Lusikka testit vuonna 2022 ?

Anonyymi

Moi!


Ope kertoi, että terkkarilta oli tullut viesti;

Kaikki peruskoululaiset menee tänä vuonna koulussa lusikkatestiin. Aika ilmoitetaan myöhemmin.

Millainen se lusikkatesti oikein on? Onko tyttöjen ja poikien testit erilaiset?

15

1298

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mistä tuo urbaanilegenda saa aina tulta alleen? Mitään tuollaista testiä ei ole edes olemassa.

      • No kyllä on. Miksi trollaat?


      • Anonyymi
        AIDZ kirjoitti:

        No kyllä on. Miksi trollaat?

        Ei ollut mitään trollausta. Ei ainakaan silloin, kun olen itse ollut peruskoulussa, niin säkkejä mihinkään lusikkaan otettu.


    • No siis kaikki peruskoululaiset (ilmeisesti vain pojat?) joutuvat tuohon perus terkkari testiin. Sen yhteydessä tuo lusikka testi jossa laitetaan kives "lusikkaan" ja katotaan koko ja liikkuvuus. En tiedä miksi kuulutettiin erikseen, ei ole iso juttu. En tiedä onko tytöillä tai minkä lainen vastaava.

    • Anonyymi

      Meillä ei varsinaista lusikkatestiä ole muistaakseni ollut,mutta kun yläaste alko ja tais olla myös vitosel terveystarkastukses penis mitattiin silmämääräsesti ja kivekset terveydenhoitaja otti kädelleen ja sillee katso sen et ne o oikeen muotoset ja sit oli joku esarin liikuttamistesti.




      Yläasteelta kesällä pois pääsevä

    • Anonyymi

      Meidän koulussa 80-luvulla oli myös lusikkatesti mutta minun kohdallani se ei hevin onnistunut. Olen näet savottamiehen jälkipolvea ja perinyt isoisopaappani isot savottamiehen pallit. Joutuivat hakemaan koulun keskuskeittiöltä suurtalouskäyttöön tehdyn soppakauhan ja vasta siihen saivat kepekseni sovitettua. Aikansa ihmeteltyään totesivat että ovat kunnossa mutta koko ei ole tavallinen. Siihen ihmettelyyn se sitten jäikin kunnes seuraavan kerran armeijan kutsunnoissa niitä taas ihmeteltiin. Sain lopulta vapautuksen intistä koska isot pallini olisivat olleet alati vaarassa vahingoittua erilaisissa intin harjoitustilanteissa eivätkä halunneet ottaa sitä riskiä että joutuisivat maksamaan korvauksia.

    • Anonyymi

      Meillä oli se ainakin ja siis kävi nii et menin terkkarille se sano mulle et pitää ottaa housut pois ja otin sit se laitto jää kylmän lusikan kiveksille ja kysy et miltä tuntuu mut siis lusikka testi on kamala

    • Anonyymi

      Toi lusikkatesti on jo aikansa elänyt pilajuttu. Kuka ihmeessä aina jaksaa sitä jakaa täällä. EI enää siihen kukaan usko. Jättäkä jo unholaan.

      • Anonyymi

        Täällä vain vakio pappa(/papat) haluaa tällä aloituksella lapsilta tarinoita elimistään. Siksi tätä juttua täällä pyöritellään. Niillä on tietyt teemat mistä tykkäävät. Siksi tätä on katsottukkin niin usein verrattuna muihin uusiin juttuihin. Jos ei tunnista heti aloituksesta niin tunnistaa noista kyyläyskerroista.


    • Anonyymi

      Tottakai tytöille tehdään lusikkatesti = testi, jossa katsotaan ovatko kivekset laskeutuneet. Nykyisin transtyttöjä on niin paljon.

    • Anonyymi

      Lusikkatestejä ei tehdä oikeasti missään! Lopettakaa jo trollaus!

    • Anonyymi

      Tällaiset legendat jaksaa aina naurattaa. En tiedä, mistä tällaiset ovat joskus saaneet alkunsa. Itse olen käynyt peruskoulun 80- ja 90-luvun puolella, ja ei edes silloin tehty tuollaisia. Menetelmät olivat ihan sellaiset, mitä terveydenhuollossa käytetään.

    • Anonyymi

      Jos sellainen viesti on tullut kannattaa asiasta ilmoittaa rehtorille, sitä ei kouluissa missään Suomessa tehdä! Se on vaan legendaa, eikä sellaiseen ole lain mukaan pakko suostua!

    • Anonyymi

      Kannattais lopettaa ihmisten pelottelu

      Ystävällisin terveisin: Oikeuden puolustaja

    • Anonyymi

      Terkkarilla neät millaiset mitäkin testit ovat. Jos terkkarilla tai opellas on aikaa voit kysyä heiltä.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6083
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3685
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      76
      1619
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1435
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      27
      1345
    Aihe