Olisiko Suomi24-palstan aika tehdä tälle viestien sisällölle jotain?
Keskustelupalsta?
10
1322
Vastaukset
- Anonyymi
Laukaa onkin täysi vitsi 😂 🤣
Niin. taitaa olla niin että asiattomat viestit pitää eka ilmiantaa
- Anonyymi
Uuraisten kommunistit ovat vallanneet tämän keskustelun.
- Anonyymi
Ensimmäisenä laukaa pitää blokata koko suomi24 yhteisöstä, tämä juorupalstan takia mieheni hirtti itsensä. Lapset tulivat koulusta ja näkivät, kene on vastuu..
- Anonyymi
Älä naurata ei taida sullakaan olla kaikki palikat koossa.
Laukaassa riittää muumeja pilvin pimein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata ei taida sullakaan olla kaikki palikat koossa.
Laukaassa riittää muumeja pilvin pimeinhomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
homo
Osui ja upposi piilopuppelin hermoon
- Anonyymi
Hyvä että hirtti. Oikeus toteutui
T: Hirvi-Reijo 25cm
- Anonyymi
Täällähän on oikein hyviä ja asiallisia keskusteluja mielenkiintoisista asioista, vieläkö Laukaassa vaikuttaa koira-antero? Astutti itseään.
- Anonyymi
Koira-Antero, kertokaa lisää, selkeesti ainesta kaupungin valtuustoon..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat331421Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691125- 104994
41000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.43993- 68815
Kerro minulle
Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö56779Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai117775- 42766
- 29675
Rakkaalle J miehelle.
Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.55625