urheilullisilta nuorilta trendi vaatteissaan. Pojat menivät sisään Korpiselkätaloon. Kiinnostuin ja kävin kurkkaan millä asialla pojat metsässä. Ikäväkseni löysin kaksi veristä ruiskua yritettynä piilottaa kivenkoloon. Järkytys oli suuri että tämmöistä täälläkin korvessa nykyään.

    • Anonyymi

      Korpiselkätalo on loistopaikka. Olen saanut siellä niin hyvää palvelua, ettei paremmasta apuva. Myös talon ympäristö ja koko Hoilolan kylä on kerrassaan ihastuttava. Suosittelen Korpiselkätaloa kaikille. Se on vissisti hintansa väärti.

    • Anonyymi

      Ensinmäinen ja viimeinen kerta Korpiselkätalossa. Home tai muut itiöt teki hengityksestä tuskaa. Miksi tällainen paikka myy majoitusta? Saa myydä majoitusta.

    • Anonyymi

      On tämä kumma paikka kun haukutaan ilman että on yöpynyt :) Itselläni on kaikkia mahdollisia allergioita ja pahin home.
      Oon ollut useamman vuoden ja ei ole oireita.
      Pitää varmaan käydä testeissä onko se kadonnut...
      Jumalan siunausta ihmiselle joka toimii näin kamalalla tavalla upealle pariskunnalle joka paikkaa pitää koko rakkaudella.
      Loistava ruoka ja tarjoilu!
      Menestyksellisiä vuosia ja kohta nähdään taas Korpiselkätalo.

    • Anonyymi

      En tiedä homeesta en huomannut oireita mutta kun tuli kotiin kaikki vaatteet piti pestä haisivat kyllä todella.

    • Anonyymi

      Ilman muuta jos jokin asia vaivaa teitä, mitä te tänne huutelette!!!??!
      Oletteko ottaneet yhteyttä teidän ongelmista Korppariin!!!!!
      Elämä, aikamoista touhua!

      Pysykää kotona täydelliset huutajat :)

    • Anonyymi

      Korpiselkätalo on kyllä likainen paikka jos pitää omaa kotia tip top kunnossa. Valitettavasti homeen tuoksun saat kotiin tuliaisena. Onhan talon vuokra halpa, joten sopii pienen budjetin toimijalle. Halpa vuokra hinta tosin kertoo että paikka tosiaan likainen ja haiseva vanha talo, mummonmökki. Tämän kokenut kun oli rahallisesti tiukkaa, halvalla ei saa hyvää. Häät vietettiin talossa ja erohan siitäkin tuli. Korpiselkätalo häät.

      • Anonyymi

        Hei,
        Jos niin homeiselta tuntui ole ihmeessä yhteydessä niin tutkitaan asia ihan perinpohjaisesti 😀
        Milloin teidän häänne oli? Ja kuuluiko mitä teidän tarjoukseenne...
        Itse ilmoittaisin jos asia olisi näin.
        Ole ilman muuta meihin yhteydessä.
        Hinta on sen mukainen mitä asiakas itse haluaa.
        Hinta alkaen 1400,00€ viikonloppu ja ei siis sisällä mitään. Pyrimme että kaikilla olisi mahdollisuus tutustua upeisiin maisemiin ja omaan rauhaan.
        Mutta, se että häitä on täällä on ollut useita... Ei Korpiselkätalo tai muukaan yritys ole teidän eroonne syyllinen, suhde on kahden kauppa.
        Korpiselkätalo tarjoaa laidasta laitaan palvelua ja erimuodossa.
        Hyvää joulun odotusta ja tsemppiä elämän tiellesi.
        Toivomme että olosi helpottuu ettei tarvitse purkaa ja haukkua kaikkia...
        Tervetuloa kahveelle, upeaan hirsitaloon 😊


    • Anonyymi

      Kylläpäs Korpiselkätaloa moititaan. Mixi??? Olen itse ollut siellä pari kertaa ja aion ilman muuta mennä uudelleen heti kun siihen vain on sopiva tilaisuus. Korpiselkätalo on yliveto! Ei mitään moittimista. Kaikki toimii ja sujuu hyvin ja myös tarpeeksi siistiä on. Kyllä kelpaa.

    • Anonyymi

      Upea paikka tämä "haukuttu paikka".
      Saimme hyvät palvelut meidän ikäihmisille ja ole jatkola vuokranneet taas kesälle.
      Ja normaali hirren tuoksu siellä oli, mitä näitä huutelu katsoo, joku on pahasti kateellinen täällä.
      Mutta isot suositukset!

    • Anonyymi

      Hyvä paikka ajella ohi, mutta jos haluaa nähdä juoppojen draamaa kannattaa toki pysähtyä. Olen mökkeillyt lähellä jotenka tiedän mistä puhun.

    • Anonyymi

      Täällä sitä jaksetaan edelleen. Antakaa yrittäjien yrittää. Hyvä kun on rajaseudulla jotain eloa vielä jäljellä. Terveisiä vaan ulkomailta, ystävänne J.

    • Anonyymi

      Hyvä on Korpiselkätalo. Kaikki toimii. Kaikki hyvin. Kaunis paikka. Mukava käydä Hoilolassa. Hyvä on.

    • Anonyymi

      Tsa, tsa...
      Tuli juhlittua hyvään tahtiin serkusjuhlia ja karaokea laulettiin.
      Kiitos Korpiselkätalon henkilökunnalle hyvästä palvelusta.
      En ymmärrä mikä ongelma tällä haukkujalla on, onkohan edes käynyt 🤣
      Upea paikka hienossa paikassa ja hoilattiin Hoilolassa ja syötiin hyvin...
      Ja tsat saa!

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe