Nuorena harrastin kaikenlaista. Näpertelin, askartelin ja liikuin luonnossa. Pelattiin ikätovereiden kanssa joukkuepelejä.
Sitten hommattiin tietokone.
Se oli virhe. Sen jälkeen olen vain näpytellyt niitä. Viimeinen sinetti oli internet, joka ulkoisti ajattelun lopullisesti.
Olen melkein sitä mieltä, että tietokoneet pitää räjäyttää, koska ne uuvuttavat ihmisen. Uudenvuoden lupauksena ajattelin lopettaa tietokoneen käyttämisen arkipäivinä.
Olen käyttänyt tietokoneita 40 vuotta, ja vain tyhmentynyt
14
119
Vastaukset
- Anonyymi
Totta joka sana. Itsekin aloin löytää vain huonoja puolia itsestäni heti tietokoneen oston jälkeen. On täysin epänormaalia "keskustella" kirjaimilla toisten ihmisten kanssa. Jää kaikki kasvojen ilmeet, sanojen painonnat ja ylipäätään koko inhimillisyys pois. Ei ihmistä ole luotu kommunikoimaan kirjaimilla ja muilla fonteilla, koska tunteet jäävät silloin pois ja ihminen jos kuka, on tunne-eläin.
Joo tietokone on se syy, ei se, että lähes kuusikymppisenä olet erilainen kuin teininä.
- Anonyymi
Persu ja homo, outo yhdistelmä!
- Anonyymi
Itse tein päätöksen etten älypuhelinta hanki kun kylillä katselee ympärillensä niin kaikki vain räpläävät niitä joka paikassa , en ymmärrä miksi tiirata pientä ruutua , näkö ongelmia varmasti tulee vanhemmiten ja liikuntakin vähenee .
- Anonyymi
Kotikoneen tarkoitushan on tehdä käyttäjistä kuuliaisia zombeja. Kaikki työt, jotka virkailijat ennen teki palveluna teetetään nyt internet orjilla.
- Anonyymi
Vai seniilejä paappoja!
- Anonyymi
Ihmisen elinkaaren huippu osuu siihen n. 25 ikävuoden paikkeille, sen jälkeen kaikki on pelkkää alamäkeä. Toki jatkuva liiallinen tietokoneiden yms. räpläily voi etenkin fyysistä rapautumista jouduttaa, joka taas heijastuu henkiselle puolelle...
- Anonyymi
Ja linuksin raplaaminen johtaa aivoleikkaukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Windows vie potenssin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ja linuksin raplaaminen johtaa aivoleikkaukseen"
Siihen näkemykseen on helppo yhtyä. Riittää vain kun vilkaisee ylläolevia lyhyitä viestejä tuolla muiden viestien väleissä.
- Anonyymi
Pil Keits kertoi minulle, että Windows 3.11. oli paras käyttos koskaan :=0
- Anonyymi
Käyttis siis.
- Anonyymi
Pääsi sillä nettiin ensimmäisenä Windowsina.
- Anonyymi
Myös hyviä puolia tietokoneista.
Me eläkeläiset, monet rullatuoleissa jne.. aivotoiminta on kivaa kun voi pelata pelejä jotka vaatii ratkaisuja. Ei rappeudu jos ei ole mitään pähkinää purtavaksi.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303521Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91578Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241275Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.132889- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66854Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98819