mikä ratkaisee naiset/miehet

Karju50

mikä naisessa ratkaisee, tissit, peppu vai aivot? onko muita vaihtoehtoja? Naiset voi vastata miehistä, lompakko, aivot vai heppi?

44

2230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taikanainen

positiiviset aivot...

• Rudi

ajatusten ja ulkoisten tekijöiden symmetria ratkaisee.

• terhakka

missä miehen aivot on.mitä korkeemmalla sen hyvempi.

• Jermu

Naisen pitää olla huoliteltu, reipas. Kauneus itsessään ei tietenkään ole pahasta, mutta en tuhlaa aikaani keskusteluun tyhmien naisten kanssa. Ne ovat rasittavia tilanteita, kun joku kikattaa tyhjää vieressä, vaikka hän näyttäisi Miss Modell of 2005:lta.
      Oikeastaan pidän enemmän aikuisten naisten seurasta. he ovat vain..No he ovat.
      Pete10v

• maron*

Pete 10vee aikoo sekaantua:D Sehän on rikos sen aikuisen naisen puolelta:D Voi Jermupeteä voi.

• Minä, Nainen

Voiko olla tyhmempää kysymystä?
      Vain vanha kunnon oikeistolainen sovinisti voi tänä päivänä kysyä moista!

Häpeä!

• Karju50

hassua, itseasiassa olen vasemmistolainen tasa-arvo aktivisti... :-DDDD ihan oikeasti. Voiko arvio mennä pahemmin pieleen :-DDD

Herää todellisuuteen!

• Minä, Nainen
        Karju50 kirjoitti:

hassua, itseasiassa olen vasemmistolainen tasa-arvo aktivisti... :-DDDD ihan oikeasti. Voiko arvio mennä pahemmin pieleen :-DDD

Herää todellisuuteen!

Et takuulla ole tosissasi. Jos olet, et voi olla muuta kuin nainen.

DDD itsellesi.

• Pirre*
        Karju50 kirjoitti:

Herää todellisuuteen!

nyt, tuo on sitä t o t i s t a aatteen paloa...

• Karju50
        Minä, Nainen kirjoitti:

Et takuulla ole tosissasi. Jos olet, et voi olla muuta kuin nainen.

DDD itsellesi.

mies ja kerron totta!

DDD takaisin, et kai itse ole mies? ihana virtuaalimaailma...

• Karju50
        Pirre* kirjoitti:

nyt, tuo on sitä t o t i s t a aatteen paloa...

aatteen palon aikaa muunmuuassa, olisko tää sitä... toivottavasti jää jäljelle muutakin kuin tuhkat.

• Minä, Nainen
        Karju50 kirjoitti:

mies ja kerron totta!

Minä en todellakaan ole mies!
        Miksi muka olisin?

Toisaalta, on tosi hienoa, että voimme olla asioista eri mieltä, huolimatta siitä, että sinä olet vasemmattoliittolainen, minä sosiaalidemokraatti.

Kuinka vaikutitkaan niin oikeistolaiselta...

No, ihminen on erehtyväinen.
        Kuten myös mies.

• DancingMatilda
        Karju50 kirjoitti:

mies ja kerron totta!

Olenko mies vai olenko nainen, Minä, Naínen.

Jos sinä olet todellakin mies, ota yhteyttä.
        Haluan keskustella kanssasi.

Úskallatko otaa riskin?

• Dansing Matilda*
        DancingMatilda kirjoitti:

Olenko mies vai olenko nainen, Minä, Naínen.

Jos sinä olet todellakin mies, ota yhteyttä.
        Haluan keskustella kanssasi.

Úskallatko otaa riskin?

Vielä kerran.
        Riittääkö rohkeus?
        Omaperäinen, rakkautta kaipaava nainen.

Tavallaan tavanomaínen....lopusta saat ottaa itse selvää.

Toivon, että otat.

• Karju50
        Dansing Matilda* kirjoitti:

Vielä kerran.
        Riittääkö rohkeus?
        Omaperäinen, rakkautta kaipaava nainen.

Tavallaan tavanomaínen....lopusta saat ottaa itse selvää.

Toivon, että otat.

kiitos ihanasta ehdotuksesta, rohkeus riittää, moraali taas kieltää. Olen onnellisesti varattu.

• clare1
        Karju50 kirjoitti:

kiitos ihanasta ehdotuksesta, rohkeus riittää, moraali taas kieltää. Olen onnellisesti varattu.

kymmenen pointsia!:)))

• nainen 48v

Miehessä ratkaisee intohimo. Miten se saa naisen tuntemaan itsenä NAISELTA. Kaikki ei osaa vaikka jopa neuvoo.

• maron*

osaakohan tuo karju muuta kuin karjua hihi....

