Keho ei kestä alkoholia

Anonyymi

Jostain syystä joka ikinen kerta kun juon alkoholia oksennan. Eikä ongelma ole vielä siinä vaan ehdin yleensä juoda yhden tai kaksi lonkeroa ja sen jälkeen lerva lentää. Olen tosin aika nuori ja tiedän, että keho ei välttämättä ole vielä tottunut alkoholiin, mutta olen juonut jo aika useasti eikä asia helpotu yhtään. Minusta tuntuu, että kaikki muut ikäiseni pystyvät juomaan vaikka kuinka paljon eikä oksenna, mutta minä pystyn aina juomaan suurinpiirtein 2 lonkeroa ja sitten täytyy lopettaa sillä oksennus tulee. Enkä edes päihtyä niistä lonkeroista ikinä mutta oksennus tulee aina. Haluaisin vaan olla normaali ja saada sen kivan nousuhumalan ilman lervaamista. Tämä ei voi myöskään johtua siitä, etten syö ennen juomista koska syön aina tosi hyvin ja juon vettä myös paljon. Osaisiko joku kertoa mistä tämä johtuu tai onko jollain samanlaisia kokemuksia?

8

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jätä koko myrkky.

    • Anonyymi

      Alkoholi on petollista. Nousuhumalan viehätyksestä irti pääseminen voi viedä 20 - 30 vuotta. Kaikilla läheskään se ei onnistu koskaan.

    • Anonyymi

      Alkoholi ei sovi kenellekään ja on ihan yleistä, että monet ihmiset on alkoholille vieläpä erityisen intorelansseja/allergioita. Samalla tapaa kuin monelle muillekin elintarvikkeille ollaan.
      Jos haluat kuolla niin jatka vain juomista, mutat ei maito allergikotkaan riskeeraa ja juo maitoa kuin rulettina, että milloin tulee otettua tappava annos.
      En tajua miksi alkoholin suhteen pitäisi?

    • Yritän pyrkiä tähän tilaan, olisi kätevää maksakirroosin runteleman maksan kanssa dokata ja tulla vain parista oluesta, eikä parista kymmenestä, humalaan.

      • Anonyymi

        nimenomaan olisi edes kiva tulla humalaan mutta kun ei edes sitä vain oksennus, ei pientäkään humalatilaa tule tuosta muutamasta. En tiedä mikä minussa on vikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        nimenomaan olisi edes kiva tulla humalaan mutta kun ei edes sitä vain oksennus, ei pientäkään humalatilaa tule tuosta muutamasta. En tiedä mikä minussa on vikana.

        Olet ihan normaali. Humala meinaa MYRKYTYSTILAA, oksentaminen meinaa vielä pahempaa myrkytystilaa ja sinun oman kehosi yrittää pitää sinut elossa. Useat ihmiset käy välillä oksentamassa ja juo vain lisää alkoholia, oikeasti humalan hakeminen on todella ällöttävää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihan normaali. Humala meinaa MYRKYTYSTILAA, oksentaminen meinaa vielä pahempaa myrkytystilaa ja sinun oman kehosi yrittää pitää sinut elossa. Useat ihmiset käy välillä oksentamassa ja juo vain lisää alkoholia, oikeasti humalan hakeminen on todella ällöttävää.

        En tiedä tuosta oksentelemisesta, mutta humalatila tuo hetken rauhan.


    • Anonyymi

      mulla ihan sama. just viikonloppuna bileissä kerkesin yhen lonkeron juomaan ja tuli jo niin huono olo, että piti lopettaa. sama uutena vuotena, join pari blissattua drinkkiä ja oksennusha siitä tuli. kaverit saa aina sellatteen kivan humalan aikaan ja mua ärsyttää ku en pysty samaan. eikä kukaan ikinä auta ku aina vaan sanotaan että lopeta juominen. tiedän kyllä itse että se on myrkyllistä, mutta edes sellainen pieni humala tila olisi kiva, kun kaveritkin saavat sellaisen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2048
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      233
      1800
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1403
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      102
      1085
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      940
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      811
    Aihe