Viestin lähettämisessä osoitteeseen asiakaspalvelu.liittymä[email protected] ilmeni häiriö. Lisätietoja saat etäpalvelimen järjestelmänvalvojalta.
Yrittänyt n 3 vkoa muutaman kerran?
Sähköposti ei lähde sitten millään
13
801
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa ottaa Gmail käyttöön niin lähtee moiset ongelmat..
- Anonyymi
Samaa mieltä ja elisan liittymät pois.
- Anonyymi
Mene sinä vapunen muualle tyrkyttämästä noita gmailejas! Aloittajalla on varmasti jokin virhe vastaanottajan sp-osoitteessa eikä vika ole elisan liittymässä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä ja elisan liittymät pois.
Elisan liittymässä ei ole vikaa, vaan vika on tuossa sp-osoitteessa johon aloittaja yrittää lähettää postia! Siis EI Ä-KIRJAIMIA!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elisan liittymässä ei ole vikaa, vaan vika on tuossa sp-osoitteessa johon aloittaja yrittää lähettää postia! Siis EI Ä-KIRJAIMIA!
Elisan sähköpostissa on ollut jo yli 15 vuotta paljon vikaa:D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mene sinä vapunen muualle tyrkyttämästä noita gmailejas! Aloittajalla on varmasti jokin virhe vastaanottajan sp-osoitteessa eikä vika ole elisan liittymässä!
Series 60 (lyh. S60) oli matkapuhelinten käyttöliittymä ja sovellusalusta. Sen on kehittänyt Nokia, joka lisensoi sitä myös muille matkapuhelinvalmistajille. S60 on rakennettu Symbian -käyttöjärjestelmän päälle.
S60:n nimi oli ennen Nokian yleisen käyttöliittymäkäytännön mukaisesti Series 60, mutta marraskuussa 2005 virallinen nimi lyhennettiin muotoon S60. Myös uusi logo julkistettiin samalla. Vuoden 2008 lopulla Symbian oli älypuhelinten suosituin käyttöjärjestelmä 47 prosentin markkinaosuudella.[1]
Sisällysluettelo
Versiot Muokkaa
S60:stä on monia eri versioita. Uusin versio on 5th Edition, jossa on tuki kosketusnäytöille ja suuremmille näyttötarkkuuksille.
S60 2nd Edition
S60 2nd Edition julkistettiin vuonna 2003 ja oli
- Anonyymi
Oletko varma että sähköpostiosoite on oikein? Harvemmin olen nähnyt ä-kirjainta sähköpostiosoitteessa vaikka kyllä kai sen pitäisi toimia.
- Anonyymi
Osoite on todennäköisesti väärä, mutta olen nähnyt sellaisiakin palveluntarjoajia, jotka hyväksyy ääkkösetkin, mutta niiden pitää kuulua osoitteeseen, eikä olla kirjoitusvirheitä.
Ääri harvinaisia ja en tiedä onko ominaisuudesta luovuttu.
- Anonyymi
Tuossa vastaajan osoitteessa on SATAVARMASTI jokin virhe! Ensinnäkin ei ääkkösiä ole netti- ja sp-osoitteissa ja toisekseen tuo osoite muutenkaan tuskin oikea!
Jos tuo osoite olisikin muuten oikein niin kokeile edes korvata ä-kirjain a-kirjaimella!- Anonyymi
Oho, typokorjaus: siis ei vastaajan vaan vastaanottajan!
- Anonyymi
Ja höpöhöpö vika on lähettäjän postissa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja höpöhöpö vika on lähettäjän postissa!
Eihän siinä edes sanota mikä on lähettäjän posti. Haluaa lähettää Elisan asiakaspalveluun, mutta ei se tarkoita että lähettäjällä itsellään Elisan sähköposti.
- Anonyymi
Soita elisalle tai käytä elisan nettipalvelua omaelisa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005