• Karju50
        maron* kirjoitti:

osaakohan tuo karju muuta kuin karjua hihi....

jos olet kiltti ja tottelevainen voit mennä jonon päähän... :-DDD

• maron*
        Karju50 kirjoitti:

jos olet kiltti ja tottelevainen voit mennä jonon päähän... :-DDD

jonotusnumero? olenko numero 00? Vai onko joku tosiaan ennättänyt edelleni:DD

• Karju50
        maron* kirjoitti:

jonotusnumero? olenko numero 00? Vai onko joku tosiaan ennättänyt edelleni:DD

Miten voit edes epäillä asiaa tekstiäni ja syvällisiä ajatuksiani lukiessasi? Olen todella yllättynyt ettei syvä houkutteleva minuuteni suorastaan paista läpi... :-DDDDDDDD (tais olla liian paksua) *repäisee numeron 27/2005*

• maron*
        Karju50 kirjoitti:

Miten voit edes epäillä asiaa tekstiäni ja syvällisiä ajatuksiani lukiessasi? Olen todella yllättynyt ettei syvä houkutteleva minuuteni suorastaan paista läpi... :-DDDDDDDD (tais olla liian paksua) *repäisee numeron 27/2005*

Jopas nyt menin päästelemään sammakoita suustani - taisi mennä karjun ilta pilalle, kun epäilin tuota jonon pituutta ovesi takana:DD Onko sinulla oikein odotushuone, jossa voi mukavasti pehmeällä sohvalla odotellessaan siemailla talon tarjoamaa shampanjaa, ja katsella 70 tuuman telkkarista jotain reality sarjaa? Vaikka sitä mikäs se nimi nyt oli jossa se kaunis tumma nainen omistikin mulkun, ja kosija-raukat eivät sitä ollenkaan tienneet. Hirveä järkytys mies-poloisille kun asia selvisi:DD

• Karju50
        maron* kirjoitti:

Jopas nyt menin päästelemään sammakoita suustani - taisi mennä karjun ilta pilalle, kun epäilin tuota jonon pituutta ovesi takana:DD Onko sinulla oikein odotushuone, jossa voi mukavasti pehmeällä sohvalla odotellessaan siemailla talon tarjoamaa shampanjaa, ja katsella 70 tuuman telkkarista jotain reality sarjaa? Vaikka sitä mikäs se nimi nyt oli jossa se kaunis tumma nainen omistikin mulkun, ja kosija-raukat eivät sitä ollenkaan tienneet. Hirveä järkytys mies-poloisille kun asia selvisi:DD

onks sulla .... sellainen... :-O

Mun teksti oli liian paksua juu,,, ei oo jonoja. Mitäs sitä varatulla miehellä jonoja.

• maron*
        Karju50 kirjoitti:

onks sulla .... sellainen... :-O

Mun teksti oli liian paksua juu,,, ei oo jonoja. Mitäs sitä varatulla miehellä jonoja.

jos mulkkua tarkoitat niin eipä satu olemaan. Olen muuten vain mulkku:DD

• Karju50
        maron* kirjoitti:

jos mulkkua tarkoitat niin eipä satu olemaan. Olen muuten vain mulkku:DD

:-DDD wau... itsekriitikki on ihanaa :-DDDD

eihän tuo luonteenpiirre johdu puutteesta? vaan on synnynnäistä vai opittua kenties? tai teeskentelyä?? virtuaalimulkkumaisuus

• Pirre*

lompakko.., mitä hittoa tekee köyhä aivoilla ja he....jaa no niin, tietysti hyvässä lykyssä paksun lompakon..

• n52

voivani lisätä keskusteluun jotakin...
      Jospa....
      Hyvää Vappua...=)

• yopollo

Aivot ratkaisevat. Siksi ilman naisseuraa. ;-)))

• Pirre*

pöllö olet..pam.. nyt höyhenes pölähti, etkä ou rauhotettu!

• Pirre* kirjoitti:

kovilla vai suolapanoksella.

Et sitten paljon varotellu,heti vaan osuma,oot kyllä aika ankaralla päällä.

Käet pystyssä tässä oon,elä vaan jysäytä.

• Pirre*
        emw34 kirjoitti:

kovilla vai suolapanoksella.

Et sitten paljon varotellu,heti vaan osuma,oot kyllä aika ankaralla päällä.

Käet pystyssä tässä oon,elä vaan jysäytä.

suolapaukulla.. sinuu en osottele kun et ole "nimitelly", edes naurussasuin meitä naisia aivottomisksi, laske vuan ne käet alas.. eiku kätesi..:))

• Pirre* kirjoitti:

suolapaukulla.. sinuu en osottele kun et ole "nimitelly", edes naurussasuin meitä naisia aivottomisksi, laske vuan ne käet alas.. eiku kätesi..:))

kakskyt minuuttia kädet ylhäällä tuntui ikuisuudelta.Kiitos luvasta niiden laskemiseen.

Varoiks yritin anella armoa karjalankielellä,kun oli niin vakavasta asiasta kyse.

• Pirre*
        emw34 kirjoitti:

kakskyt minuuttia kädet ylhäällä tuntui ikuisuudelta.Kiitos luvasta niiden laskemiseen.

Varoiks yritin anella armoa karjalankielellä,kun oli niin vakavasta asiasta kyse.

sitä Karjalankielen intensiivi opetusta on ihan omasta takkoo :))..oletko muuten huomannut, että missä olosuhteissa vaimon kieli muuttuu karjalan "kieleks", vai muuttuuko millonkkaa ?

