Olisiko Suomi24-palstan aika tehdä tälle viestien sisällölle jotain?
Keskustelupalsta?
10
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Laukaa onkin täysi vitsi 😂 🤣
Niin. taitaa olla niin että asiattomat viestit pitää eka ilmiantaa
- Anonyymi
Uuraisten kommunistit ovat vallanneet tämän keskustelun.
- Anonyymi
Ensimmäisenä laukaa pitää blokata koko suomi24 yhteisöstä, tämä juorupalstan takia mieheni hirtti itsensä. Lapset tulivat koulusta ja näkivät, kene on vastuu..
- Anonyymi
Älä naurata ei taida sullakaan olla kaikki palikat koossa.
Laukaassa riittää muumeja pilvin pimein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä naurata ei taida sullakaan olla kaikki palikat koossa.
Laukaassa riittää muumeja pilvin pimeinhomo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
homo
Osui ja upposi piilopuppelin hermoon
- Anonyymi
Hyvä että hirtti. Oikeus toteutui
T: Hirvi-Reijo 25cm
- Anonyymi
Täällähän on oikein hyviä ja asiallisia keskusteluja mielenkiintoisista asioista, vieläkö Laukaassa vaikuttaa koira-antero? Astutti itseään.
- Anonyymi
Koira-Antero, kertokaa lisää, selkeesti ainesta kaupungin valtuustoon..
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802898Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka482284Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051654Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181- 551179