Kuvaan videoita älypuhelimella ja minulla on ulkoisena mikrofonina Rode VideoMic Pro , jonka 3,5 mm liittimen saan adabterilla liitettyä puhelimeen. Mikrofoni toimii tavallisena mikrofonina, mutta sen elektroniikka ei toimi. Onko jotain keinoa, millä sen saisi toimimaan? Miten puhelin eroaa tässä suhteessa tietokoneeseen, jossa mikrofoni toimii täydellisesti?
Äänitys videoon
8
1484
Vastaukset
- Anonyymi
Tietokoneessa oleva ohjelmisto ilmeisesti tukee mikrofonin ominaisuuksia, mutta kännykässä sellaista sovellusta ei ole.
- Anonyymi
Tarvitset vielä Roden TRS to TRRS adapterin väliin.
- Anonyymi
iPhonessa mukana oleva iMovie ei tue ulkoista mikkiä. Eli jos kuvaat iPhonella, tarvitset ulkoista mikrofonia tukevan ohjelman. Itse käytän FiLMiC Pro’a.
- Anonyymi
Apple julkaisi vihdoin kunnollisen videokuvaus apin: FinalCutCamera. Se tukee myös ulkoisia mikkejä. FiLMiC Pro on muuttunut maksulliseksi, joten sen käyttäjät ovat siirtyneet osin käyttämään Applen omaa appia ja osin ilmaista BlackmagicCam’ia.
- Anonyymi
Minun kännykässä on omituisesti toteutettu USB-C liitin. Siihen voi kytkeä pistokkeen väärinpäin eli, jos pistoke on väärinpäin, mikrofoni ei toimi oikein.
- Anonyymi
Oho? USB-C tökkelin juju pitäisi olla juuri siinä, että ei tarvitse pähkäillä kuinka päin sen liittää.
- Anonyymi
Mikä puhelin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä puhelin?
Huawei Mate 20 Pro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1424263
Milloin nainen saan sinut?
Kanssani eroottisiin hetkiin? Tiedät ja tunnet kovan haluni, hellyyden myös. Onko vastauksesi edelleen, että en tiedä, e222395Haluan että tiedät tämän
Jos luet täällä. En ole sinulle vihainen, vaikka asiat menivät niinkuin menivät. Ajattelin, että et tykkää minusta, jonk971989Trump syyttää sodasta Ukrainaa.
Vieläkö persut jaksavat naureskella sille kun väitetään Putinin ja Trumpin olevan parhaita kavereita? https://yle.fi/a/3911615- 371475
Johanna Turja, Putinin agentti Alavudelta
Johanna Turja: Ukraina on osa Venäjää https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/a4d2ab92-3cc7-41bc-9630-0b48f898e263301456Pride saapuu Iisalmeen
Miksi tällaista tapahtumaa pitää käsitellä kaupungin hallituksessa? Ihan sama kun pistäisi pystyyn umpikännimarssin ja k1771442- 2501295
- 781174
- 2781162