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

nyt en satu alkuunkaan pitämään tippaleivistä :-))

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

nyt en satu alkuunkaan pitämään tippaleivistä :-))

anttaa toiselle omasttaan..siitähän tulis jo sitten keskiverto..

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

anttaa toiselle omasttaan..siitähän tulis jo sitten keskiverto..

tarviit niitä kun putkiaivoinen nimismies tulee sua kuulustelemaan rauhoitetun linnun ammuskelusta ;-))

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

tarviit niitä kun putkiaivoinen nimismies tulee sua kuulustelemaan rauhoitetun linnun ammuskelusta ;-))

karisti niitä pöllön pöyhkeitä höyhennii vain vähemmäks, putkiaivolla mittää sanomista siinä.:)

• yopollo
        Pirre* kirjoitti:

karisti niitä pöllön pöyhkeitä höyhennii vain vähemmäks, putkiaivolla mittää sanomista siinä.:)

ennenkään liikoja ollut, eilenkin kynittiin kokonaan, hyvä ettei pataan laitettu.

• Pirre*
        yopollo kirjoitti:

ennenkään liikoja ollut, eilenkin kynittiin kokonaan, hyvä ettei pataan laitettu.

härkkeet..nyt nakuna pöyhkeilet viissas..ne reipanit piässä tietysti.

• Angiina

Rehellisesti sanoen en ymmärrä kysymystä. Toki ymmärrän, mitä kysyt. En vain ymmärrä, mistä kysymyksessä oikein on kysymys. Sillä eihän kukaan meistä ole erillisten osiensa summa. En minä ainakaan tyhjene tisseihini tai takapuoleeni tai aivoihini tai edes kaikkiin niihin yhteensä. Olen jakamaton kokonaisuus, jota ei voi palastella. Paketti, jossa tissien, takapuolen ja aivojen kylkiäisinä joutuu tekemisiin lukemattomien muitten ominaisuuksieni kanssa, jotka puolestaan vaikuttavat siihen, minkälaisessa valossa tissini, takapuoleni ja aivoni näyttäytyvät. Niinpä, vaikka minun tissini eivät täyttäisikään kauneusihannetta tahi aivoni eivät toimisi kuin Einsteinilla; niin jonkun mielestä ne saattavat kuitenkin olla parhaat mahdolliset ajateltavissa olevat.

• Karju50

niinpä se pitäisi olla mutta ei aina ole. Toinen asia kompensoi tietty toista, mutta moni on vain kiinnostunut siitä, mitä olet yhdeltä puoleltasi. Eivätpä ne jutut sitten kestäkään... :-(((

Kertakäyttökulttuuri ihmissuhteisiin, siihenhän me olemme menossa. Haluamme nopeasti ihmisuhde "pikaruokaa" joka on yhtä terveellistä ja hyvää kuin McDonalds...
        Big Mac, ranskalaiset ja Cola, hyvää pikaruokaa, mutta siihen kyllästyy ja se pilaa terveyden. Kuka on enää kiinnostunut jostain muusta, mainonta kertoo mitä meidän kuuluu olla.
        Onneksi kysymys on vielä marginaaliryhmistä, kait.

• clare1

kauniin ja tyylikkäästi paketoidun paketin kiinnostavuudesta.
        Kuka lähtisi purkamaan rumaa , huonosti käärittyä pakettia, jos vaihtoehtona olisi koristeellinen, herkulliselta näyttävä.
        Liian hätäiset "paketin" valinnat tuottavat kuitenkin usein pitemmän päällä karvaan pettymyksen ja paketin avaaja joutuu huomaamaan :"Silkoa vallan sisältä."
        Tämä kertakäyttökulttuuri vaan innostaa tarttumaan kiinni lähimpään, houkuttelevimpaan,sekä usein halvempaankin tuotteeseen.

• unelmoi

Musta tuntuu.

• Ansku

ratkaisee, yleensä jos omaa aivot osaa käyttää heppiä ja lompakkokin pysyy kondiksessa.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      412
      9096
    2. Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa

Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.
      Maailman menoa
      188
      3692
    3. Kuka pistetty kylmäksi

Ketähän joutunu puukkohipan uhriksi? Tietääkö kukkaan?
      Kajaani
      20
      2163
    4. Mietin että

Onko tarinallamme vielä luvussa tilaa kohtaamiselle vai jääkö se tähän.
      Ikävä
      86
      1357
    5. Postilaatikoista

Tuntuu kaikki tietävän tekijän/tekijät, mutta miksi nimiä ei julkaista???
      Kihniö
      27
      1125
    6. Sylikkäin.

Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta
      Ikävä
      66
      1112
    7. Oletko samaa mieltä

Että on parempi olla erillään?
      Ikävä
      75
      1100
    8. Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!

"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss
      Maailman menoa
      79
      1095
    9. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      106
      1046
    10. Nainen arvaa kuka

En ikävä kyllä elä enää pitkään
      Ikävä
      55