Sähköposti ei lähde sitten millään

Anonyymi

Viestin lähettämisessä osoitteeseen asiakaspalvelu.liittymä[email protected] ilmeni häiriö. Lisätietoja saat etäpalvelimen järjestelmänvalvojalta.

Yrittänyt n 3 vkoa muutaman kerran?

13

778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kannattaa ottaa Gmail käyttöön niin lähtee moiset ongelmat..

      • Anonyymi

        Samaa mieltä ja elisan liittymät pois.


      • Anonyymi

        Mene sinä vapunen muualle tyrkyttämästä noita gmailejas! Aloittajalla on varmasti jokin virhe vastaanottajan sp-osoitteessa eikä vika ole elisan liittymässä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä ja elisan liittymät pois.

        Elisan liittymässä ei ole vikaa, vaan vika on tuossa sp-osoitteessa johon aloittaja yrittää lähettää postia! Siis EI Ä-KIRJAIMIA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elisan liittymässä ei ole vikaa, vaan vika on tuossa sp-osoitteessa johon aloittaja yrittää lähettää postia! Siis EI Ä-KIRJAIMIA!

        Elisan sähköpostissa on ollut jo yli 15 vuotta paljon vikaa:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene sinä vapunen muualle tyrkyttämästä noita gmailejas! Aloittajalla on varmasti jokin virhe vastaanottajan sp-osoitteessa eikä vika ole elisan liittymässä!

        Series 60 (lyh. S60) oli matkapuhelinten käyttöliittymä ja sovellusalusta. Sen on kehittänyt Nokia, joka lisensoi sitä myös muille matkapuhelinvalmistajille. S60 on rakennettu Symbian -käyttöjärjestelmän päälle.

        S60:n nimi oli ennen Nokian yleisen käyttöliittymäkäytännön mukaisesti Series 60, mutta marraskuussa 2005 virallinen nimi lyhennettiin muotoon S60. Myös uusi logo julkistettiin samalla. Vuoden 2008 lopulla Symbian oli älypuhelinten suosituin käyttöjärjestelmä 47 prosentin markkinaosuudella.[1]

        Sisällysluettelo
        Versiot Muokkaa
        S60:stä on monia eri versioita. Uusin versio on 5th Edition, jossa on tuki kosketusnäytöille ja suuremmille näyttötarkkuuksille.

        S60 2nd Edition

        S60 2nd Edition julkistettiin vuonna 2003 ja oli


    • Anonyymi

      Oletko varma että sähköpostiosoite on oikein? Harvemmin olen nähnyt ä-kirjainta sähköpostiosoitteessa vaikka kyllä kai sen pitäisi toimia.

      • Anonyymi

        Osoite on todennäköisesti väärä, mutta olen nähnyt sellaisiakin palveluntarjoajia, jotka hyväksyy ääkkösetkin, mutta niiden pitää kuulua osoitteeseen, eikä olla kirjoitusvirheitä.
        Ääri harvinaisia ja en tiedä onko ominaisuudesta luovuttu.


    • Anonyymi

      Tuossa vastaajan osoitteessa on SATAVARMASTI jokin virhe! Ensinnäkin ei ääkkösiä ole netti- ja sp-osoitteissa ja toisekseen tuo osoite muutenkaan tuskin oikea!
      Jos tuo osoite olisikin muuten oikein niin kokeile edes korvata ä-kirjain a-kirjaimella!

      • Anonyymi

        Oho, typokorjaus: siis ei vastaajan vaan vastaanottajan!


      • Anonyymi

        Ja höpöhöpö vika on lähettäjän postissa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja höpöhöpö vika on lähettäjän postissa!

        Eihän siinä edes sanota mikä on lähettäjän posti. Haluaa lähettää Elisan asiakaspalveluun, mutta ei se tarkoita että lähettäjällä itsellään Elisan sähköposti.


    • Anonyymi

      Soita elisalle tai käytä elisan nettipalvelua omaelisa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4157
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4006
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3622
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      63
      2958
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2508
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2508
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2396
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2235
    Aihe